Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg antar ja, det gjør vi alle her i tråden som skriver hva vi tror vil skje i neste episode. Han har vel sagt at han er kristen. Og det finnes jo de kristne som ikke vil ha forhold/sex før de er gift.

Og av egen erfaringer slår ofte kristne unge menn ut på min gaydar. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men radaren plinger som bare det. Er det noe galt i det? Ikke noe galt i å være homo vel?



Anonymous poster hash: 1000f...b21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen rar påstand er at kristne menn slår ut på homseradaren? Hva mener du med det egentlig? Noen veldig merkelige antakelser du kommer med her.

Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Som om han er standarden for alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg antar ja, det gjør vi alle her i tråden som skriver hva vi tror vil skje i neste episode. Han har vel sagt at han er kristen. Og det finnes jo de kristne som ikke vil ha forhold/sex før de er gift.

Og av egen erfaringer slår ofte kristne unge menn ut på min gaydar. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men radaren plinger som bare det. Er det noe galt i det? Ikke noe galt i å være homo vel?

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Du snakker tull. Han er gift og har barn. Mener du at dette er et skalkeskjul for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det.

Vel, det burde ikke være et problem.

Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd?



Anonymous poster hash: 1000f...b21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det.

Vel, det burde ikke være et problem.

Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd?

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Hadde du likt at andre så på deg som homofil kanskje? Kanskje kvinner/menn(vet ikke hva du er) unnlot å inngå forhold med deg fordi de antok du er homfil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det.

Vel, det burde ikke være et problem.

Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd?

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Det er ikke det som er spørsmålet. Men å spekulere om en person på denne måten er lavmål.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du likt at andre så på deg som homofil kanskje? Kanskje kvinner/menn(vet ikke hva du er) unnlot å inngå forhold med deg fordi de antok du er homfil?

Jeg er homofil.

Og jeg er ikke den eneste her som har spekulert i om han er homofil og at det er det han vil fortelle i neste episode.



Anonymous poster hash: 1000f...b21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Han er sikkert homo. Gleder meg til å se fjeset til Charlotte når han sier det. :P Og når det et sagt, ikke noe galt i å være homo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han ikke er homofil, han er jo så søt sammen med Charlotte. Hun virker som ei skikkelig hyggelig jente:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker tull. Han er gift og har barn. Mener du at dette er et skalkeskjul for ham?

Hva for noe? Saken her var at noen kristne oser av homoseksualitet selv om de ikke er homofile. Hareide, om han da faktisk er heterofil, er et glimrende eksempel.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner Daniel, vi har vokst opp sammen. Han er en kjempefin gutt, veldig snill og real! Og nei, han er absolutt ikke homofil!

Anonymous poster hash: 1a536...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner Daniel, vi har vokst opp sammen. Han er en kjempefin gutt, veldig snill og real! Og nei, han er absolutt ikke homofil!

Anonymous poster hash: 1a536...386

En som skrev på forumet på vgd at han kjenner noen som kjenner Daniel, som sier at han er homofil. Men det er vel bare kødd, da, eller så er det du som kødder. Nei, det er jo umulig for oss andre å vite.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stalket han litt på facebook og ser at det var en som skrev dette på veggen hans, Ser du fant en gnist på farmen, og Daneil svarer: Du kommer til å få sjokk på Søndag, hahaha, tror ikke akkuratt om noen han er kompis med får sjokk om han sier at han er personlig kristen,så tror han kommer ut av skapet.



Anonymous poster hash: a710d...c8d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har stalket han litt på facebook og ser at det var en som skrev dette på veggen hans, Ser du fant en gnist på farmen, og Daneil svarer: Du kommer til å få sjokk på Søndag, hahaha, tror ikke akkuratt om noen han er kompis med får sjokk om han sier at han er personlig kristen,så tror han kommer ut av skapet.

Anonymous poster hash: a710d...c8d

Det ville jo vært en flott mulighet, da :P Da får jo alle det med seg

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren vet hvem Daniel er, og mente han var homo før sendingene startet opp. Han ble derimot usikker når han så hvordan han var ovenfor Charlotte på gården

Anonymous poster hash: 9116d...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fanget opp noen homovibber fra han de gangene jeg har møtt ham.



Anonymous poster hash: 3597b...0dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om farmen-innspillingen forsatt pågår eller om farmen er ferdig innspilt?

Så nettopp dødsannonsen til en slektning av en av farmen-deltagerne i avisa, og ble litt nysgjerrig på om det forsatt er en mulighet for at denne personen er på farmen mens begravelsen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...