Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #161 Skrevet 27. august 2014 Oi Kan jeg og bli generalisert eller hva det heter Begerdronningen. Så hvem har fortalt deg at du fortjener å sove på 1 klasse og ha ferier i hytt og pine og de uten å betale for det??? Ingenting kommer av seg selv og de som ikke jobber hardt fortjener seg ikke en luksusferie. Så det er bare du å jobbe og stå på og betale for ting selv. Tro meg, det gir sin egen heftige tilfredsstillelse som ikke kan sammenlignes med noe annet. Så stå på!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #162 Skrevet 27. august 2014 Ååhh herregud nå fikk jeg et stort sug i magen! Jeg føler også at vi er brennhete sammen Tusen takk kjære gjest, nå fikk jeg litt ekstra mot til å go for it!! Bra!! Lykke til.
Sola de Skrevet 27. august 2014 #164 Skrevet 27. august 2014 Begerdronningen. Så hvem har fortalt deg at du fortjener å sove på 1 klasse og ha ferier i hytt og pine og de uten å betale for det??? Ingenting kommer av seg selv og de som ikke jobber hardt fortjener seg ikke en luksusferie. Så det er bare du å jobbe og stå på og betale for ting selv. Tro meg, det gir sin egen heftige tilfredsstillelse som ikke kan sammenlignes med noe annet. Så stå på!!! Ja, det er sant Takk igjen
FrkHumle Skrevet 27. august 2014 #166 Skrevet 27. august 2014 6/Beger. Du har allerede truffet ham. Du liker ham, vært noen uskyldige hendelser tidligere, litt nostalgi involvert. Du får bare vente og se. Herregud, jeg dør etter å vite mer. Utrolig spent på om det er han jeg har møtt nå... Mann som er litt eldre enn meg, en natt sammen, men han er dårlig på initiativ og vanskelig å lese hva han mener. Si fra hvis du orker oppfølgingsspørsmål, hvis ikke, så TUSEN TAKK uansett! Utrolig snilt av deg å gjøre dette!
Gjest Lille-pus Skrevet 27. august 2014 #167 Skrevet 27. august 2014 Tid, lyst og anledning sånn på tampen av kvelden? Generalize me, please?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #168 Skrevet 27. august 2014 Herregud, jeg dør etter å vite mer. Utrolig spent på om det er han jeg har møtt nå... Mann som er litt eldre enn meg, en natt sammen, men han er dårlig på initiativ og vanskelig å lese hva han mener. Si fra hvis du orker oppfølgingsspørsmål, hvis ikke, så TUSEN TAKK uansett! Utrolig snilt av deg å gjøre dette! 9/Beger. Det er den fyren du vil det skal være, så tenk deg godt om.
FrkHumle Skrevet 27. august 2014 #169 Skrevet 27. august 2014 9/Beger. Det er den fyren du vil det skal være, så tenk deg godt om. Oi. Det gjorde ikke saken lettere! Tusen takk igjen! Nå blir det grubling her fremover
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #170 Skrevet 27. august 2014 Tid, lyst og anledning sånn på tampen av kvelden? Generalize me, please? Elskerne. Valg, valg, valg, Hvor begyner de, med ens hjerne eller ens hjerte?? Du er mye godt der i livet ditt at du må skjære av en hel del for å komme over til den andre siden og kanskje enkelte forbindelser begynner å stinke i stedet for å løfte deg opp?
Frk.K Skrevet 27. august 2014 #171 Skrevet 27. august 2014 Tid, lyst og anledning sånn på tampen av kvelden? Generalize me, please? Ååh, meg og please? :D
Gjest Lille-pus Skrevet 27. august 2014 #172 Skrevet 27. august 2014 Elskerne. Valg, valg, valg, Hvor begyner de, med ens hjerne eller ens hjerte?? Du er mye godt der i livet ditt at du må skjære av en hel del for å komme over til den andre siden og kanskje enkelte forbindelser begynner å stinke i stedet for å løfte deg opp? Er jeg da aldeles gjennomsiktig? Visste du at jeg den siste måneden har ryddet i beundrerskaren? Kraftig også for å være ærlig. Alle som krevde mer energi enn de tilførte er parkert. Høflig men brutalt. Takk, jeg tar den med videre i prosessen, jeg vet jo hva og hvem jeg ønsker å beholde, hvem som tilfører energi. Tusen takk, Gjest. Du er enestående som gjør dette for så mange.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #173 Skrevet 27. august 2014 Ååh, meg og please? :D Stjernen. Du har en militærfyr på luringa, eller kanskje han har deg på luringen. En dekorert type i hvertfall. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #174 Skrevet 27. august 2014 Er jeg da aldeles gjennomsiktig? Visste du at jeg den siste måneden har ryddet i beundrerskaren? Kraftig også for å være ærlig. Alle som krevde mer energi enn de tilførte er parkert. Høflig men brutalt. Takk, jeg tar den med videre i prosessen, jeg vet jo hva og hvem jeg ønsker å beholde, hvem som tilfører energi. Tusen takk, Gjest. Du er enestående som gjør dette for så mange. Vi har alle våre oppgaver i livet og min lott er å hjelpe andre.
Caramela Skrevet 27. august 2014 #175 Skrevet 27. august 2014 Hei Gjest Håper du har tid til et legg for meg. Er veldig rådvill i kjærlighetslivet nå
Frk.K Skrevet 27. august 2014 #176 Skrevet 27. august 2014 Stjernen. Du har en militærfyr på luringa, eller kanskje han har deg på luringen. En dekorert type i hvertfall. Ouh spennende! Lurer på hvor og når jeg møter han Tusen takk som alltid, Gjest!
Serafina. Skrevet 27. august 2014 #177 Skrevet 27. august 2014 Solen. Blid fyr av typen som får alt til å glitre, på godt og vondt. Oj. Lurer på hvor jeg møter han?
ShiningStar Skrevet 27. august 2014 #178 Skrevet 27. august 2014 Håper jeg ikke er forsein xD Hvordan ser fremtiden min ut?
Gjest supernova_87 Skrevet 27. august 2014 #179 Skrevet 27. august 2014 Når kommer jeg til å føle meg forelsket igjen?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #180 Skrevet 27. august 2014 Hei Gjest Håper du har tid til et legg for meg. Er veldig rådvill i kjærlighetslivet nå 2/Staver. Han gjer deg så redd, men samtidig så fylt av lyst, av rådvilhet, er det kjærlighet eller er det ham?? Nå han er som svartest så vis ham hvor tøff du kan være. Vis ham at ditt raseri er like digert som hass og det vil kjølne og han og du kan ha en samtale etterpå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå