Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #141 Del Skrevet 5. oktober 2014 Han er sikkert homo. Gleder meg til å se fjeset til Charlotte når han sier det. Og når det et sagt, ikke noe galt i å være homo. Det var det første jeg tenkte også, da jeg hørte at han hadde en hemmelighet. Han er jo litt sånn "femisøt" på en måte.... ikke noe galt i det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #142 Del Skrevet 5. oktober 2014 Da må det være veldig nylig.... Tror de var ferdige for noen dager siden, forrige uke var nok siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. oktober 2014 #143 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvem tror dere ryker i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #144 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvem tror dere ryker i dag? Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 5. oktober 2014 #145 Del Skrevet 5. oktober 2014 Daniel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SånnCirka Skrevet 5. oktober 2014 #146 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er sikkert Daniel som ryker.. Gjør egentlig ikke så mye. Kunne vært artig å få se litt mer av de andre deltakerne også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #147 Del Skrevet 5. oktober 2014 Så fremt ikke tvekampen er en slags homoøvelse eller noe i den duren.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 5. oktober 2014 #148 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #149 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv? Helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #150 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv? Ja akkurat det sa jeg til samboeren min i dag! At dette er godt planlgt av TV2 . Bra det er flere enn meg som har tenkt den tanken .Anonymous poster hash: 86c52...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 5. oktober 2014 #151 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lurer på om han har fortalt det til venner i mellomtiden, eller om de også fikk vite det av VG i går/TV2 i dag.. Tror at Daniel ryker ut, er isåfall spent på hvem som blir storbonde... Charlotte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 5. oktober 2014 #152 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja akkurat det sa jeg til samboeren min i dag! At dette er godt planlgt av TV2 . Bra det er flere enn meg som har tenkt den tanken .Anonymous poster hash: 86c52...228 Ikke så vanskelig å regne ut dette. Det er ikke reint sjeldent at det er med en skaphomse i reality-TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #153 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er klart at det er flere som har visst om det. Han hadde jo fortalt det til familien sin for lenge siden og de har jo støttet ham.Anonymous poster hash: 86c52...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SånnCirka Skrevet 5. oktober 2014 #154 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Spent på hvem som blir storbonde! Lo forresten veldig godt når jeg så at frank har fått undertekst! :-) Edit: skrivefeil Endret 5. oktober 2014 av SånnCirka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 5. oktober 2014 #155 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har de lov til å ha med sminke inn på farmen? Synes Sol ser så utrolig sminket ut, i forhold til resten av jentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 5. oktober 2014 #156 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har de lov til å ha med sminke inn på farmen? Synes Sol ser så utrolig sminket ut, i forhold til resten av jentene. Det er ikke lov, nei. Hun har farget øyenbrynene og satt på vippeextensions før hun dro på gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 5. oktober 2014 #157 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nå blir nok Charlotte storbonde, og frank nekter å gjøre noenting fordi "kvinner er udugelige" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #158 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lurer på om Frank blir first fighter/giant kommende uke..Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #159 Del Skrevet 5. oktober 2014 TV2 fortsetter å avsløre hvem som taper. Et gigantisk fokus på Daniel hele helga. Som om de hadde kjørt så hardt på om han hadde blitt værende.Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #160 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, Daniel røyk ut av Farmen, det skulle bare mangle. Jeg synes homofili er galt, avskyelig og naturstridig. Vi mennesker er skapt til å formere oss. Kall meg gjerne for trangsynt, intolerant og det som verre er, det gjør meg ingenting. Jeg synes ærlig talt at han skulle holdt seg i skapet sitt. Forresten.....jeg bare tuller, det er ikke noe galt med å være homofil. Min far er homofil.Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå