Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feminister er ikke for likestilling. Huff, nå må du slutte med dette tullet ditt. Det er kun de uopplyste som kan hevde noe så feilslått. Er kommunister bare for lik distribusjon av godene også da eller? Er det det eneste man skal bedømme kommunister på? At de er for rettferdighet.

Feminister er for likestilling der de innbiller seg at kvinner kommer dårligere ut. De er for "likt" utfall, eller mot ulikt utfall i kvinnelig disfavør. Det baserer seg på en masse dumme betraktninger av hvordan kvinner sammenligner sin generelle porisjon med makteliter som er menn. Du kan ikke bare hevde at du er for likestilling mens det eneste bidraget er å sørge for å jobbe mot eksisterende strukturer og ordninger der kvinner kommer dårligst ut og ikke gi seg før det er likt eller i favør kvinner.

Bare det at du kan hevde noe så grunnløst som at feminister er for likestilling å høste plusser på det, mens argumenter for det motsatte blir avskrevet med de samme dumme og grunnløse påstandene viser bare hvor feil dette er.

Å nei, ikke deg igjen..

Anonymous poster hash: 4a749...907

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feminister er ikke for likestilling. Huff, nå må du slutte med dette tullet ditt. Det er kun de uopplyste som kan hevde noe så feilslått. Er kommunister bare for lik distribusjon av godene også da eller? Er det det eneste man skal bedømme kommunister på? At de er for rettferdighet.

Feminister er for likestilling der de innbiller seg at kvinner kommer dårligere ut. De er for "likt" utfall, eller mot ulikt utfall i kvinnelig disfavør. Det baserer seg på en masse dumme betraktninger av hvordan kvinner sammenligner sin generelle porisjon med makteliter som er menn. Du kan ikke bare hevde at du er for likestilling mens det eneste bidraget er å sørge for å jobbe mot eksisterende strukturer og ordninger der kvinner kommer dårligst ut og ikke gi seg før det er likt eller i favør kvinner.

Bare det at du kan hevde noe så grunnløst som at feminister er for likestilling å høste plusser på det, mens argumenter for det motsatte blir avskrevet med de samme dumme og grunnløse påstandene viser bare hvor feil dette er.

Okei, Teeden. :laugh:

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg hadde digget det! At mennene ikke er så billig, er jo positivt. En slik mann vil jeg ha ;)

Heh da har jeg hvertfall noe gående for meg. :fnise: Sex med fremmede eller noe slikt interesserer meg ikke. Hadde drømmedama(utseendemessig) kommet bort til meg på gata og spurt om jeg ville ha sex så hadde jeg foreslått å bli kjent først for å se om vi liker hverandre. Hvis ikke kan jeg like greit banke laks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

it is what it is...

fundementale feminister er de som ikke lenger er opptatt av likhet mellom kjønnene. men undertrykke menn.

En feminist er fortsatt etter definisjonen en person som er for likestilling. Så er man ikke for likestilling er man ikke feminist. Dette er rett og slett ikke noe å diskutere, og jeg håper for din egen del at du slutter å slenge rundt ord du ikke vet hva betyr i fremtiden, for da ødelegger du bare for deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, ikke deg igjen..

Men hadde du noe å tilføre innlegget mitt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du noe å tilføre innlegget mitt?

Tror ikke du har følgt helt med på de forskjellige ab'ene her. Du skriver jo med flere forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En feminist er fortsatt etter definisjonen en person som er for likestilling. Så er man ikke for likestilling er man ikke feminist. Dette er rett og slett ikke noe å diskutere, og jeg håper for din egen del at du slutter å slenge rundt ord du ikke vet hva betyr i fremtiden, for da ødelegger du bare for deg selv.

så du klippet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Heh da har jeg hvertfall noe gående for meg. :fnise: Sex med fremmede eller noe slikt interesserer meg ikke. Hadde drømmedama(utseendemessig) kommet bort til meg på gata og spurt om jeg ville ha sex så hadde jeg foreslått å bli kjent først for å se om vi liker hverandre. Hvis ikke kan jeg like greit banke laks.

Åå, skulle ønske flere var som deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har følgt helt med på de forskjellige ab'ene her. Du skriver jo med flere forskjellige.

Jeg blåser vel i hvilken ab det er. Jeg etterlyser argumenter til innlegget mitt, men saklighet er vist for mye å forvente på dette forumet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du ikke er en av de som sutrer over kvinner som bare putter deg i vennesonen når det gang på gang kommer til å feile.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du ikke er en av de som sutrer over kvinner som bare putter deg i vennesonen når det gang på gang kommer til å feile.

Bare fordi du har feilet, så betyr det ikke at andre gjør det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser vel i hvilken ab det er. Jeg etterlyser argumenter til innlegget mitt, men saklighet er vist for mye å forvente på dette forumet.

Ja, helt enig med deg faktisk, Teeden. Og du er en av de verste på det området..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Du skrev "Huff, nå må du slutte med dette tullet ditt" når jeg kun hadde skrevet ett innlegg som handlet om feminisme. Som om at det var noe som hadde blitt gjentatt av samme person mange ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt forklart teeden. feminister og kommunister har en annen ting til felles. begge stemmer SV som hacvnet under sperregrensen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du har feilet, så betyr det ikke at andre gjør det ;)

Selvfølgelig foretrekker kvinner at menn ikke vil gå for sex. Da får dere jo akkurat det dere vil ha uavhengig om han er attraktiv nok til å pule eller ikke. Dere gir ikke fra dere en ekstrem trygg og god relasjon til en mann ved å ha sex når dere kan ha sex med noen dere ikke har en like givende relasjon til. Det ligger i hele settingens natur at det ikke blir noe på han av å holde på sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig foretrekker kvinner at menn ikke vil gå for sex. Da får dere jo akkurat det dere vil ha uavhengig om han er attraktiv nok til å pule eller ikke. Dere gir ikke fra dere en ekstrem trygg og god relasjon til en mann ved å ha sex når dere kan ha sex med noen dere ikke har en like givende relasjon til. Det ligger i hele settingens natur at det ikke blir noe på han av å holde på sånn.

Du overdriver, som vanlig.

Jeg foretrekker en mann som ikke vil ha sex de første gangene vi møtes. Det er mye mer tiltrekkende, og jeg blir mye mer interessert. Det er nettopp da det blir noe på han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel? Du skrev "Huff, nå må du slutte med dette tullet ditt" når jeg kun hadde skrevet ett innlegg som handlet om feminisme. Som om at det var noe som hadde blitt gjentatt av samme person mange ganger.

Fordi det er grunnløst og gjentatt så mange ganger at det burde vært åpenbart at det er tull for de som har noe mer erfaring med emnet annet enn hva som står i ordboken under begrepet. Jeg ga deg derimot et mer utdypende svar som tydeligvis er for vanskelig å kommentere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Nei takk og pris for det. Dessuten er jeg så uattraktiv at i vennesonen havner jeg uansett, det er jo ikke noen andre sin feil enn min egen så hvorfor skulle jeg sutre? Har også nok av ting å ordne opp i mitt eget liv til å i det hele tatt vurdere å omgås kvinner for mer enn vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke se noe klipp for å vite hva en feminist er for noe ;)

ok da har jeg ikke noe mer å tilføye utenom at teedens definisjon på feminisme er det beste innlegget i tråden til nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...