Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #201 Skrevet 27. august 2014 Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å forbli singel en god stund til. Mye pga travle tider! Samtidig har jeg truffet en som jeg har tilbragt litt tid med, og som jeg trives sammen med. Samtidig så er det også en annen som jeg bare skriver med, som har vekker noe i meg. Hvem av disse velger jeg? eventuelt ingen? King/Sverds + 3/sverd. Det er en fyr på andre siden (ingeniørintelligens) som er totalt opp i deg, og han har inntrykk av at du liker ham også, men han distanserer seg fra alt pga heller ikke du er klar for å gi alt.
Nettinettet Skrevet 27. august 2014 #202 Skrevet 27. august 2014 King/Sverds + 3/sverd. Det er en fyr på andre siden (ingeniørintelligens) som er totalt opp i deg, og han har inntrykk av at du liker ham også, men han distanserer seg fra alt pga heller ikke du er klar for å gi alt. Hm... den gav meg noe å tenke på gitt! Takk!! :D Og hvis du ikke har mange flere å ta, og har mulighet til å ta et til for meg, kunne du sett hvordan økonomien blir fremover?
smartbimbo Skrevet 27. august 2014 #203 Skrevet 27. august 2014 Kan du se hva mine intialer blir når jeg gifter meg? Nå er det M.L
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #204 Skrevet 27. august 2014 Hm... den gav meg noe å tenke på gitt! Takk!! :D Og hvis du ikke har mange flere å ta, og har mulighet til å ta et til for meg, kunne du sett hvordan økonomien blir fremover? 10/Staver. Se på budsjettet ditt, se om det er noe der som kan forsvinne.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #205 Skrevet 27. august 2014 Kan du se hva mine intialer blir når jeg gifter meg? Nå er det M.L Hvem av dem er deg da? 1
smartbimbo Skrevet 27. august 2014 #206 Skrevet 27. august 2014 Jeg heter M.L, lurer på hva det blir når jeg eventuelt gifter meg Hva siste bokstaven endrer seg til. (I sist tråd sa du jeg kjente min fremtidige ektemann allerede, kjekk, høy, hazelbrune øyne og en slags forsker)
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 27. august 2014 #207 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner så sårt en god venn av meg jeg, kan du se om vi vil få opp kontakten igjen? - Vet du svarte for meg for noen timer siden, så er du opptatt får du eventuelt hoppe over meg...
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #208 Skrevet 27. august 2014 Jeg heter M.L, lurer på hva det blir når jeg eventuelt gifter meg Hva siste bokstaven endrer seg til. (I sist tråd sa du jeg kjente min fremtidige ektemann allerede, kjekk, høy, hazelbrune øyne og en slags forsker) Vel, du var en ML, snart du en: M. S.
Nettinettet Skrevet 27. august 2014 #209 Skrevet 27. august 2014 10/Staver. Se på budsjettet ditt, se om det er noe der som kan forsvinne. Mye som kan forsvinne fra mine budsjetter. Lånet mitt først og fremst.. hehe
Nettinettet Skrevet 27. august 2014 #210 Skrevet 27. august 2014 Jeg bare elsker disse trådene altså.. Kunne sittet hver eneste kveld og fulgt med på spådommene folk og jeg får.. :D 1
Gjest auroravictoria Skrevet 27. august 2014 #211 Skrevet 27. august 2014 Er ikke singel..Har enda ikke blitt gravid. Vil jeg bli det snart gjest? Kommer det opp noen nye kort ang. Det? Du spådde meg for noen måneder siden at det ville skje "snart" Klem
smartbimbo Skrevet 27. august 2014 #212 Skrevet 27. august 2014 Tusen takk!!! Jeg håper ikke det er han jeg ikke skulle få barn med, han er nemlig den eneste jeg kjenner som passer beskrivelsen, som har etternavn på S.. Forøvrig er han også han jeg har spurt om i tidligere tråder, han som var offshore som jeg lurte på om vi kom til å bli noe mer, men det skar seg fordi jeg var dramatisk.. Hvis du har tid slenger jeg inn spørsmål nummer 2: Har jeg hatt samleie allerede, med denne Mr etternavn "S" ? Vel, du var en ML, snart du en: M. S.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #213 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner så sårt en god venn av meg jeg, kan du se om vi vil få opp kontakten igjen? - Vet du svarte for meg for noen timer siden, så er du opptatt får du eventuelt hoppe over meg... Eremit, Den her kameraten vil oppsøke aleneheten. Han er glade for deg, men ikke interessert i å ha deg der i aleneheten. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #214 Skrevet 27. august 2014 Jeg bare elsker disse trådene altså.. Kunne sittet hver eneste kveld og fulgt med på spådommene folk og jeg får.. :D Kult.
Gjest Enhjørning Skrevet 27. august 2014 #215 Skrevet 27. august 2014 Hvordan vil forholdet med kjæresten min utvikle seg? Er jo ikke singel da, men håper det er greit at jeg spør.
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 27. august 2014 #216 Skrevet 27. august 2014 Eremit, Den her kameraten vil oppsøke aleneheten. Han er glade for deg, men ikke interessert i å ha deg der i aleneheten. Beklager. Takk gjest. Setter pris på at du tok deg tid til meg. Denne fyren passer beskrivelsen din veldig godt, han går litt i sin egen verden.. Alenehet var ganske dekkende, for jeg tror han føler seg ganske alene og forkommen men uten makt til å komme seg ut av det. Ønsker deg en fantastisk natt
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #217 Skrevet 27. august 2014 Er ikke singel..Har enda ikke blitt gravid. Vil jeg bli det snart gjest? Kommer det opp noen nye kort ang. Det? Du spådde meg for noen måneder siden at det ville skje "snart" Klem Du er ikke singel heller, som er menneskene som prøves og rekkes
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #218 Skrevet 27. august 2014 Er ikke singel..Har enda ikke blitt gravid. Vil jeg bli det snart gjest? Kommer det opp noen nye kort ang. Det? Du spådde meg for noen måneder siden at det ville skje "snart" Klem 6(Staver. Du blit gravid, men du blir alene om graviditen.
Gjest Nosoul Skrevet 27. august 2014 #219 Skrevet 27. august 2014 Hvordan ser tiden ut for meg fremover?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #220 Skrevet 27. august 2014 Hvordan vil forholdet med kjæresten min utvikle seg? Er jo ikke singel da, men håper det er greit at jeg spør. Sia det er deg. Dtet vil ike utvikle seg noe forhold like things are now
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå