AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1421 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noe mellom Anna og Anders? Ikke sett på den siste uka. Anonymous poster hash: 3ea76...d1f Absolutt ikke. Er bare Thorbjørn som er sykelig sjalu og eiesyk. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1422 Del Skrevet 12. november 2014 Hun gråt vel fordi de hadde paktet om det. Ikke at han nominerte henne, men for at hun ble utsatt for pakting av Torbjørn. Vet du hva PAKTING er? I dette tilfellet handler dette om å nominere andre Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Ava. Skrevet 12. november 2014 #1423 Del Skrevet 12. november 2014 Hvem håper dere går ut i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 12. november 2014 #1424 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg kan ikke forstå overfor vi som seere ikke lot Christoffer vinne duellen mot Anna, slik at hun ble nominert. Da hadde vi jo blitt kvitt noen av de som alltid overlever nomineringen, bl.a Thorbjørn (han hadde nok ikke slått Anna i antall stemmer ved utstemningen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1425 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg kan ikke forstå overfor vi som seere ikke lot Christoffer vinne duellen mot Anna, slik at hun ble nominert. Da hadde vi jo blitt kvitt noen av de som alltid overlever nomineringen, bl.a Thorbjørn (han hadde nok ikke slått Anna i antall stemmer ved utstemningen). "Alle" i det svenske forumet bl.a ville sikre Christoffer, og de stemte visst mange ganger (både på .no og .se, og i forskjellige nettlesere). Men pollen lå bare ute kort-kort tid da, mulig det hadde blitt annerledes om den hadde ligget ute lenger. Anonymous poster hash: ff8f5...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1426 Del Skrevet 13. november 2014 Hvem er ho lille norske kjedelige med det lange håret og grusomme dialekten? Kom ho inn forrige livesending? Bra urettferdig å sende inn noen så seint i spillet da! FÅ HO UT! Anonymous poster hash: b7611...a5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1427 Del Skrevet 13. november 2014 Hvem er ho lille norske kjedelige med det lange håret og grusomme dialekten? Kom ho inn forrige livesending? Bra urettferdig å sende inn noen så seint i spillet da! FÅ HO UT!Anonymous poster hash: b7611...a5d For en dårlig spøk Anonymous poster hash: b8145...ebe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1428 Del Skrevet 13. november 2014 Siste dag i huset for Torbjørn. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. november 2014 #1429 Del Skrevet 13. november 2014 Siste dag i huset for Torbjørn.Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Hehe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1430 Del Skrevet 13. november 2014 Thorbjørn, takler bare ikke han. Er han helt norsk, ser litt utenlandsk ut? Anonymous poster hash: 3ea76...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. november 2014 #1431 Del Skrevet 13. november 2014 Thorbjørn, takler bare ikke han. Er han helt norsk, ser litt utenlandsk ut?Anonymous poster hash: 3ea76...d1f Jeg vet, har tenkt det hver gang jeg ser han på skjermen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 13. november 2014 #1432 Del Skrevet 13. november 2014 Fælt hvor mye kyssing det var på munnen mellom Anna og hun samboeren hennes som kom på besøk da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 13. november 2014 #1433 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har aldri, og da mener jeg aldri sett en så needy mann som Thorbjørn. Han kveler Anna, og det forholdet kommer aldri til å vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. november 2014 #1434 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har aldri, og da mener jeg aldri sett en så needy mann som Thorbjørn. Han kveler Anna, og det forholdet kommer aldri til å vare. Maser han om sex også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1435 Del Skrevet 13. november 2014 Fikk ikke Christoffer, torbjørn og Jenny besøk under freeze? Isåfall hvem fikk de besøk av? Anonymous poster hash: b7611...a5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1436 Del Skrevet 13. november 2014 hvorfor ble Thorbjørn stemt ut? Hva er grunnen til at folk ikke likte han? Jeg hadde godt stemt ut stygge Jenny og Erland. Dem er så kjedelige! Anonymous poster hash: 2372e...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1437 Del Skrevet 13. november 2014 Stygge Jenny? Hun er smellvakker.Anonymous poster hash: 3ea76...d1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1438 Del Skrevet 13. november 2014 for deg så er hun smellvakker. Jenny er ikke min type jenter jeg liker Stygge Jenny? Hun er smellvakker.Anonymous poster hash: 3ea76...d1f Anonymous poster hash: 2372e...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1439 Del Skrevet 13. november 2014 Send hjem Jenny! Herregur ho har ikke gjort seg fortjent til å komme til finalen! Ho har gått rundt som en stum slu rev. Ho har gjort seg så lite at ho så vidt har fått sendetid. Zzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: b7611...a5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1440 Del Skrevet 13. november 2014 Pinlig åssen Jenny plutselig er så veldig med! Enten tror hun at hun er veldig godt likt plutselig eller så har hun skjønt at hun synes lite. Merkes godt på henne at hun har en diagnose også, snufsing og harking og noen slags tics har hun. Veldig bestemt på en rar måte og virker nesten tilbakestående av og til. Tilbakestående var å ta i men jeg fant ikke noe bedre ord. Ikke kan jeg skjønne hva som er pent med henne heller, søt det er hun. Men ikke veldig pen synes jeg, den personligheten hennes trekker veldig mye ned også. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå