Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, du har pugget antall skilsmisser i 1914 osv?

Det var jo ikke akkurat vanskelig å gjette seg til korrekt svar.

Anonymous poster hash: e97ab...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt småkleint hvor eglete Daniel er på Charlotte, virker jo som han er helt betatt av henne sånn han sitter? Stakkars, Charlotte var jo faktisk veldig betatt av han og forelsket... også viste det seg at han var homo, må ha vært sinnsykt kjipt å høre for Charlotte!

Er jo ikke han sin feil at han er homofil :) Man skal ikke tro at det er så lett å komme ut av skapet bare helt uten videre. Jeg syns det var modig av han og fortelle sannheten før det ble noe alvorlig og charlotte ble skikkelig såret

Etter alle sesongene av Farmen med halvveis psykopat-tullebukker som stadig vinner, alltid gubber, så har omsider en verdig vinner blitt kåret. Gratulerer Magnhild!!!

Hvilken av vinnerne har vært psykopot tullebukker? Ihvertfall ikke gaute, bjørn, snorre, silje, de som vant i 2010 og 2011. Ingvild og morten

Så viste det seg altså at unnskyldningen som Finn Olav etterlyste kom allerede 6. oktober....Det klarte han jammen å holde hemmelig i intervjuer.

Finn-fansen må jo føle seg bittelitt ført bak lyset? :icon_lol:

Finn sa i et intervju at de skværa opp etter finalen noen uker siden men når han fikk se hva finn sa om han bak kamera som han ikke visste om ble han sjokkert

Må si Olav fremstår som en utrolig god taper! En sann hedersmann. Finn derimot, en utrolig dårlig taper.

Magnhild vinner fortjent, valgt til førstekjempe to ganger, vinner gårdskonkurransen, vinner hoved-semifinalen, og vinner finalen tross hun ikke har vært storbonde og i tillegg taper avstemningen slik at hun lå to kniver bak. Imponerende! At Finn mener å være mer verdig vinner enn Magnhild er bare latterlig.

Kan dere slutte med denne snakken om at finn er en taper osv? Det er over nå og de ha skværet opp så da er det ingen grunn til å snakke dritt om noen av deltakerne lengre heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke akkurat vanskelig å gjette seg til korrekt svar.

Anonymous poster hash: e97ab...861

I etterpåklokskapens navn er ingenting vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av vinnerne har vært psykopot tullebukker? Ihvertfall ikke gaute, bjørn, snorre, silje, de som vant i 2010 og 2011. Ingvild og morten

Kan dere slutte med denne snakken om at finn er en taper osv? Det er over nå og de ha skværet opp så da er det ingen grunn til å snakke dritt om noen av deltakerne lengre heller da :)

Bjørn-Tore, Snorre og Mikkel som vant i henholdsvis 2003, 2004 og 2007 var forholdsvis sleske, men vant uansett fullt fortjent.

Men oi, er tråd-politimannen tilbake for å fortelle hva man har lov å skrive i denne tråden? Har vært sårt savnet den siste tiden. Ser at Finn er ute og tar æren for Magnhilds seier, for øvrig, for en fyr:

http://www.kjendis.no/2014/11/30/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/36475504/

Finn er er årets klovn slik som han har løyet til media i par uker nå.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Herregud så oppslukt du virker å være i Olav :fnise:

O´store Olav :ler:

Anonymous poster hash: 6bcec...164

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjørn-Tore, Snorre og Mikkel som vant i henholdsvis 2003, 2004 og 2007 var forholdsvis sleske, men vant uansett fullt fortjent.

Men oi, er tråd-politimannen tilbake for å fortelle hva man har lov å skrive i denne tråden? Har vært sårt savnet den siste tiden. Ser at Finn er ute og tar æren for Magnhilds seier, for øvrig, for en fyr:

http://www.kjendis.no/2014/11/30/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/36475504/

Finn er er årets klovn slik som han har løyet til media i par uker nå.

Hva er det du babler om? Lol

Bjørn tore vant robinson med så, mikkel og snorre var ikke sleske. Finn har ikke løyet

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Hvofor skulle de tekste frank? -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så oppslukt du virker å være i Olav :fnise:

O´store Olav :ler:

Anonymous poster hash: 6bcec...164

enig. :) ekstremt. Er du kanskje Olav selv? Ler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Og nå begynner du å angripe selveste alf prøysen med? Jøsses...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så oppslukt du virker å være i Olav :fnise:

O´store Olav :ler:

Anonymous poster hash: 6bcec...164

Merkelig tolkning, når du nå svarer på et innlegg som handler mest om Prøysens sangtekster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du babler om? Lol

Bjørn tore vant robinson med så, mikkel og snorre var ikke sleske. Finn har ikke løyet

Hvofor skulle de tekste frank? -_-

Jeg babler om din trang til å fortelle folk hva de kan skrive og diskutere i denne tråden.

Jeg likte både Bjørn Tore, Mikkel og Snorre, men liten tvil om at det var flere som mente de var noget sleske. Jeg synes de var herlige karakterer, på samme måte som Olav er det.

Finn driver og krever unnskyldning av Olav i ettertid når han faktisk fikk dette på finaledagen! Å gå ut i mediene med at Olav ikke har sagt unnskyld er enten løgn, eller så er han bare glemsk.

De tekstet Frank før han ble slått ut, fordi det var så mange som syntes han var vanskelig å forstå:

http://www.aftenbladet.no/kultur/Farmen-Frank-blir-tekstet-3528849.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå begynner du å angripe selveste alf prøysen med? Jøsses...

Ja, Prøysen har sunket mange hakk, nå som hans grusomme tolkning av "bakvendt" var det som avgjorde finalen til Olavs disfavør! Ja, du tror jeg mener blodig alvor i min "kritikk" av Prøysen, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. :) ekstremt. Er du kanskje Olav selv? Ler

Så oppslukt folk skulle være av å diskutere de som diskuterer, morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg babler om din trang til å fortelle folk hva de kan skrive og diskutere i denne tråden.

Jeg likte både Bjørn Tore, Mikkel og Snorre, men liten tvil om at det var flere som mente de var noget sleske. Jeg synes de var herlige karakterer, på samme måte som Olav er det.

Finn driver og krever unnskyldning av Olav i ettertid når han faktisk fikk dette på finaledagen! Å gå ut i mediene med at Olav ikke har sagt unnskyld er enten løgn, eller så er han bare glemsk.

De tekstet Frank før han ble slått ut, fordi det var så mange som syntes han var vanskelig å forstå:

http://www.aftenbladet.no/kultur/Farmen-Frank-blir-tekstet-3528849.html

Hehe ingen som er slik her ;) Men du har vært kraftig oppslukt av olav og fast bestemt på å snakke dritt om finn, det er en av grunnene til at jeg ikke gadd å være inne på denne tråden mer når jeg måtte lese alle de kommentarene mine men det er bare min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Prøysen har sunket mange hakk, nå som hans grusomme tolkning av "bakvendt" var det som avgjorde finalen til Olavs disfavør! Ja, du tror jeg mener blodig alvor i min "kritikk" av Prøysen, altså?

Nei ikke godt å vite hva du mener og ikke mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ingen som er slik her ;) Men du har vært kraftig oppslukt av olav og fast bestemt på å snakke dritt om finn, det er en av grunnene til at jeg ikke gadd å være inne på denne tråden mer når jeg måtte lese alle de kommentarene mine men det er bare min mening...

Du gadd ikke å skrive så mye i denne tråden fordi det finnes noen som ikke har slengt seg med saueflokken når det kommer til å hetse Olav og hylle Finn, men heller har gått andre veien? Så leit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei ikke godt å vite hva du mener og ikke mener...

En liten morsomhet av og til burde da ikke gå hus forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gadd ikke å skrive så mye i denne tråden fordi det finnes noen som ikke har slengt seg med saueflokken når det kommer til å hetse Olav og hylle Finn, men heller har gått andre veien? Så leit.

Farmen er over nå, er ingen poeng i å hetse deltakerne nå lengre, det er ingen som hetser olav lenger her så da trenger du ikke å være så overbeskyttende ovenfor olav og slenge dritt om finn :)

Vedder på om jeg blir med neste sesong så kommer du til å slenge dritt om meg...

Og selvfølgelig ble det seerrekord. 1,2 millioner seere:

http://www.kjendis.no/2014/12/01/kjendis/far_right/farmen/farmen_and_ingvild/36509487/

Finn-fansen trodde de skulle vise solidaritet til Finn ved å boikotte finalen. De kan ikke ha vært mange.

Hvem har sagt det? Jeg fulgte med på finalen uansett bare for å være sikker på at ikke olav vant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på om jeg blir med neste sesong så kommer du til å slenge dritt om meg...

Jeg er HELT sikker på at om du blir med, så kommer jeg til å bli din største fan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...