Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #21 Skrevet 27. august 2014 Å! Skulle spurt om kjærligheten jeg også.. Hvis man har mulighet til å få svar på flere spørsmål, så lurer jeg på om jeg møter noen snart. Jeg skal ta den her etter et visst antall andre har fått kort. 1
Polly Ester Skrevet 27. august 2014 #22 Skrevet 27. august 2014 Blir det noe kjæreste på meg i løpet av året?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #23 Skrevet 27. august 2014 Blir jeg og A kjærester? Begerknekten trakk jeg og Myntesset falt ut. Dere blir det ja, vil bli seriøst også. Ring på deg relativt hurtig.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. august 2014 #24 Skrevet 27. august 2014 (endret) Blir det seriøst mellom meg og daten min? Endret 27. august 2014 av Stjerner og planeter
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #25 Skrevet 27. august 2014 Blir det noe kjæreste på meg i løpet av året? 7/Sverd, Niks, beklager.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #26 Skrevet 27. august 2014 Blir det seriøst mellom meg og daten min? Emperor. Ja, han er seriøs i hvertfall. Men han sliter litt han også, som du kan se på bildet, så det er ikke bare bare for ham å åpne døren opp.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #28 Skrevet 27. august 2014 Hvor finner jeg kjærligheten i høst? 6/Sverd. Planlagt tur i høst?? Hvis ikke så hopp på en tur hvis du får sjansen.
Polly Ester Skrevet 27. august 2014 #29 Skrevet 27. august 2014 (endret) 7/Sverd, Niks, beklager. Takk. Hadde en mistanke om det, ja. Ut i fra kortet ser det nesten ut som jeg har en haug av mannfolk som jeg ditcher selv... Endret 27. august 2014 av Anna Kronisme
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. august 2014 #30 Skrevet 27. august 2014 Emperor. Ja, han er seriøs i hvertfall. Men han sliter litt han også, som du kan se på bildet, så det er ikke bare bare for ham å åpne døren opp. Eg forstår kva du meiner TAKK!!
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 27. august 2014 #32 Skrevet 27. august 2014 Hva skjer med kjærligheten fremover?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #33 Skrevet 27. august 2014 6/Sverd. Planlagt tur i høst?? Hvis ikke så hopp på en tur hvis du får sjansen. Ingen tur i sikte. Kanotur er vel det mest sannsynlige... uten å drepe folk Anonymous poster hash: ecf2b...2e0
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. august 2014 #35 Skrevet 27. august 2014 Oppfyller han mitt ønske for helga? Eg har satt meg eit mål og håpar han innfrir det. Ikkje noko revolusjonerande, men viktig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #36 Skrevet 27. august 2014 Skjer det noe morsomt resten av året? 6/Mynter. Jo da, men du må på en måte holde kjøttstykket foran nasen din selv og begynne å gjøre noe for å få det artig.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #37 Skrevet 27. august 2014 Hva skjer med kjærligheten fremover? 4/Mynter. Virker som at både du og han du tenker på mye godt har stengt for ørene for fornuften og har gått ned i skyttergraven, så hva som skjer med kjærligheten blir vel at den mye godt har gitt opp å snakke til dere om hverandre.
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 27. august 2014 #38 Skrevet 27. august 2014 4/Mynter. Virker som at både du og han du tenker på mye godt har stengt for ørene for fornuften og har gått ned i skyttergraven, så hva som skjer med kjærligheten blir vel at den mye godt har gitt opp å snakke til dere om hverandre. Takk takk - vi får se hva som skjer da. Ut ifra det du skriver får jeg inntrykk av at det er en mann jeg allerede kjenner som burde være kjærligheten i mitt liv? Jeg snakker litt med en mann på sukker nå, skal treffe ham i helgen - vi får se hva som skjer der. Har et veldig godt inntrykk av vedkommende.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #39 Skrevet 27. august 2014 Å! Skulle spurt om kjærligheten jeg også.. Hvis man har mulighet til å få svar på flere spørsmål, så lurer jeg på om jeg møter noen snart. 9/Beger. Ja, ni beger er ønskekortet, så du får ta deg en kveld, tenn noen lys og sett deg ned og meditere på hvordan du vil ha det med den her fyren og så vil han ganske snart være der.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. august 2014 #40 Skrevet 27. august 2014 Om det blir tid og anledning så kaster jeg inn et 'reservespørsmål' Hva er jeg for investoren min?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå