kaospåtobein Skrevet 7. oktober 2014 #741 Del Skrevet 7. oktober 2014 God natt. Lykketil på jobb i morgen 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #742 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har hatt ok form! Koslig at du tenker på meg God natt og lykke til på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 #743 Del Skrevet 7. oktober 2014 Håper du får en god natts søvn Du må høre på kroppen, og trappe ned jobb hvis det blir for mye Kjenner veldig godt til det å ville jobbe så inderlig, men hvis du jobber for mye risikerer du jo å måtte sykemelde deg fullt igjen! :/ Lykke til på jobb i morgen, håper du får en bedre dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #744 Del Skrevet 8. oktober 2014 God morgen alle sammen Jeg skal absolutt høre på kroppen. Jeg risikerer ingen verdens ting tro meg! Dette betyr meg for meg enn noen ting i hele verden. I dag har jeg halv dag og unner meg en bedre og rolig frokost hjemme først flink jente Tenkte litt i morres. Når jeg våkner må jeg virkelig tisse. Men nå jeg kommer på do er det ikke tilsvarende tissatrengthet / er det normalt under graviditet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. oktober 2014 #745 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så bra, det er godt å ta seg goood tid til å spise en ordentlig frokost Vet ikke om det er normalt, men det hender at jeg føler meg skiiikkelig tissetrengt, og når jeg kommer på do så er det sånn 3 dråper som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #746 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ok men da høres det litt mer normalt ut takk lilleninja ha en fin dag 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #747 Del Skrevet 8. oktober 2014 Vet ikke om det er vanlig men det gjør jeg også av og til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #748 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jo fler jo vanligere tenker jeg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. oktober 2014 #749 Del Skrevet 8. oktober 2014 Helt vanlig! Har det sånn fortsatt jeg, men når er det vel baby som danser på blæra mi, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #750 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mayami 👍👍👍👍👏👏👌👌👌 enda flere! Blir litt mindre bekymret da! Tenkte å avvente morgendagen og se om jeg hørte noe svar på dyrkingen ev ta kontakt med sykehuset. Men kanskje det er litt overdramatisk siden det høres normalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. oktober 2014 #751 Del Skrevet 8. oktober 2014 Følger herved med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #752 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei Teriyaki Nå skal jeg forsøke å legge ut to stk bilder.. For dere som ha fulgt meg så vet dere at jeg er grønn på den teknologiske verden, men jeg skal gi det et forsøk =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #753 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei....det gikk visst ikke...kan noen forklare meg hvordan legge ut bilder som er lagret på pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 8. oktober 2014 #754 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du kan laste de opp på www.tinypic.com, da får du en url som du kan bruke her til å sette inn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #755 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Endret 8. oktober 2014 av cinderella_h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #756 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 8. oktober 2014 #757 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fine bumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #758 Del Skrevet 8. oktober 2014 jammen fikk jeg det ikke til =) bilde av lille magen og et bilde hvor dere kan se om dere ser hvilket kjønn det er...gynekolog mente det var for tidlig å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #759 Del Skrevet 8. oktober 2014 ps finnes det mulighet for å slette disse bildene på denne tiny siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #760 Del Skrevet 8. oktober 2014 Sååå fin bump og baby var litt vanskelig å se da bildet ble så lite når man trykke på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå