Gå til innhold

Tarot 27 august 2014

Fremhevede innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Ok, jeg må si det som det er, jeg er ikke god på spørsmål som går på tid.

8/Sverd.

0%2520%252857%2529.jpg

Jeg spår at du vil bli forelsket igjen i løpet av en 8 ukers tid.

Jeg skal huske på det med tid til neste gang, om jeg rekker det da! Tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg skal huske på det med tid til neste gang, om jeg rekker det da! Tusen takk for svar!

Huske på svar,,,

Skrevet (endret)

Håper du så spørsmålet mitt om "har jeg allerede har hatt seksuelt samtale med Mr "S....."" Dersom du har tid til spørsmål nummer to fra meg.

Hvis ikke, takk for denne gang gjest. Du treffer hver gang :) Og vi er heldige som får lov til å stille spørsmål!

Endret av smartbimbo
  • Liker 1
Skrevet

Håper du så spørsmålet mitt om "har jeg allerede har hatt seksuelt samtale med Mr "S....."" Dersom du har tid til spørsmål nummer to fra meg.

Hvis ikke, takk for denne gang gjest. Du treffer hver gang :) Og vi er heldige som får lov til å stille spørsmål!

Ja, jeg har, men hva er spørsmålet ditt da?

Skrevet

Om jeg per dags dato allerede har hatt seksuelt samleie med Mr x (S)?

Du sa jeg skiftet fra intialene M.L til M.S

Ja, jeg har, men hva er spørsmålet ditt da?

Gjest auroravictoria
Skrevet

Alene om graviditeten? Har et ganske stabil forhold med min mann så skjønner ikke helt hva du mener....Er det dødsfall?

Gjest auroravictoria
Skrevet

Trodde seks staver sto for seier og triumf. Lurer på hva du mente med at jeg står alene

Skrevet

Da var gjest gått i dørken?

Takk for denne runde!

• Liker 3
Skrevet

Begerpasjen.

0%2520%252840%2529.jpg

Graviditet kommer din vei. Mørkhåret gutt med lyse øyne. Kunstnerisk og følsom type.

Oi... Nei... å nei!

Takk Gjest! :) Synes alltid dette er spennende, men denne gang var det nesten litt skummelt.. :P

Skrevet

Da var gjest gått i dørken?

Takk for denne runde!

Ja, ble litt tull der på slutten. Jeg må nok lære meg å holde meg til en sixpack Carlsberg og ikke to.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ble litt tull der på slutten. Jeg må nok lære meg å holde meg til en sixpack Carlsberg og ikke to.

hahaha.. du altså!! Og jeg ble sittende å gruble i går.. gruble over alle de spådommene jeg har fått som ikke har gått i oppfyllelse, mens andre har fått både det ene og det andre resultatet.. og så etter å ha dobbelsjekket det siste du skrev så fant jeg ut at dette har med meg å gjøre.. at jeg velger å ikke gripe de mulighetene som er der.. Sendte en melding til denne mannen jeg tror du fikk opp i går, for å vise interesse sånn at han ikke blir lei av manglende initiativ fra meg. Så får vi se.. Har i det minste vært bittelitt aktiv selv nå.. :)

Ha en fin dag Gjest og håper ikke gårsdagens øl, ble dagens krøll ;)

Skrevet

hahaha.. du altså!! Og jeg ble sittende å gruble i går.. gruble over alle de spådommene jeg har fått som ikke har gått i oppfyllelse, mens andre har fått både det ene og det andre resultatet.. og så etter å ha dobbelsjekket det siste du skrev så fant jeg ut at dette har med meg å gjøre.. at jeg velger å ikke gripe de mulighetene som er der.. Sendte en melding til denne mannen jeg tror du fikk opp i går, for å vise interesse sånn at han ikke blir lei av manglende initiativ fra meg. Så får vi se.. Har i det minste vært bittelitt aktiv selv nå.. :)

Ha en fin dag Gjest og håper ikke gårsdagens øl, ble dagens krøll ;)

Er oppe, fått svart på noen mailer og skal rydde nu. Kjøkkenet mitt ser ikke ut pga gårkveldens artigheter. He, he, he.

• Liker 1
Skrevet

Er oppe, fått svart på noen mailer og skal rydde nu. Kjøkkenet mitt ser ikke ut pga gårkveldens artigheter. He, he, he.

ha ha ha... digger det!! :D

Skrevet

ha ha ha... digger det!! :D

Dreiv og vasa rundt og sølt egg pga jeg laget meg mat før jeg la meg, jeg vet jo jeg ikke bør røre komfyren når jeg drikker, men hadde glemt å skjære opp brød, så da ble det sånn.

• Liker 3
Gjest Whitestripes
Skrevet

Spådommen din i går gikk ikke i oppfyllelse for min del. Fortsatt i de singles rekker, og sånn forblir det en stund! Men takk for kortet, uansett :klem:

Skrevet

Det skal bli utover høsten, jeg må bare finpusse teknikken på den andre metoden.

YES! :blomst::blomst::blomst:

Skrevet

Spådommen din i går gikk ikke i oppfyllelse for min del. Fortsatt i de singles rekker, og sånn forblir det en stund! Men takk for kortet, uansett :klem:

Beklager, Stripes. :klem:

YES! :blomst::blomst::blomst:

He, he.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Dommen.

0%2520%252821%2529.jpg

Nja, jeg tror jeg må si nei, du blir nok gående for halv maskin ei god stund til, du får oppsummere ved nyåret og se om det har blitt litt likere.

Oj. Tråkket for halv maskin nå en måned og hadde håpet på bedring. Ja, ja. Da blir det jobb, mat og sove framover.

Skrevet

Oj. Tråkket for halv maskin nå en måned og hadde håpet på bedring. Ja, ja. Da blir det jobb, mat og sove framover.

Beklager, har hatt det sånn selv, men det er jo ingen trøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...