Gå til innhold

Tarot 27 august 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Da er vi på tampen av august og da må vi ha oss en tarottråd for september. Reglene er som følger:

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. Under nick.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet. Som sagt, 200 innlegg under nick. Tarotstokken vi skal bruke er Zombie Tarot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg 'drukner' i interesserte menn... Luksusproblem, jeg vet.

En av disse er min jevnaldrende. Meget høy stilling, ganske innpåsliten.

Hva er det han ser for seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil resten av året bli?

Myntkongen.

0%2520%252865%2529.jpg

Vil bli bra så lenge du ikke er lenket fast til stolen, slik som den her gentlemannen, du må komme deg ut og få ristet litt løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 'drukner' i interesserte menn... Luksusproblem, jeg vet.

En av disse er min jevnaldrende. Meget høy stilling, ganske innpåsliten.

Hva er det han ser for seg?

Begerdronningen.

0%2520%252838%2529.jpg

Han ser for seg et FF-forhold, hvor dere skal ha det artig ilag. Ta deg med på ferier og sånt, kanskje ikke så spennende hvis man er ute etter et seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i kjærlighetslivet mitt fremover? Eller blir dette ett for "bredt" spørsmål? Så kan jeg heller stille ett annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myntkongen.

0%2520%252865%2529.jpg

Vil bli bra så lenge du ikke er lenket fast til stolen, slik som den her gentlemannen, du må komme deg ut og få ristet litt løs.

Skjønner hva du mener :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Begerdronningen.

0%20%2838%29.jpg

Han ser for seg et FF-forhold, hvor dere skal ha det artig ilag. Ta deg med på ferier og sånt, kanskje ikke så spennende hvis man er ute etter et seriøst forhold.

Det stemmer jæklig godt med det inntrykket jeg har også ja.

Godt å få den mistanken verifisert. Han har i utgangspunkt tapt for investoren 'min', uansett hvor mye han fisker og smisker. Man har da sett penger i fri flyt før, - uten å bli nevneverdig imponert.

Takk! Tusen takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i kjærlighetslivet mitt fremover? Eller blir dette ett for "bredt" spørsmål? Så kan jeg heller stille ett annet :)

9/Staver.

0%2520%252828%2529.jpg

Mange kandidater, men ingen som virkelig er den rette, så du blir nok singel en stund til fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer jæklig godt med det inntrykket jeg har også ja.

Godt å få den mistanken verifisert. Han har i utgangspunkt tapt for investoren 'min', uansett hvor mye han fisker og smisker. Man har da sett penger i fri flyt før, - uten å bli nevneverdig imponert.

Takk! Tusen takk.

Det er så mye triveligere når de gir av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Skulle spurt om kjærligheten jeg også.. Hvis man har mulighet til å få svar på flere spørsmål, så lurer jeg på om jeg møter noen snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg klare å få tilbake energi og overskudd i løpet av året? Eller vil livet bestå av jobb, søvn og mat?

Anonymous poster hash: a99c4...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil jeg klare å få tilbake energi og overskudd i løpet av året? Eller vil livet bestå av jobb, søvn og mat?

Anonymous poster hash: a99c4...842

Under nick og med 200 innlegg står det i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg klare å få tilbake energi og overskudd i løpet av året? Eller vil livet bestå av jobb, søvn og mat?

Anonymous poster hash: a99c4...842

Meg over. Skulle ikke komme som ab.

Dommen.

0%2520%252821%2529.jpg

Nja, jeg tror jeg må si nei, du blir nok gående for halv maskin ei god stund til, du får oppsummere ved nyåret og se om det har blitt litt likere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...