Gå til innhold

Tarot 27 august 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

8/Sverd,

0%2520%252857%2529.jpg

Jo, men ikke før du kommer deg ut av begrensningene du setter for deg selv.

Det tror jeg er veldig riktig! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har tid:

Er det mogleg at du trekkjer eit kort og fortel di tolkning av det? Eller må du ha eit spørsmål?

Jeg må ikke ha noe spørsmål nei, Silf bruker å skrive generalize me når hun vil bare ha et kort. som et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/staver.

0%2520%252829%2529.jpg

Du vil treff en fyr, og det er konkurranse om ham, sloss kjerring, sloss.

Haha oj spennende. Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan ser det ut for kjærligheten?

Djevelen.

0%2520%252816%2529.jpg

Dårlig, du er mer av typen som blir besatt av fyrer. Du elsker dem også, men du suger ut av dem energien deres og de på sin side suger deg ut av din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsatt holder på kan du da fortelle meg noe om denne mannen jeg skal treffe?

Solen.

0%2520%252820%2529.jpg

Blid fyr av typen som får alt til å glitre, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg klare å nå målene jeg har satt meg denne høsten? Tenker på skolefag og vektnedgang :)

På forhånd tusen takk for svar! Er så kult at du gjør dette her :D

Verden.

0%2520%252822%2529.jpg@@

Ja, du vil, men du må jobbe, ingenting kommer av seg selv. Så det er bare du å komme deg på gymmen om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden.

0%2520%252822%2529.jpg@@

Ja, du vil, men du må jobbe, ingenting kommer av seg selv. Så det er bare du å komme deg på gymmen om morgenen.

hehe, helt sant, må bare brette opp armene :) takk for svar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg og bli generalisert? :D

Begerpasjen.

0%2520%252840%2529.jpg

Graviditet kommer din vei. Mørkhåret gutt med lyse øyne. Kunstnerisk og følsom type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det her blir spennende. Jeg er singel, jente og foretrekker svensk Carlsberg (laveste prosent, hehe!).

Spørsmål: Vil jeg ende opp som forelsket i høst og evt i hvem? (Har såvidt møtt en mann siden jeg ble singel, men åpen for flere!! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dum. Liker en fyr godt, la an på han for noen måneder siden og vi hadde en fin kveld..

Nå har jeg møtt han igjen og klarer ikke å forholde meg normalt til ham, overser ham og er ikke særlig imøtekommende selv(/fordi) jeg er dødsforelsket.

Skal jeg ta sjangsen og unnskylde meg + innrømme at det er fordi jeg liker han godt og er sjenert, eller la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det her blir spennende. Jeg er singel, jente og foretrekker svensk Carlsberg (laveste prosent, hehe!).

Spørsmål: Vil jeg ende opp som forelsket i høst og evt i hvem? (Har såvidt møtt en mann siden jeg ble singel, men åpen for flere!! ;) )

6/Beger.

0%2520%252845%2529.jpg

Du har allerede truffet ham. Du liker ham, vært noen uskyldige hendelser tidligere, litt nostalgi involvert. Du får bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dum. Liker en fyr godt, la an på han for noen måneder siden og vi hadde en fin kveld..

Nå har jeg møtt han igjen og klarer ikke å forholde meg normalt til ham, overser ham og er ikke særlig imøtekommende selv(/fordi) jeg er dødsforelsket.

Skal jeg ta sjangsen og unnskylde meg + innrømme at det er fordi jeg liker han godt og er sjenert, eller la være?

Elskerne.

0%2520%25287%2529.jpg

Ja, det må du gjøre, jeg blir sur på deg hvis du ikke gjør det. Dere er brennhete sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerne.

0%2520%25287%2529.jpg

Ja, det må du gjøre, jeg blir sur på deg hvis du ikke gjør det. Dere er brennhete sammen.

Ååhh herregud nå fikk jeg et stort sug i magen! Jeg føler også at vi er brennhete sammen :rodmer:

Tusen takk kjære gjest, nå fikk jeg litt ekstra mot til å go for it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...