Gå til innhold

Tarot 27 august 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh yes - elsker tarotrundene dine ! :)

Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp i et forhold i nærmere fremtid ? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2/Staver.

0%2520%252835%2529.jpg

Han gjer deg så redd, men samtidig så fylt av lyst, av rådvilhet, er det kjærlighet eller er det ham??

Nå han er som svartest så vis ham hvor tøff du kan være. Vis ham at ditt raseri er like digert som hass og det vil kjølne og han og du kan ha en samtale etterpå...

Oi! Kortet traff. Ikke overfor han jeg egentlig var nysgjerrig på, men en kjær kollega jeg har en enorm connection med. Han er veldig bra på mange måter, men har et temperament uten like og er langsint som få. Vi har vært litt i tottene på hverandre de siste ukene, men nå skal jeg ikke føye meg!

Takk Gjest! Dette var gøy 😊

Skrevet

Håper jeg ikke er forsein xD

Hvordan ser fremtiden min ut?

Myntesset.

0%2520%252878%2529.jpg

Jævla bra så lenge du forstår at du skaper din egen fremtid.

Skrevet

Når kommer jeg til å føle meg forelsket igjen?

Ok, jeg må si det som det er, jeg er ikke god på spørsmål som går på tid.

8/Sverd.

0%2520%252857%2529.jpg

Jeg spår at du vil bli forelsket igjen i løpet av en 8 ukers tid.

Skrevet

Myntesset.

0%2520%252878%2529.jpg

Jævla bra så lenge du forstår at du skaper din egen fremtid.

Shit! Den traff bra :)

Er midt i en livsstil endring og har i den siste tiden jobbet mot at det er jeg må jobbe meg meg selv for at jeg skal ha det bra både nå og i fremtiden..

Tusen Takk :D

Skrevet

Kommer jeg til å finne kjærligheten igjen?

Skrevet

Oi! Kortet traff. Ikke overfor han jeg egentlig var nysgjerrig på, men en kjær kollega jeg har en enorm connection med. Han er veldig bra på mange måter, men har et temperament uten like og er langsint som få. Vi har vært litt i tottene på hverandre de siste ukene, men nå skal jeg ikke føye meg!

Takk Gjest! Dette var gøy

Ja, itj sant!

Skrevet

Åh yes - elsker tarotrundene dine ! :)

Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp i et forhold i nærmere fremtid ? :blomst:

Som sagt jeg er ikke god på tid.

6/Sverd.

0%2520%252859%2529.jpg

En sjanse, en tur, seks uker til fra nu av. En lekker fyr. Ikke arrester meg for meget hvis ting ikke holder stick, jeg er som sagt ikk god på tid.

Skrevet

Når blir det ett nytt forhold på meg?

Stavdronningen.

0%2520%252824%2529.jpg

Ikke før neste vår. Jeg aner ikke hvor hen du bor og når våren kommer hos deg, men det blir ikke før våren viser seg.

Skrevet

Begerknekten trakk jeg og Myntesset falt ut.

0%2520%252839%2529.jpg0%2520%252878%2529.jpg

Dere blir det ja, vil bli seriøst også. Ring på deg relativt hurtig.

Tusen takk. Håper virkelig dette stemmer.

Skrevet

Shit! Den traff bra :)

Er midt i en livsstil endring og har i den siste tiden jobbet mot at det er jeg må jobbe meg meg selv for at jeg skal ha det bra både nå og i fremtiden..

Tusen Takk :D

Høres steinkult ut.

Skrevet

Hvordan blir det neste året mtp jobb og økonomi?

Gjest alegria
Skrevet

Stavdronningen.

0%2520%252824%2529.jpg

Ikke før neste vår. Jeg aner ikke hvor hen du bor og når våren kommer hos deg, men det blir ikke før våren viser seg.

Takk for svar :) forhåpentligvis tidlig vår... Utålmodig nå kjenner jeg.. :-)
Skrevet

Hvordan blir det neste året mtp jobb og økonomi?

5/Sverd.

0%2520%252860%2529.jpg

Du må jobbe og du må se opp for uærlige arbeidskollegaer som sprer slarv og som hungrer etter samme stilling som deg.

Skrevet

Som sagt jeg er ikke god på tid.

6/Sverd.

0%2520%252859%2529.jpg

En sjanse, en tur, seks uker til fra nu av. En lekker fyr. Ikke arrester meg for meget hvis ting ikke holder stick, jeg er som sagt ikk god på tid.

Tusen takk, Gjest :) Det går så fint så.

Du traff full pott forresten! Jeg spurte deg for noen måneder siden om jeg kom inn på juss-studiet, og her sitter jeg i dag i hybelen min og leser gjennom Norges lover :)

Skrevet

Tusen takk, Gjest :) Det går så fint så.

Du traff full pott forresten! Jeg spurte deg for noen måneder siden om jeg kom inn på juss-studiet, og her sitter jeg i dag i hybelen min og leser gjennom Norges lover :)

Habeus corpus. :daane:

Skrevet

5/Sverd.

0%2520%252860%2529.jpg

Du må jobbe og du må se opp for uærlige arbeidskollegaer som sprer slarv og som hungrer etter samme stilling som deg.

Innerst inne er jeg vel ikke så veldig overrasket, men gode "nyheter" er det jo likevel ikke.

Skrevet

Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å forbli singel en god stund til. Mye pga travle tider! Samtidig har jeg truffet en som jeg har tilbragt litt tid med, og som jeg trives sammen med. Samtidig så er det også en annen som jeg bare skriver med, som har vekker noe i meg.

Hvem av disse velger jeg? eventuelt ingen?

Skrevet

Innerst inne er jeg vel ikke så veldig overrasket, men gode "nyheter" er det jo likevel ikke.

Beklager. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...