Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønte at Finn ikke klarte å holde seg unna å jobbe med ukesoppdraget. :) Han er for samvittighetsfull rett og slett. Men tragisk om Frank skulle få en kniv til.. Den suppegjøken fortjener ikke å komme til finalen.

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Man kommer ikke lettere til finalen fordi man har finalekniv(er). For øvrig håper jeg Frank vinner, ville vært episk.

Finn er en sutrekopp, må jo skjønne at Frank ser på ham som sin verste konkurrent og dermed vil ga ham ut. Finn burde følt seg beæret.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett tidligere sesonger av farmen jeg.. På hvilken måte har det hjulpet å ha disse knivene tidligere?

Og kan førstekjempe velge hvem som helst som andrekjempe, eller kan han ikke velge storbandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett tidligere sesonger av farmen jeg.. På hvilken måte har det hjulpet å ha disse knivene tidligere?

Og kan førstekjempe velge hvem som helst som andrekjempe, eller kan han ikke velge storbandet?

Vis jeg husker rett så skal en svare på 10 spørsmål, en kniv representerer et riktig svar, så vis en motstander ikke har kniver mens den andre har to, så trenger denne kun 8 riktige svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg vilt til magasinet i morgen, å møte Vargs hundefamilie! Kommer til å sitte sånn her på jobb: :wow: :wow: :trist::blomst::icon_lol::ler::bolledeig::bond::rolleyes::rodmer:

Kan ikke tiden bare gå litt raskere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så mye mat de har i år...

Helt enig! De spiser godterier hver uke, og ofte har de kjøtt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! De spiser godterier hver uke, og ofte har de kjøtt også...

De prioriterer å kjøpe godteri på markedet, syns det er hårreisende! Denne uken delte de hvert fall med alle andre, i motsetning til forrige gang... Blir spennende å se Frank på markedet denne uken om de klarer ukesoppdraget!

Kjøtt er jo fordi de slaktet grisen(vet de ga kjøttet til pølsene, men Finn lagde mye mat av innvollene og resten). Kjøtt er billigere, de sa jo på markedet at en kilo sukker kostet 40 kr! Kjøtt var billigere enn sukker, og de har masse godt på marken å spise. Hedmark, der alt gror. Blir mye mat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må de bruke opp alle pengene på markedet på en gang, eller kan de spare til neste uke feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Har ikke sett tidligere sesonger av farmen jeg.. På hvilken måte har det hjulpet å ha disse knivene tidligere?

Og kan førstekjempe velge hvem som helst som andrekjempe, eller kan han ikke velge storbandet?

Kan velge alle bortsett fra storbonden tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan velge alle bortsett fra storbonden tror jeg

Må man ikke velge en av samme kjønn? Og man kan ikke velge storbonde, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Må man ikke velge en av samme kjønn? Og man kan ikke velge storbonde, nei.

Ja, samme kjønn må man, ellers blir det urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye mat de har i år...

Klarer de ukesoppdraget hver gang, så har de nok mat.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jente burde fått velge en gutt til kamp, om jenta hadde hatt lyst til det selv. F.eks. da Torkel var med (2008?) og var eneste gjenværende gutt, så var han på langt nær den sterkeste deltakeren som var igjen.

Og tilsvarende bør en gutt få velge en jente til andrekjempe, jenta kan jo alltids velge kunnskap om hun ikke tror hun vil vinne i noe annet.

Tull å skille kjønnene i kamp, synes jeg, de bør få muligheten til å velge blant alle unntatt storbonden.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn forventer masse skryt og kred for oppgavene han gjør.

Hadde han klart å gi blaffen så hadde se sett selv hvor mye han egentlig gjør på gården. Men han sier jo selv at han ikke klarer å la være å jobbe, og da kan han jo ikke forvente at de andre bøyer seg i støvet for oppgaver han tar på seg frivillig..

Han vil ikke hjelpe de andre, han vil ha skryt!

Anonymous poster hash: 89c32...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn forventer masse skryt og kred for oppgavene han gjør.

Hadde han klart å gi blaffen så hadde se sett selv hvor mye han egentlig gjør på gården. Men han sier jo selv at han ikke klarer å la være å jobbe, og da kan han jo ikke forvente at de andre bøyer seg i støvet for oppgaver han tar på seg frivillig..

Han vil ikke hjelpe de andre, han vil ha skryt!

Anonymous poster hash: 89c32...609

Mnjæ. Jeg føler heller at han innser at noen ting faktisk MÅ gjøres på en gård, og det uten å forvente skryt tilbake... Det er ikke bare ukesoppdraget som skal godkjennes, alle dyrene skal passes på og sees etter, maten må plukkes og lages etcetc. Han gjør sånne ting som man er avhengig av at blir gjort, men som ikke andre ser at trengs å gjøres. Ikke nødvendigvis på grunn av at han ønsker skryt, men fordi han vet at det ikke blir gjort om -han- ikke gjør det.

Det er slik jeg oppfatter han og hans arbeid, hvert fall.

Anonymous poster hash: cb7df...835

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Håper Magnus velger Ørjan til andrekjempe og at Magnus vinner i og med at vi som tvseere ikke har fått noe særlig tilknyttning til Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Magnus ryker så bimboen blir sur. Hun gjør jo ikke en dritt uansett annet enn å speile seg og ordne håret. Forsvinner hun er vi kvitt begge bimboene. Søsteren hennes virker mye mer ålreit.

Anonymous poster hash: d5edf...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om hun forsvinner om det blir jentekamp neste gang.

Anonymous poster hash: d5edf...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...