Gå til innhold

Tarot 27 august 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

9/Beger.

0%2520%252842%2529.jpg

Ja, ni beger er ønskekortet, så du får ta deg en kveld, tenn noen lys og sett deg ned og meditere på hvordan du vil ha det med den her fyren og så vil han ganske snart være der.

Det håper jeg virkelig :) Tusen takk igjen for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppfyller han mitt ønske for helga? Eg har satt meg eit mål og håpar han innfrir det. Ikkje noko revolusjonerande, men viktig for meg.

Begerpasjen.

0%2520%252840%2529.jpg

Jo da, han vil det. Han står der på stranden og har med bøtte og spade til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Begerpasjen.

0%2520%252840%2529.jpg

Jo da, han vil det. Han står der på stranden og har med bøtte og spade til deg...

Håpar det . Eg skal gje tilbakemelding på søndags kveld om det vart oppfyllt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir tid og anledning så kaster jeg inn et 'reservespørsmål'

Hva er jeg for investoren min?

Skjebnehjulet.

0%2520%252811%2529.jpg

Så mye som en type som er investor tror på skjebnen, slike folk er jo mer analytisk og ikke følelsesmennesker på den der måte, så har han faktisk en ide at det å møte på deg det var noe fra oven som fant ut at han skulle det. MEN, han vet ikke helt hvordan han skal håndtere det her, hvilken plass du skal ha i livet hans, pga hvis han gir etter for den tanken som faktisk er der, så betyr det jo at hans skjebne ligger i dine hender og ikke i hans egne. Han er redd for å miste kontrollen. Litt feig således, synes jeg, men han er glad i deg, mer enn han vil innrømme, pga følelser, tro på kjærlighet, det er jo farlig det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt et godt øye til hverandre lenge, men blir vi noen gang et par?

Stjernen.

0%2520%252818%2529.jpg

Ja, men det blir ikke i nærmeste fremtid. Det kommer alt an på deg om du gidder å vente eller om du skal gå videre i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ingen flere???? Redd stokken kanskje??? Zombiene kommer og tar dere....

Ser du noko om korleis framtida mi blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du spådde meg i forrige tarot-tråd vedr. en fyr jeg er betatt av.

Lurer på mye ang. kjærligheten! Kan du se hva som skjer mellom oss i framtiden, f.eks blir vi sammen? Er vi sjelevenner? Er han noe å satse på, altså er han ute etter seriøs forhold? Ja, lurer vel på om det blir meg og han for alltid... (er håpløs forelsket) :P

(jeg har ikke 200 innlegg ennå, er ganske ny her, men er innom hver dag og leser/skriver innlegg. Kan du være så snill å spå meg for det??) :)

Endret av ripcurl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skjebnehjulet.

0%20%2811%29.jpg

Så mye som en type som er investor tror på skjebnen, slike folk er jo mer analytisk og ikke følelsesmennesker på den der måte, så har han faktisk en ide at det å møte på deg det var noe fra oven som fant ut at han skulle det. MEN, han vet ikke helt hvordan han skal håndtere det her, hvilken plass du skal ha i livet hans, pga hvis han gir etter for den tanken som faktisk er der, så betyr det jo at hans skjebne ligger i dine hender og ikke i hans egne. Han er redd for å miste kontrollen. Litt feig således, synes jeg, men han er glad i deg, mer enn han vil innrømme, pga følelser, tro på kjærlighet, det er jo farlig det....

Litt 'redd' tror jeg... Litt redd for å miste kontrollen. Han er en leder og administrator.

Men han har sluppet meg inn i sine foretningsplaner, sine utbyggingsprosjekt, sine frustrasjoner.

Tenkt tanker om å engasjere min fagperson i sitt virke, åpnet døren til sine svake sider, trekker meg inntil seg og vil ha mitt hode på brystet sitt.

Jeg gir ham tid. Maser ikke, er positiv, gjør en del av hans liv enklere og mer behagelig.

Ja, mitt eget inntrykk stemmer godt med det du sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du spådde meg i forrige tarot-tråd vedr. en fyr jeg er betatt av.

Lurer på mye ang. kjærligheten! Kan du se hva som skjer mellom oss i framtiden, f.eks blir vi sammen? Er vi sjelevenner? Er han noe å satse på, altså er han ute etter seriøs forhold? Ja, lurer vel på om det blir meg og han for alltid... (er håpløs forelsket) :P

(jeg har ikke 200 innlegg ennå, er ganske ny her, men er innom hver dag og leser/skriver innlegg. Kan du være så snill å spå meg for det??) :)

Du skriver ikke mye, det er bra sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noko om korleis framtida mi blir?

The Lovers.

0%2520%25287%2529.jpg

Blir bra det her, ekteskap og greier, Helst ikke i rosebedet da, gartneren tendenserer til å bli grinete når rosene blir trampet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spørsmål til, hvis du har tid...

Hva må je gjøre for å skvære opp med eksen, før jeg begir meg ut på nye eventyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Jeg vil!

Blir daten min i morgen vellykket?

Ikke for å mase, kjære Gjest, men du glemte meg :sjenert: Spørsmålet mitt er i sitatet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe mellom meg og hun søte? :bond:

10/Beger.

0%2520%252841%2529.jpg

Ja, men du må gi klar uttrykk for at du vil noe seriøst med henne. Du må gi av deg selv. Ikke prøv sånne teite ting for å imponere, hvis det er hva hun vil du skal gjøre, så er hun ikke rett dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til, hvis du har tid...

Hva må je gjøre for å skvære opp med eksen, før jeg begir meg ut på nye eventyr?

8/Sverd.

0%2520%252857%2529.jpg

Dere må begge finne ut av å snakke sammen om idiotien dere gjorde mot hverandre. Ingen av dere var ærlige, begge holdt igjen. Og den her skiten kommer til å følge dere lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...