rundtfingern Skrevet 30. august 2014 #243 Skrevet 30. august 2014 Når kommer jeg til å møte den jeg skal gifte meg med?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2014 #245 Skrevet 31. august 2014 Hva synes "A" om meg? Kommer jeg til å oppleve ekte kjærlighet? Når kommer jeg til å møte den jeg skal gifte meg med? Kommer jeg til å være ensom denne høsten? Ok folkens, her er jeg ferdig ja. Bedre lykke neste gang jeg lager en tarottråd. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. august 2014 #246 Skrevet 31. august 2014 Sverdesset. Ingen føring nei, la det ta si tid. Huske på at han her er seriøst, så du må være forsiktig, sånn at du ikke skjærer ham av. Nope. Han innfridde ikkje målet mitt for helga. Uavhengig av det valgte me å slutta å treffast. Ein fin fyr, men ingen kjensler frå nokon av oss.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2014 #247 Skrevet 31. august 2014 Nope. Han innfridde ikkje målet mitt for helga. Uavhengig av det valgte me å slutta å treffast. Ein fin fyr, men ingen kjensler frå nokon av oss. Sånt skjer. Beklager.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. august 2014 #248 Skrevet 31. august 2014 Sånt skjer. Beklager. Eg har det fint. Godt avgjersla er tatt 😊
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2014 #249 Skrevet 31. august 2014 Eg har det fint. Godt avgjersla er tatt Ok, bra det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå