Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei juni.

Kiipt at du ikke er i form, men det er bra du har fri til å pleie deg selv! Er jo ikke så rart i denne varmen at man blir litt "slått ut".

Jeg sitter selv på jobb, med viften på fullt, og ønsker meg egentlig bare ut på sjøen med båten... men.. sånn er ikke livet...

vel, ville bare ønske deg en fin dag!

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle kose meg med å snike litt i dagboken din helt til jeg leste at du driver og planlegger julegaveinnkjøp allerede. *grøsninger*

*lister-meg-stille-ut-i-sommernatten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke meningen å skremme deg da, Veronal!! Bare jeg som kjeder meg så fryktelig for tiden og så elsker jeg julen!! Da ble det litt naturlig å begynne å planlegge den. :-)

Bare hyggelig å kunne støtte litt, Kipa! :klem2:

Formen er sånn passe, Blyg! Men jeg bare håper varmen avtar litt!! For dette er slitsomt!!

Tror ikke det blir sånn kjempe lang dag på meg, skulle hatt et møte 12.30, men det ble avlyst!! Kanskje jeg må en tur på salg på Sandvika sentret alikevel? Men det er litt tiltak også synes jeg..Og jeg som elsker å shoppe, hva skjer med meg :klø: :o :ler:

Ellers skal det bli deilig med helg, skal slappe av og kose meg! Fikk skrevet noen takkekort i går, så da kan vi få levert en del av de i helgen!! Jeg er ikke fornøyd med bildet, men jeg gidder ikke vente lenger nå! Synes det er litt småflaut jeg å ikke ha sendt ut takkekort ennå, 2 måneder etter bryllupet!!

Er i dag 5+5 :-)

God helg, alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også, Juni04.

Vi har heller ikke fått sendt ut takkekortene enda. Vi har skrevet rundt 10 stk og har over 80 stk igjen!

Det kommer til å ta tid.

Nå er det vel ikke så varmt lenger? Jeg synes det er litt trist, men skjønner at det kan være plagsomt.

Jeg orker ikke å trene når det er så varmt, jeg vil heller være ute. Det blir fort nok kaldt og ekkelt. Men jeg får fryktelig dårlig samvittighet av å ikke være på sats...

Men nok om det:

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj!! synes du det er lenge å måtte vente to mnd på takkekort?? :o Det ble nesten et år før vi klarte å få ut våre kort!! :flau: jaja...bedre sent enn aldri sier nå jeg da... håper du har hatt en fin helg iallefall!! :)

Bildet vi hadde kopiert opp i 200 eksemplar viste seg å være et helt annet enn vi hadde valgt ut...men pytt...det er det jo bare vi som vet om...bare det at jeg likte det andre bedre.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) 100 takkekort med skrevet i går og leveres på postkontoret i dag!! Så da er vi endelig ferdig med det!! Men jeg irriterer meg fremdeles over det bildet, er ikke helt fornøyd!! Og hun fotografdama har ennå ikke fått ut bilde i avisa eller blitt ferdig med albumet vårt!! Hvor lang tid kan det da?! :-x Hun er skikkelig distre og glemmer både det ene og det andre! Ikke svarer hun på telefonen heller!! Jeg visst vi burde valgt noen andre, men det er for sent å angre nå!! Så jeg må vel bare gjøre det beste ut av det!!

Kvalm, kvalm og atter kvalm!! I går gikk det altfor lang tid før jeg spiste og da holdt jeg på å kastet opp..Jeg klaget litt til mannen og da fikk jeg beskjed om at det var da voldsomt å syk jeg skulle være :oops: Hm, jeg prøver jo ikke å gjøre det verre enn det er, men jeg HATER å være kvalm!!!!

Ikke lyst til å være på jobb i dag, vil hjem å :sove: Enkelte maser sånn og jeg gjør så godt jeg kan og alikevel maser de ennå mer!! Kan de ikke finne ut litt selv da.. :evil:

Nå får jeg jobbe litt, var ikke på jobb før 9.30 og etter det har jeg bare vært på KG :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig å være kvalm.

Håper det blir bedre snart.

Du får passe på å ha noen kjeks i nærheten så du kan fylle på litt innimellom. Det skal visst hjelpe mange har jeg les.

Håper du får en fin dag og en enda bedre uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg vil hjem...

Åh, kom på noe..I dag er det jo Newlyweds på TvN!! :hoppe: Det er jo så morsomt!! Jippi!! Jeg må få kjøpt Friends i dag, da må jeg egentlig se den også! For jeg er jo så nysgjerrig!!

Hm, blir en fin dag dette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrevet innlegg i stad, men så glemte jeg det..Leverte urinprøve i dag tidlig som de skulle sjekke for sukker! Og de skulle ringe hvis alt ikke var ok! Så var jeg på do i stad og tenkte på dette og var glad for at jeg ikke hadde hørt noe..Men da jeg kom tilbake hadde de ringt!! Heldigvis ligger det i første etasje, så jeg gikk ned! De hadde altså funnet sukker i urinen..Hun dama mente det var for tidlig at det kunne være svangerskapsdiabetes! Men hvis det slo ut allerede nå, så måtte det i allefall følges opp! Så da skal jeg inn igjen neste mandag med ny urinprøve og måle blodsukker!! Hvis det viser seg at det er svangerskapsdiabetes, skal jeg følges opp på sykehus!!

Jeg sitter med tårer i øynene :cry: Hvorfor kunne jeg ikke slanket meg før? Hvorfor? Hvorfor? Hvis det er svangerskapsdiabetes blir det et jævlig svangerskap, og babyen kan bli kjempe svær og heller ikke ha det så bra...

Åh, så forbanna jeg er på meg selv akkurat nå!!!! Men nå reiser jeg fra jobb, orker ikke sitte her med tårevåte øyne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min!

Ikke vær lei deg! Det er jo nettopp på grunn av dette at du følges så godt opp av legen - og de kan gjøre sine tiltak hvis noe skulle vise seg å ikke gå helt etter planen. Du er i trygge hender, og de kommer til å hjelpe deg masse, det er jeg sikker på!

Jeg er forsåvidt egentlig også trygg på at alt er bra med dere begge to, prøv å slappe av og tenke at alt ordner seg, ok??

Tenker masse på deg, og håper dette ordner seg!!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor trøste :klem2: fra meg. Det går nok bra skal du se, men det er nok ikke noe gøy å få en slik beskjed. Blir jo lett til at en engster seg. Men du er nok i de beste hender, de passer godt på både deg og junior.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Dette går bra.. er ikke sikkert det er så ille som du tenker akkurat nå.. man har en tendens til å tenke det værste med en gang.... La legen ta en ny prøve på mandag, og ta det med ro så lenge... ikke bra for babisen at du er stresset og lei vet du!!

trøste kos fra blyg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender over en god :klem: til deg...prøv og tenk positivt nå juni, det er ikke sikkert at det er noe alvorlig! Du får undersøkt det mandag, og uansett resultat så er det ikke noe du ikke klarer å takle! Ikke klandre deg selv for at du ikke klarte å tape vekt før du ble gravid, jeg forstår godt hva du mener, siden jeg er overvektig selv..men faktum er at nå er vi gravide og det beste vi kan gjøre nå er å forsøke og gjøre det beste ut av det! Du har god oppfølging av lege,ernæringsfysiolog og mennesker rundt deg som kan støtte og hjelpe deg gjennom hele svangerskapet! Dette skal du klare vennen! :) (dessuten synes jeg du skal berømme deg selv for de turene du faktisk har klart å gå, og skal klare å gå...alle monner drar!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren i magen og bryllup dere var nydelige :sjarmor::sjarmor:

Forstår ikke hvorfor de snakker så mye om vekta de du ser da ikke så stor ut??

Hm kan ikke være så gale da hadde vel vi sett det på bilder også??

Krysser alt for at det ikker er svangerskapdiabetes, ønsker deg lykke til med svanger skapet.

KLemmer fra pia med to i magen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren!

Jeg skjønner godt at du blir bekymret - men du får håper på det beste og forberede deg på det værste. Det er uansett bra at du får så god oppfølging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Tusen takk, jenter!

Det er så kjedelig å ikke vite hva det er! Men leste i en eller annen bok i går, at nyrene kunne skille ut sukker og da var det ikke svangerskapsdiabetes..Får bare håpe det er det og at dette var et engangstilfelle!!

Jeg er hjemme fra jobb i dag, orket ikke reise innover! Sendte mld til sjefen der inne og han synes det var leit og sa opp med humøret! Det er ikke så lett, men jeg venter med å deppe veldig til jeg er sikker på hva det er!! Men jeg hater å leve i uvisshet.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...