AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #101 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg antar ja, det gjør vi alle her i tråden som skriver hva vi tror vil skje i neste episode. Han har vel sagt at han er kristen. Og det finnes jo de kristne som ikke vil ha forhold/sex før de er gift. Og av egen erfaringer slår ofte kristne unge menn ut på min gaydar. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men radaren plinger som bare det. Er det noe galt i det? Ikke noe galt i å være homo vel? Anonymous poster hash: 1000f...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #102 Del Skrevet 2. oktober 2014 En annen rar påstand er at kristne menn slår ut på homseradaren? Hva mener du med det egentlig? Noen veldig merkelige antakelser du kommer med her. Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på. Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 2. oktober 2014 #103 Del Skrevet 2. oktober 2014 Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Som om han er standarden for alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 2. oktober 2014 #104 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg antar ja, det gjør vi alle her i tråden som skriver hva vi tror vil skje i neste episode. Han har vel sagt at han er kristen. Og det finnes jo de kristne som ikke vil ha forhold/sex før de er gift. Og av egen erfaringer slår ofte kristne unge menn ut på min gaydar. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men radaren plinger som bare det. Er det noe galt i det? Ikke noe galt i å være homo vel? Anonymous poster hash: 1000f...b21 Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2014 #105 Del Skrevet 2. oktober 2014 Knut Arild Hareide er vel den de fleste tenker på. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Du snakker tull. Han er gift og har barn. Mener du at dette er et skalkeskjul for ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #106 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det. Vel, det burde ikke være et problem. Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd? Anonymous poster hash: 1000f...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 2. oktober 2014 #107 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det. Vel, det burde ikke være et problem. Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd? Anonymous poster hash: 1000f...b21 Hadde du likt at andre så på deg som homofil kanskje? Kanskje kvinner/menn(vet ikke hva du er) unnlot å inngå forhold med deg fordi de antok du er homfil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2014 #108 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Nei, men det er ikke alltid like morsomt for folk at andre tror dem er homogile når dem ikke er det. Vel, det burde ikke være et problem. Men greit. Man skal vel ikke fundere på hva han skal si til denne kvinnen på Farmen. Og nei da, han er sikkert ikke homofil. Han er en flott heterofil mann. Sånn, fornøyd? Anonymous poster hash: 1000f...b21 Det er ikke det som er spørsmålet. Men å spekulere om en person på denne måten er lavmål. Endret 2. oktober 2014 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #109 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hadde du likt at andre så på deg som homofil kanskje? Kanskje kvinner/menn(vet ikke hva du er) unnlot å inngå forhold med deg fordi de antok du er homfil? Jeg er homofil. Og jeg er ikke den eneste her som har spekulert i om han er homofil og at det er det han vil fortelle i neste episode. Anonymous poster hash: 1000f...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 2. oktober 2014 #110 Del Skrevet 2. oktober 2014 Han er sikkert homo. Gleder meg til å se fjeset til Charlotte når han sier det. Og når det et sagt, ikke noe galt i å være homo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 2. oktober 2014 #111 Del Skrevet 2. oktober 2014 Håper han ikke er homofil, han er jo så søt sammen med Charlotte. Hun virker som ei skikkelig hyggelig jente:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #112 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du snakker tull. Han er gift og har barn. Mener du at dette er et skalkeskjul for ham? Hva for noe? Saken her var at noen kristne oser av homoseksualitet selv om de ikke er homofile. Hareide, om han da faktisk er heterofil, er et glimrende eksempel.Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #113 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg kjenner Daniel, vi har vokst opp sammen. Han er en kjempefin gutt, veldig snill og real! Og nei, han er absolutt ikke homofil! Anonymous poster hash: 1a536...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #114 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg kjenner Daniel, vi har vokst opp sammen. Han er en kjempefin gutt, veldig snill og real! Og nei, han er absolutt ikke homofil!Anonymous poster hash: 1a536...386 En som skrev på forumet på vgd at han kjenner noen som kjenner Daniel, som sier at han er homofil. Men det er vel bare kødd, da, eller så er det du som kødder. Nei, det er jo umulig for oss andre å vite. Anonymous poster hash: fbe1e...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #115 Del Skrevet 3. oktober 2014 Og når det et sagt, ikke noe galt i å være homo. https://www.youtube.com/watch?v=Oj3VphK9AMk Anonymous poster hash: fbe1e...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #116 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har stalket han litt på facebook og ser at det var en som skrev dette på veggen hans, Ser du fant en gnist på farmen, og Daneil svarer: Du kommer til å få sjokk på Søndag, hahaha, tror ikke akkuratt om noen han er kompis med får sjokk om han sier at han er personlig kristen,så tror han kommer ut av skapet. Anonymous poster hash: a710d...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #117 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har stalket han litt på facebook og ser at det var en som skrev dette på veggen hans, Ser du fant en gnist på farmen, og Daneil svarer: Du kommer til å få sjokk på Søndag, hahaha, tror ikke akkuratt om noen han er kompis med får sjokk om han sier at han er personlig kristen,så tror han kommer ut av skapet. Anonymous poster hash: a710d...c8d Det ville jo vært en flott mulighet, da Da får jo alle det med seg Anonymous poster hash: 0e4c9...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #118 Del Skrevet 3. oktober 2014 Samboeren vet hvem Daniel er, og mente han var homo før sendingene startet opp. Han ble derimot usikker når han så hvordan han var ovenfor Charlotte på gårdenAnonymous poster hash: 9116d...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #119 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har ikke fanget opp noen homovibber fra han de gangene jeg har møtt ham. Anonymous poster hash: 3597b...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allah Skrevet 4. oktober 2014 #120 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som vet om farmen-innspillingen forsatt pågår eller om farmen er ferdig innspilt? Så nettopp dødsannonsen til en slektning av en av farmen-deltagerne i avisa, og ble litt nysgjerrig på om det forsatt er en mulighet for at denne personen er på farmen mens begravelsen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå