Gå til innhold

Samordna opptak 2014 - Hva kom dere inn på?


lærerspiren

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Men hva betyr dette, som står på rekke over poengrensene, hva er forskjellen?

SUPP ORD ORDF HOVED ORD ORDF

Anonymous poster hash: 6920f...454

ORDF: Ordinær førstegangsvitnemålskvote

Anonymous poster hash: 635aa...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom inn på IT-støttet bedriftsutvikling ved HIST, mitt førstevalg. 44,7 i poenggrense i ordinær kvote. Gleder meg til studiestart!



Anonymous poster hash: 2483d...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som skal begynne å studere ved HiT? :(

Nei.

Anonymous poster hash: 635aa...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som skal begynne å studere ved HiT? :(

Nope, du blir den eneste i kullet ditt.

Anonymous poster hash: 69f96...42b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, du blir den eneste i kullet ditt. Anonymous poster hash: 69f96...42b

Hihi :)

Anonymous poster hash: eab10...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg blir så misunnelig på dere som har kommet inn på første valget deres! Etter å ha tatt opp fag i over ett år, og endelig funnet ut hva jeg ville søke, var jeg sååå klar for å begynne å studere! Men så ble første valget mitt avlyst, og de andre studiene jeg har søkt, søkte jeg bare for å fylle opp lista ettersom jeg visste at jeg ville komme inn på første valget. Så da kom jeg inn i Trondheim og jeg har akkurat flyttet til Oslo...
Så da får jeg prøve igjen neste år, men nå vet jeg at det er lurt med en plan B!



Anonymous poster hash: 9fc73...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på medisin i Bergen. Andre år jeg har søkt og kommet inn, men jeg er for syk til å studere. Tror aldri jeg blir frisk nok heller, det er så kjipt når en vil. Menmen, helsa først!

Lykke til alle som skal i gang :)



Anonymous poster hash: a9d41...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på førstevalget, sykepleien i Tromsø :D



Anonymous poster hash: dcf26...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på medisin i Bergen. Andre år jeg har søkt og kommet inn, men jeg er for syk til å studere. Tror aldri jeg blir frisk nok heller, det er så kjipt når en vil. Menmen, helsa først!

Lykke til alle som skal i gang :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Hvordan syk er du, hvis jeg kan spørre? Selv sliter jeg med anoreksi, og studier er derfor satt på vent for meg også :( Så utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk er du, hvis jeg kan spørre? Selv sliter jeg med anoreksi, og studier er derfor satt på vent for meg også :( Så utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: 63272...2a7

En psykisk lidelse, synes det er nok å si det sånn :) Har hatt anoreksi i mange år, er bedre nå, men det har tatt så på kroppen at jeg trenger mye hvile, blir litt likt utmattelsessykdom. Håper du tar noen skritt ut av anoreksien, det er sånn en slitsom sykdom :(

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn på medisin i Bergen. Andre år jeg har søkt og kommet inn, men jeg er for syk til å studere. Tror aldri jeg blir frisk nok heller, det er så kjipt når en vil. Menmen, helsa først!

Lykke til alle som skal i gang :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Så utrolig kjedelig! Håper du blir bedre hvertfall! Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 635aa...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykisk lidelse, synes det er nok å si det sånn :) Har hatt anoreksi i mange år, er bedre nå, men det har tatt så på kroppen at jeg trenger mye hvile, blir litt likt utmattelsessykdom. Håper du tar noen skritt ut av anoreksien, det er sånn en slitsom sykdom :(

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Så trist å høre :( Jeg har det helt likt, er helt utmattet etter flere år med anoreksi. Utslitt, og trenger mye ro og hvile etter å ha holdt et høyt tempo på alle områder så altfor lenge.. Kjipt.

Takk, det samme!

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig! Håper du blir bedre hvertfall! Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 635aa...072

Er 28, så synes jo selv jeg er gammel ;) Må ta tida til hjelp, og kanskje velge et "lettere" studie når den tid kommer. Er sikkert noen som blir happy for en plass på medisin iallfall :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist å høre :( Jeg har det helt likt, er helt utmattet etter flere år med anoreksi. Utslitt, og trenger mye ro og hvile etter å ha holdt et høyt tempo på alle områder så altfor lenge.. Kjipt.

Takk, det samme!

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Er som meg! Åh, man vil bare gjøre som "alle andre", men så får man det ikke til. Får bare tenke på at de fleste jobber til de nærmer seg 70 nå, så vi har noen år på oss ;)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på kriminologi på UiO! :)

Lykke til, det er et spennende fag! :)

Anonymous poster hash: 6c84c...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som meg! Åh, man vil bare gjøre som "alle andre", men så får man det ikke til. Får bare tenke på at de fleste jobber til de nærmer seg 70 nå, så vi har noen år på oss ;)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Ja.. Jeg satser på å være igang innen 3 år. Er da ca 23 når jeg starter. Føler det er litt "old", men det får bare være :)

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28, så synes jo selv jeg er gammel ;) Må ta tida til hjelp, og kanskje velge et "lettere" studie når den tid kommer. Er sikkert noen som blir happy for en plass på medisin iallfall :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

:( Ja, det er veldig viktig at du prioriterer helsen din. Sender en klem og håper at du blir bedre nå snart! :hug:

Anonymous poster hash: 635aa...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...