Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som de har fått en ordentlig forklaring på hvorfor de ble sendt ut inne i huset. Har jo stått masse i media om "voldtekten", mens de har jo ikke fått vite at det er pga. det. Caroline skjønner det jo ikke engang... Hadde håpet de ville vise hva som faktisk skjedde i denne episoden, men de klipper å limer det så det ser mer ut som om det er kun det med John og Krissy...Skuffa over produksjonen i år.

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Det som faktisk skjedde med John, Philip og Caroline ligger på youtube så du kan se det.

https://www.youtube.com/watch?v=nIZ3UYZvtvY

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier jo ikke unnskyld til Krissy? Dust

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Nei de sier unnskyld til Caroline. De har jo blitt stemplet som sexforbrytere i Sverige for det som hendte.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de sier unnskyld til Caroline. De har jo blitt stemplet som sexforbrytere i Sverige for det som hendte.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Sier litt om Johns karakter, ikke at jeg hadde noe tro på den fra før av. Han kunne FINT ha sagt unnskyld til henne også, men han angrer vel bare på det med Caroline siden det er det som har fått mest oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Synes ikke det var riktig men. Han pressa ho så til de grader. Men er vel fordi de har en regel om å ikke slå. Men slo ho han i ansiktet liksom? Fikk ikke med meg at ho gjorde noe voldsomt med han jeg. Eneste da han satt i bassenget ute, men det var jo bare litt armer? :S

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Vi fikk ikke se det klippet der hun slo han. Det hele begynte med at Anders, Malin og en til hadde tatt med en vinboks inn på det grønne rommet. Så kom Krissy og fikk være med. Og så kom John inn og hentet vinkartongen med seg og gikk ut og helte oppi vin til seg og Malin. Så kom Erland og en til og tok vin oppi til seg, og så gjorde Krissy det samme. Og så blei Anders forbanna på Krissy for han mente det var hun som hadde stjelt vinkartongen ut av det grønne rommet og så ble det full krangel.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om Johns karakter, ikke at jeg hadde noe tro på den fra før av. Han kunne FINT ha sagt unnskyld til henne også, men han angrer vel bare på det med Caroline siden det er det som har fått mest oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Men det skjønner jeg egentlig godt. Politiet har jo sagt at de skal se på hendelsen med Caroline og det har vært mye oppstyr i Sverige, så skjønner at det er viktigst for John. Folk har kranglet mye verre i BB og PH enn det med Krissy og John. Når man tenker på hva som står på spill, å bli ansett som sexforbryter eller drittsekk så skjønner jeg godt at man nedprioriterer drittsekkstempelet.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline sa jo til erland at hun vurderte det fordi hun følte seg presset til å gjøre det. Hun ville ikke!

John virket helt psyco hele episoden. Ikke bra

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra musikalen var! Skikkelig overrasket over hvor flinke de var!

Anonymous poster hash: f6141...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som faktisk skjedde med John, Philip og Caroline ligger på youtube så du kan se det.

https://www.youtube.com/watch?v=nIZ3UYZvtvY

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Har sett det, men tenker for de som bare følger med på tvn. Virker som om produksjonen er redd for at folk er uenig i beslutningen dems, da de verken har lagt ut klippet på hjemmesiden eller i episoden. Mener å ha lest i en sak at de enten skulle inkludere klippet i episoden eller legge det ut på nett. Men siden folk som har sett klippet blir sint og mener det er urettferdig at Philip ble diska, så virker det litt som at de unnlater det for at det ikke skal bli mer protester..

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen på vg så står det jo at de ikke kommer til å vise det noen plass pga situasjonen. Har sett det selv og syns det er meget overdrevent! Philip burde ikke gått ut pga det, det tror jeg rett og slett er for at han er mann! Hadde han og Caroline byttet plass, tror jeg allikevel Philip hadde gått ut, ikke Caroline...

Anonymous poster hash: 62a97...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny er så kjeeeeeeeeeeeeeeeedelig. Døøøør.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Kunne ikke vært mer enig, det verste er at hun virker stokk stein dum også! Ikke skjønner hun engelsk og ser jo heeelt blåst ut uansett hva som skjer rundt henne. Lav IQ på den der altså.......

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen på vg så står det jo at de ikke kommer til å vise det noen plass pga situasjonen. Har sett det selv og syns det er meget overdrevent! Philip burde ikke gått ut pga det, det tror jeg rett og slett er for at han er mann! Hadde han og Caroline byttet plass, tror jeg allikevel Philip hadde gått ut, ikke Caroline...

Anonymous poster hash: 62a97...e78

Ser jeg har lest over artikkelen litt for fort og ikke fått med meg ordet "ikke", så du har rett. :fnise:

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig, det verste er at hun virker stokk stein dum også! Ikke skjønner hun engelsk og ser jo heeelt blåst ut uansett hva som skjer rundt henne. Lav IQ på den der altså.......

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Null sjarm og personlighet. Typisk ei som har seila på utseende føler jeg. Selv om ikke jeg finner ho sånn superpen, men ser jo at gutta synes det. Og ja, enig, virker dum og er helt latterlig uinteressant. Håper ho drar ;) huff, slem jeg er.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skjønner jeg egentlig godt. Politiet har jo sagt at de skal se på hendelsen med Caroline og det har vært mye oppstyr i Sverige, så skjønner at det er viktigst for John. Folk har kranglet mye verre i BB og PH enn det med Krissy og John. Når man tenker på hva som står på spill, å bli ansett som sexforbryter eller drittsekk så skjønner jeg godt at man nedprioriterer drittsekkstempelet.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Men forstår du ikke hva jeg mener? Det betyr at han egengtlgi ikke angrer, men han angrer kun på at det har blitt så mye "fuzz". Blir som en som er utro, og som blir ferska, men som ikke angrer på at han var utro, men på at det ble oppdaga. Got it? Ja, jeg forklarer meg klønete:S At han ikke sier unnskylder for at han mobber og håner andre synes jeg er heeelt bak mål. Derfor synes jeg ikke det gjorde noe fra eller til, iallfall ikke for min del. Han er en person uten integritet.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt snudd i min mening om Krissy de siste dagene. Syns hun var forferdelig irriterende når hun maste på Anders om røyk osv., men tror nok hun bare har slitt litt med å finne sin plass og har følt seg litt utenfor. Syns synd på henne når det gjelder alt oppstyret med John.

Men Jenny altså, nå må hun se til å skjerpe seg. Hun virker så sinnsykt svak, bare sipper. Skjønner hun ikke at det er positivt for henne at Philip er ute? Hun forsvant jo helt når han var der. Bare diltet etter. Huff.



Anonymous poster hash: 2ad67...463
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt snudd i min mening om Krissy de siste dagene. Syns hun var forferdelig irriterende når hun maste på Anders om røyk osv., men tror nok hun bare har slitt litt med å finne sin plass og har følt seg litt utenfor. Syns synd på henne når det gjelder alt oppstyret med John. Men Jenny altså, nå må hun se til å skjerpe seg. Hun virker så sinnsykt svak, bare sipper. Skjønner hun ikke at det er positivt for henne at Philip er ute? Hun forsvant jo helt når han var der. Bare diltet etter. Huff. Anonymous poster hash: 2ad67...463

Hun vet ho ikke det, hun ser jo ikke seg selv på tv. Hun kjenner bare på hvordan det føles at kjæresten hennes brått måtte forlate huset uten forvarsel. Selvfølgelig er hun lei seg.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sjarm og personlighet. Typisk ei som har seila på utseende føler jeg. Selv om ikke jeg finner ho sånn superpen, men ser jo at gutta synes det. Og ja, enig, virker dum og er helt latterlig uinteressant. Håper ho drar ;) huff, slem jeg er.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Jeg ser virkelig ikke hva som er så pent med henne.... For meg ser hun ut som et lite barn. Håper også at hun drar, hadde ikke merket om hun var borte allikevel;)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenny er veldig pen synes jeg, øynene smiler når hun smiler. Men ja, enig med dere at hun har en litt kjedelig personlighet.

Men det kan jo også være fordi hun er innestengt med helt fremmede mennesker. Man lever jo i en boble der inne. Ikke helt enkelt å være seg selv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens deltakerne er i utegården, så kom det inn en ball med tekst. BB satt på sensur, og når bildet kom tilbake pratet deltakerne om det. Det var tydeligvis Philip og John som hadde kastet ballen dit. Sto noe om Jenny og Krissy på ballen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens deltakerne er i utegården, så kom det inn en ball med tekst. BB satt på sensur, og når bildet kom tilbake pratet deltakerne om det. Det var tydeligvis Philip og John som hadde kastet ballen dit. Sto noe om Jenny og Krissy på ballen.

Hadde de kastet den inn mot BBs vilje mener du? Eller musforstod jeg nå? Spennende :D

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...