esmer Skrevet 27. august 2014 #181 Skrevet 27. august 2014 Åh yes - elsker tarotrundene dine ! Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp i et forhold i nærmere fremtid ?
Gjest alegria Skrevet 27. august 2014 #182 Skrevet 27. august 2014 Når blir det ett nytt forhold på meg?
Caramela Skrevet 27. august 2014 #183 Skrevet 27. august 2014 2/Staver. Han gjer deg så redd, men samtidig så fylt av lyst, av rådvilhet, er det kjærlighet eller er det ham?? Nå han er som svartest så vis ham hvor tøff du kan være. Vis ham at ditt raseri er like digert som hass og det vil kjølne og han og du kan ha en samtale etterpå... Oi! Kortet traff. Ikke overfor han jeg egentlig var nysgjerrig på, men en kjær kollega jeg har en enorm connection med. Han er veldig bra på mange måter, men har et temperament uten like og er langsint som få. Vi har vært litt i tottene på hverandre de siste ukene, men nå skal jeg ikke føye meg! Takk Gjest! Dette var gøy 😊
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #184 Skrevet 27. august 2014 Håper jeg ikke er forsein xD Hvordan ser fremtiden min ut? Myntesset. Jævla bra så lenge du forstår at du skaper din egen fremtid.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #185 Skrevet 27. august 2014 Når kommer jeg til å føle meg forelsket igjen? Ok, jeg må si det som det er, jeg er ikke god på spørsmål som går på tid. 8/Sverd. Jeg spår at du vil bli forelsket igjen i løpet av en 8 ukers tid.
ShiningStar Skrevet 27. august 2014 #186 Skrevet 27. august 2014 Myntesset. Jævla bra så lenge du forstår at du skaper din egen fremtid. Shit! Den traff bra Er midt i en livsstil endring og har i den siste tiden jobbet mot at det er jeg må jobbe meg meg selv for at jeg skal ha det bra både nå og i fremtiden.. Tusen Takk :D
solfrid Skrevet 27. august 2014 #187 Skrevet 27. august 2014 Kommer jeg til å finne kjærligheten igjen?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #188 Skrevet 27. august 2014 Oi! Kortet traff. Ikke overfor han jeg egentlig var nysgjerrig på, men en kjær kollega jeg har en enorm connection med. Han er veldig bra på mange måter, men har et temperament uten like og er langsint som få. Vi har vært litt i tottene på hverandre de siste ukene, men nå skal jeg ikke føye meg! Takk Gjest! Dette var gøy Ja, itj sant!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #189 Skrevet 27. august 2014 Åh yes - elsker tarotrundene dine ! Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp i et forhold i nærmere fremtid ? Som sagt jeg er ikke god på tid. 6/Sverd. En sjanse, en tur, seks uker til fra nu av. En lekker fyr. Ikke arrester meg for meget hvis ting ikke holder stick, jeg er som sagt ikk god på tid.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #190 Skrevet 27. august 2014 Når blir det ett nytt forhold på meg? Stavdronningen. Ikke før neste vår. Jeg aner ikke hvor hen du bor og når våren kommer hos deg, men det blir ikke før våren viser seg.
momo Skrevet 27. august 2014 #191 Skrevet 27. august 2014 Begerknekten trakk jeg og Myntesset falt ut. Dere blir det ja, vil bli seriøst også. Ring på deg relativt hurtig. Tusen takk. Håper virkelig dette stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #192 Skrevet 27. august 2014 Shit! Den traff bra Er midt i en livsstil endring og har i den siste tiden jobbet mot at det er jeg må jobbe meg meg selv for at jeg skal ha det bra både nå og i fremtiden.. Tusen Takk :D Høres steinkult ut.
Snøvott Skrevet 27. august 2014 #193 Skrevet 27. august 2014 Hvordan blir det neste året mtp jobb og økonomi?
Gjest alegria Skrevet 27. august 2014 #194 Skrevet 27. august 2014 Stavdronningen. Ikke før neste vår. Jeg aner ikke hvor hen du bor og når våren kommer hos deg, men det blir ikke før våren viser seg. Takk for svar forhåpentligvis tidlig vår... Utålmodig nå kjenner jeg.. :-)
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #195 Skrevet 27. august 2014 Hvordan blir det neste året mtp jobb og økonomi? 5/Sverd. Du må jobbe og du må se opp for uærlige arbeidskollegaer som sprer slarv og som hungrer etter samme stilling som deg.
esmer Skrevet 27. august 2014 #196 Skrevet 27. august 2014 Som sagt jeg er ikke god på tid. 6/Sverd. En sjanse, en tur, seks uker til fra nu av. En lekker fyr. Ikke arrester meg for meget hvis ting ikke holder stick, jeg er som sagt ikk god på tid. Tusen takk, Gjest Det går så fint så. Du traff full pott forresten! Jeg spurte deg for noen måneder siden om jeg kom inn på juss-studiet, og her sitter jeg i dag i hybelen min og leser gjennom Norges lover
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #197 Skrevet 27. august 2014 Tusen takk, Gjest Det går så fint så. Du traff full pott forresten! Jeg spurte deg for noen måneder siden om jeg kom inn på juss-studiet, og her sitter jeg i dag i hybelen min og leser gjennom Norges lover Habeus corpus.
Snøvott Skrevet 27. august 2014 #198 Skrevet 27. august 2014 5/Sverd. Du må jobbe og du må se opp for uærlige arbeidskollegaer som sprer slarv og som hungrer etter samme stilling som deg. Innerst inne er jeg vel ikke så veldig overrasket, men gode "nyheter" er det jo likevel ikke.
Nettinettet Skrevet 27. august 2014 #199 Skrevet 27. august 2014 Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å forbli singel en god stund til. Mye pga travle tider! Samtidig har jeg truffet en som jeg har tilbragt litt tid med, og som jeg trives sammen med. Samtidig så er det også en annen som jeg bare skriver med, som har vekker noe i meg. Hvem av disse velger jeg? eventuelt ingen?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #200 Skrevet 27. august 2014 Innerst inne er jeg vel ikke så veldig overrasket, men gode "nyheter" er det jo likevel ikke. Beklager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå