Gå til innhold

Samordna opptak 2014 - Hva kom dere inn på?


lærerspiren

Anbefalte innlegg

:( Ja, det er veldig viktig at du prioriterer helsen din. Sender en klem og håper at du blir bedre nå snart! :hug:

Anonymous poster hash: 635aa...072

Tusen takk! Glad i klemmer :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Jeg satser på å være igang innen 3 år. Er da ca 23 når jeg starter. Føler det er litt "old", men det får bare være :)

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Herligfred, det er ikke gammelt! Mange er på den alderen når de begynner altså. Men skjønner følelsen godt da :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligfred, det er ikke gammelt! Mange er på den alderen når de begynner altså. Men skjønner følelsen godt da :)

Anonymous poster hash: a9d41...b30

Ja, jeg vet. Folk bruker jo tid på å ta opp fag, reise, drive med idrett o.l, så egentlig er det ikke så galt. :) Bare litt kjedelig at min ventetid går til sykdom og utmattelse..

God bedring til deg! Håper du snart får det bedre. :)

Anonymous poster hash: 63272...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom inn på sykepleie, er 24 år :) blir min andre bachelor.

fikk forresten nettopp sms, men sjekket opptaket tidligere i dag :)

Gratulerer, det er et flott yrke med mange muligheter! Kan jeg spørre deg hva du har studert før?

Anonymous poster hash: c52cd...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som skal begynne å studere ved HiT? :(

Jeg skal....

Anonymous poster hash: 86740...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, det er et flott yrke med mange muligheter! Kan jeg spørre deg hva du har studert før?

Anonymous poster hash: c52cd...2fa

Har en bachelor i ergoterapi. :) Har angret på at jeg ikke valgte sykepleie, så nå hadde jeg muligheten - og gleder meg skikkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bachelor i ergoterapi. :) Har angret på at jeg ikke valgte sykepleie, så nå hadde jeg muligheten - og gleder meg skikkelig! :)

Tuller du? Jeg er sykepleier og har siste årene tenkt at jeg skulle ønske jeg heller var ergoterapeut!:) Har nesten vurdert å omskolere meg, men føler det ikke er så lurt mtp lønn og jobbmuligheter. Hvorfor vil du heller jobbe som sykepleier?:)

Anonymous poster hash: c52cd...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig glad for det :jepp:

Ja, skulle jeg ikke det da? Kom inn på 1. valget mitt og gleder meg til å starte.... :danse:

Anonymous poster hash: 86740...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hun falt av sykkelen og brakk kragebeinet i februar tror jeg det var så hun var innlagt en ukes tid. Hun opererte ut metalldelene i juni en gang - kanskje hun kan driste seg til å prøve å søke om permisjon et år som hun kan bruke på å trene seg opp igjen. For det er hennes reele situasjon, hun er egentlig aktiv idrettsutøver men hun har betraktelig svekket styrke på venstresiden hvor hun brakk kragebeinet. Eller blir det kanskje helt bak mål? :klo:

Kan se om jeg finner noe og tipse henne om det! Takk for tips ;)

Håper dere finner ut av det. Hun kan jo godt prøve på det grunnlaget, men ring uansett direkte til skolen og spør om de har egne skriv slik at man kan gå via dem, og ikke gjennom møllen til SO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle jeg ikke det da? Kom inn på 1. valget mitt og gleder meg til å starte.... :danse:

Anonymous poster hash: 86740...a21

I Porsgrunn eller? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosialt arbeid på hioa! Yes!

Noen erfaringer derfra? Noen som starter der mes meg? :D

Jeg kom også inn på sosialt arbeid! Spennende :danse:

Anonymous poster hash: 0f491...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Porsgrunn eller? :jepp:

Nei, Notodden. Kom du inn i Porsgrunn?

Anonymous poster hash: 86740...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som måtte ha kommet inn på jusstudiet i Oslo: Gratulerer, vi sees til fadderuke om tre uker fra i dag. Hilsen fadder :)



Anonymous poster hash: 4cfed...26f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en bachelor i ergoterapi. :) Har angret på at jeg ikke valgte sykepleie, så nå hadde jeg muligheten - og gleder meg skikkelig! :)

Tuller du? Jeg er sykepleier og har siste årene tenkt at jeg skulle ønske jeg heller var ergoterapeut! :) Har nesten vurdert å omskolere meg, men føler det ikke er så lurt mtp lønn og jobbmuligheter. Hvorfor vil du heller jobbe som sykepleier? :)

Anonymous poster hash: c52cd...2fa

Bytt identitet! :lur:

Anonymous poster hash: ce6f3...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Jeg er sykepleier og har siste årene tenkt at jeg skulle ønske jeg heller var ergoterapeut! :) Har nesten vurdert å omskolere meg, men føler det ikke er så lurt mtp lønn og jobbmuligheter. Hvorfor vil du heller jobbe som sykepleier? :)

Anonymous poster hash: c52cd...2fa

Åja, hehe! :) Jeg har jobbet i hjemmetjenesten en del år, og trives veldig godt med den jobben. Jeg liker kontakten man får med pasientene. Jeg syns ergoterapi var litt kjedelig egentlig :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har fått studieplass!! Kom selv inn på sykepleie på Haraldsplass som var 2. valget mitt.. står som nr 13 på ventelista på sykepleie på Høgskolen i Bergen, rykka opp 3 plasser. har ikke peiling om jeg har sjangs til å komme inn da...

Ser HiB har tatt inn nesten dobbelt så mange som det er studieplasser til, er det noen som vet om man rykker opp på ventelista først etter disse 130 som har fått studieplass "som egentlig ikke finnes" har takket nei, eller rykker man opp etter en og en sier fra seg plassen sin? blæh, vanskelig å forklare, håper dere skjønner........ :)



Anonymous poster hash: 109e3...9f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...