Gå til innhold

Tarot 27 august 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh jeg er alltid for sen....

Hvis du fortsatt holder på, så lurer jeg på NÅR jeg skal få meg kjæreste igjen?

Begynner å bli rimelig KLAR! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10/Beger.

0%2520%252841%2529.jpg

Ja, men du må gi klar uttrykk for at du vil noe seriøst med henne. Du må gi av deg selv. Ikke prøv sånne teite ting for å imponere, hvis det er hva hun vil du skal gjøre, så er hun ikke rett dame.

Sukk, det er akkurat det jeg har fått inntrykk av også, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Hun er i hvert fall rett dame, det er sikkert. Takk!

Skrevet

Ikke for å mase, kjære Gjest, men du glemte meg :sjenert: Spørsmålet mitt er i sitatet mitt.

Innleggstall på første siteringen din?

Skrevet

Jadda. Naboen og jeg legger planer. Hvordan bør vi best angripe disse planene for at vi skal få viljen vår?

Skrevet

Hva kommer til å skje i mitt liv framover?

7/Beger.

0%2520%252844%2529.jpg

Mange valg, mange muligheter, mye er reelt og vil være åpne lenge, og andre bare fri flyt som du er nødt til å ta akkurat der og da for at det skal bli bra. Lykke til.

Skrevet

Åh jeg er alltid for sen....

Hvis du fortsatt holder på, så lurer jeg på NÅR jeg skal få meg kjæreste igjen?

Begynner å bli rimelig KLAR! :)

Du er ikke for sein, men om du klarer å nå 200 innleggstall i kveld, det gjenstår å se. På gjensyn, tror jeg vi sier.

Skrevet

8/Sverd.

0%2520%252857%2529.jpg

Dere må begge finne ut av å snakke sammen om idiotien dere gjorde mot hverandre. Ingen av dere var ærlige, begge holdt igjen. Og den her skiten kommer til å følge dere lenge.

Det samme sier jeg, men han vil ikke snakke med meg. Derfor, hva kan jeg gjøre?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Innleggstall på første siteringen din?

Skrevet

Kan du si noe om livet mitt fremover?

3/Beger.

0%2520%252848%2529.jpg

Du vil treffe en fyr, dere vil bli tre ganske hurtig. Lykke til.

Skrevet

Man må ha det ja, da er det jo bare å glemme..... Sorry.....

Skrevet

Jadda. Naboen og jeg legger planer. Hvordan bør vi best angripe disse planene for at vi skal få viljen vår?

Vognen.

0%2520%25288%2529.jpg

Nå aner jeg ikke hva det her gjelder, men de bildene jeg får opp i hodet sier at dere bør være totalt enige med hverandre om hvordan og hva som skal gjøres for å få et vellykket resultat, så all uenighet mellom dere to bør være på bordet før eventuelt møtet med 3 part, slik at det ikke kommer noen overraskelser, sånn at ikke de får til å herske ved å splitte.

Skrevet

Vognen.

0%2520%25288%2529.jpg

Nå aner jeg ikke hva det her gjelder, men de bildene jeg får opp i hodet sier at dere bør være totalt enige med hverandre om hvordan og hva som skal gjøres for å få et vellykket resultat, så all uenighet mellom dere to bør være på bordet før eventuelt møtet med 3 part, slik at det ikke kommer noen overraskelser, sånn at ikke de får til å herske ved å splitte.

Hehe, nice. Vi har akkurat hatt "enighetsmøte" om hvordan vi skal få tredjeparten med på opplegget vårt, altså slagplan for å herske uten å splittes. :nigo:

Skrevet

Verdalinger nu til dags...

Verdalen.. der er de gale og dreper tenåringer...

Skrevet

Man må ha det ja, da er det jo bare å glemme..... Sorry.....

Skynd deg nu, jeg kommer ikk til å gi meg før siste øl er drukket og jeg har mange igjen.

Skrevet

Jeg vil!

Blir daten min i morgen vellykket?

6/Staver.

0%2520%252831%2529.jpg

Mer enn sånn såkalt vellykket, det blir totalt rått og bra date!! og du forlater singelrekken, jeg vil savne deg Stripes!!!!

Gjest Juggler
Skrevet

Verdalen.. der er de gale og dreper tenåringer...

Ja, gjør ikke du det?

Vuku, da?

Skrevet

3/Beger.

0%20%2848%29.jpg

Du vil treffe en fyr, dere vil bli tre ganske hurtig. Lykke til.

Takk, takk. Spent på det, selvom jeg ikke helt kan se for meg at vi bli tre. :)

Skrevet

Ja, gjør ikke du det?

Vuku, da?

Dreper tenåringer???? Dån!!!

Jeg er steinkjerbygg din jævla tulling!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...