Gå til innhold

Tarot 27 august 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi :) Kan jeg og bli generalisert eller hva det heter :)

Begerdronningen.

0%2520%252838%2529.jpg

Så hvem har fortalt deg at du fortjener å sove på 1 klasse og ha ferier i hytt og pine og de uten å betale for det??? Ingenting kommer av seg selv og de som ikke jobber hardt fortjener seg ikke en luksusferie. Så det er bare du å jobbe og stå på og betale for ting selv. Tro meg, det gir sin egen heftige tilfredsstillelse som ikke kan sammenlignes med noe annet. Så stå på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååhh herregud nå fikk jeg et stort sug i magen! Jeg føler også at vi er brennhete sammen :rodmer:

Tusen takk kjære gjest, nå fikk jeg litt ekstra mot til å go for it!!

Bra!! Lykke til.

Skrevet

Bra!! Lykke til.

Tusen takk :blomst:

Skrevet

Begerdronningen.

0%2520%252838%2529.jpg

Så hvem har fortalt deg at du fortjener å sove på 1 klasse og ha ferier i hytt og pine og de uten å betale for det??? Ingenting kommer av seg selv og de som ikke jobber hardt fortjener seg ikke en luksusferie. Så det er bare du å jobbe og stå på og betale for ting selv. Tro meg, det gir sin egen heftige tilfredsstillelse som ikke kan sammenlignes med noe annet. Så stå på!!!

Ja, det er sant :) Takk igjen :)

Skrevet

6/Beger.

0%2520%252845%2529.jpg

Du har allerede truffet ham. Du liker ham, vært noen uskyldige hendelser tidligere, litt nostalgi involvert. Du får bare vente og se.

Herregud, jeg dør etter å vite mer. Utrolig spent på om det er han jeg har møtt nå... Mann som er litt eldre enn meg, en natt sammen, men han er dårlig på initiativ og vanskelig å lese hva han mener.

Si fra hvis du orker oppfølgingsspørsmål, hvis ikke, så TUSEN TAKK uansett! :) Utrolig snilt av deg å gjøre dette!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tid, lyst og anledning sånn på tampen av kvelden?

Generalize me, please?

Skrevet

Herregud, jeg dør etter å vite mer. Utrolig spent på om det er han jeg har møtt nå... Mann som er litt eldre enn meg, en natt sammen, men han er dårlig på initiativ og vanskelig å lese hva han mener.

Si fra hvis du orker oppfølgingsspørsmål, hvis ikke, så TUSEN TAKK uansett! :) Utrolig snilt av deg å gjøre dette!

9/Beger.

0%2520%252842%2529.jpg

Det er den fyren du vil det skal være, så tenk deg godt om.

Skrevet

9/Beger.

0%2520%252842%2529.jpg

Det er den fyren du vil det skal være, så tenk deg godt om.

Oi. Det gjorde ikke saken lettere!

Tusen takk igjen! Nå blir det grubling her fremover ;)

Skrevet

Generalize me, please?

Elskerne.

0%2520%25287%2529.jpg

Valg, valg, valg, Hvor begyner de, med ens hjerne eller ens hjerte?? Du er mye godt der i livet ditt at du må skjære av en hel del for å komme over til den andre siden og kanskje enkelte forbindelser begynner å stinke i stedet for å løfte deg opp?

Skrevet

Generalize me, please?

Ååh, meg og please? :D

Gjest Lille-pus
Skrevet

Elskerne.

0%20%287%29.jpg

Valg, valg, valg, Hvor begyner de, med ens hjerne eller ens hjerte?? Du er mye godt der i livet ditt at du må skjære av en hel del for å komme over til den andre siden og kanskje enkelte forbindelser begynner å stinke i stedet for å løfte deg opp?

:blink:

Er jeg da aldeles gjennomsiktig? Visste du at jeg den siste måneden har ryddet i beundrerskaren? Kraftig også for å være ærlig.

Alle som krevde mer energi enn de tilførte er parkert. Høflig men brutalt.

Takk, jeg tar den med videre i prosessen, jeg vet jo hva og hvem jeg ønsker å beholde, hvem som tilfører energi.

Tusen takk, Gjest. Du er enestående som gjør dette for så mange. :hug:

Skrevet

Ååh, meg og please? :D

Stjernen.

0%2520%252818%2529.jpg

Du har en militærfyr på luringa, eller kanskje han har deg på luringen. En dekorert type i hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

:blink:

Er jeg da aldeles gjennomsiktig? Visste du at jeg den siste måneden har ryddet i beundrerskaren? Kraftig også for å være ærlig.

Alle som krevde mer energi enn de tilførte er parkert. Høflig men brutalt.

Takk, jeg tar den med videre i prosessen, jeg vet jo hva og hvem jeg ønsker å beholde, hvem som tilfører energi.

Tusen takk, Gjest. Du er enestående som gjør dette for så mange. :hug:

Vi har alle våre oppgaver i livet og min lott er å hjelpe andre. :klem:

Skrevet

Hei Gjest :)

Håper du har tid til et legg for meg. Er veldig rådvill i kjærlighetslivet nå :(

Skrevet

Stjernen.

0%2520%252818%2529.jpg

Du har en militærfyr på luringa, eller kanskje han har deg på luringen. En dekorert type i hvertfall.

Ouh spennende! Lurer på hvor og når jeg møter han :fnise:

Tusen takk som alltid, Gjest! :blomst:

Skrevet

Solen.

0%20%2820%29.jpg

Blid fyr av typen som får alt til å glitre, på godt og vondt.

Oj. Lurer på hvor jeg møter han?

Skrevet

Håper jeg ikke er forsein xD

Hvordan ser fremtiden min ut?

Gjest supernova_87
Skrevet

Når kommer jeg til å føle meg forelsket igjen?

Skrevet

Hei Gjest :)

Håper du har tid til et legg for meg. Er veldig rådvill i kjærlighetslivet nå :(

2/Staver.

0%2520%252835%2529.jpg

Han gjer deg så redd, men samtidig så fylt av lyst, av rådvilhet, er det kjærlighet eller er det ham??

Nå han er som svartest så vis ham hvor tøff du kan være. Vis ham at ditt raseri er like digert som hass og det vil kjølne og han og du kan ha en samtale etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...