Lilleninja Skrevet 14. februar 2015 #341 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg sier det igjen, hun høres sååå skjønn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2015 #342 Del Skrevet 16. februar 2015 Hadde dere en fin helg sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #343 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Hadde dere en fin helg sammen? Vi storkoste oss Skogstur både lørdag og søndag. Baking av fastelavensboller så både frøkna og jeg var dekket i mel, lekte med lego, hørte på musikk og danset. I det hele tatt en helg for bare oss to. Jeg tror nok jeg kommer til å savne slike dager hvor jeg kan vie all oppmerksomheten min til henne. Men jeg håper og tror at både mannen og jeg er innstilt på å sørge for at de begge skal få skikkelig alenetid med oss begge. Endret 17. februar 2015 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #344 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg sier det igjen, hun høres sååå skjønn ut Takk. Jeg synes selvsagt at hun er helt fantastisk skjønn selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #345 Del Skrevet 17. februar 2015 I dag skal jeg få en etterlengtet hårklipp, fiksing av øyenbryn og farge øyevippene. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #346 Del Skrevet 17. februar 2015 Høres ut som en flott helg Håper dere får til å få alenetid med henne selv om det kommer en ny liten en Juhuuu! Så bra at du får blitt litt bortskjemt nå Kos deg masse med pleien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. februar 2015 #347 Del Skrevet 17. februar 2015 Så koselig helg dere har hatt Jeg elsket Elsa Beskow som liten*minner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2015 #348 Del Skrevet 17. februar 2015 I dag skal jeg få en etterlengtet hårklipp, fiksing av øyenbryn og farge øyevippene. Jeg gleder meg! Nyt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #349 Del Skrevet 17. februar 2015 Det var riktignok ikke spesielt behagelig å sitte hos frisøren, men jeg er nå veldig fornøyd med resultatet. Siden det er ca. ett helt år siden sist jeg var til frisøren var håret egentlig bare håpløst. Siden i sommer har det vært oppsatt i hestehale liksom og at jeg har vært mye i klorvann gjør jo ikke akkurat håret penere. Nå er det kort igjen! Det som ble klippet av så ut som et dødt dyr. Å få fikset øyebryn og øyevipper var en bonus som gav ansiktet mitt litt mer preg igjen. Oppi alt dette ser det nå ut som at vi faktisk har fått kjøpt en søskenvogn til Frøkna og Knert. Det er nok jeg som er mest følelsesmessig opptatt av at Frøkna ikke skal degraderes til å sitte under vognbagen på tfk'en vår i et søskensete uten større mulighet til å titte ut så da "kaster" jeg like gjerne bort 10.000,- på en bugaboo donkey. Det må jo være praktisk... så får vi ta tfk'en på verandaen og ha den som sovevogn for Frøkna/Knert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #350 Del Skrevet 17. februar 2015 Gratulerer med kjøp av søskenvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. februar 2015 #351 Del Skrevet 17. februar 2015 Gratulerer! Og slettes ingen dum løsning, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #352 Del Skrevet 18. februar 2015 Gratulerer! Og slettes ingen dum løsning, tror jeg. Om jeg ikke husker helt feil, dere gikk for søskensete til TFK? Hvordan har det fungert for dere, hvordan trives vesla di i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. februar 2015 #353 Del Skrevet 18. februar 2015 Om jeg ikke husker helt feil, dere gikk for søskensete til TFK? Hvordan har det fungert for dere, hvordan trives vesla di i den? *krent* trives er et fremmedord for tiden. Men hun har aldri vært spesielt glad i å sitte i vogn. Det funket en stund, men hun ble lei av å sitte med nesa inni baggen. Skal teste det litt igjen når Minsten nå etter hvert kan sitte litt mer i Multi-X-baggen, men om hun ikke trives da heller selger vi nok setet og skaffer et søskenbrett i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #354 Del Skrevet 18. februar 2015 *krent* trives er et fremmedord for tiden. Men hun har aldri vært spesielt glad i å sitte i vogn. Det funket en stund, men hun ble lei av å sitte med nesa inni baggen. Skal teste det litt igjen når Minsten nå etter hvert kan sitte litt mer i Multi-X-baggen, men om hun ikke trives da heller selger vi nok setet og skaffer et søskenbrett i stedet! Ok. Det var liksom noe slik jeg så for meg at det kom til å være. Altså at de blir å sitte med nesa i vognbagen. Nå er frøkna her veldig glad i å sitte i vogn, og jeg tror hun muligens blir fryktelig fornærmet om hun ikke fikk sett rett framfor seg når vi er på tur... jeg mener, hun blir jo sur når jeg må ta på regntrekket på vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #355 Del Skrevet 18. februar 2015 Ok. Det var liksom noe slik jeg så for meg at det kom til å være. Altså at de blir å sitte med nesa i vognbagen. Nå er frøkna her veldig glad i å sitte i vogn, og jeg tror hun muligens blir fryktelig fornærmet om hun ikke fikk sett rett framfor seg når vi er på tur... jeg mener, hun blir jo sur når jeg må ta på regntrekket på vogna. Haha, såpass? Da var det nok en vel verdig investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #356 Del Skrevet 18. februar 2015 Haha, såpass? Da var det nok en vel verdig investering Vi krysser fingrene for det. Men så har det seg jo slik at a mor også er litt lei av TFK'en med et framhjul som stadig låser seg på tvert og med skrikende bremser (når vi ikke bremser) pluss at hu har forelsket seg fullstendig i Bugaboo Donkey.. men argumentet for kjøp av ny vogn var selvsagt barnas komfort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #357 Del Skrevet 18. februar 2015 Vi krysser fingrene for det. Men så har det seg jo slik at a mor også er litt lei av TFK'en med et framhjul som stadig låser seg på tvert og med skrikende bremser (når vi ikke bremser) pluss at hu har forelsket seg fullstendig i Bugaboo Donkey.. men argumentet for kjøp av ny vogn var selvsagt barnas komfort Hahaha Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #358 Del Skrevet 18. februar 2015 Uke 39 forresten! Så gravid har jeg aldri vært før og skal jeg tro mannen rett kommer jeg nok ikke til å bli så gravid igjen. Folk rundt meg forventer nå at jeg skal være møkk lei av kul på magen og alle plagene som følger med, men saken er at jeg ikke engang har begynt med noen nedtelling. Eneste jeg klarer å tenke akkurat nå er at det blir spennende å se hvordan denne fødselen blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #359 Del Skrevet 18. februar 2015 Uke 39 forresten! Så gravid har jeg aldri vært før og skal jeg tro mannen rett kommer jeg nok ikke til å bli så gravid igjen. Folk rundt meg forventer nå at jeg skal være møkk lei av kul på magen og alle plagene som følger med, men saken er at jeg ikke engang har begynt med noen nedtelling. Eneste jeg klarer å tenke akkurat nå er at det blir spennende å se hvordan denne fødselen blir. Hurra for 39 uker Jeg var ikke lei før jeg kom til termindatoen, heller Synes jo det er veldig godt å ha lillemor i magen ^^ Hva tenker du om det at dette sannsynligvis er siste graviditet, da? (Sånn jeg forstod det utifra det mannen din har sagt) Håper du får drømmefødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #360 Del Skrevet 18. februar 2015 Hurra for 39 uker Jeg var ikke lei før jeg kom til termindatoen, heller Synes jo det er veldig godt å ha lillemor i magen ^^ Hva tenker du om det at dette sannsynligvis er siste graviditet, da? (Sånn jeg forstod det utifra det mannen din har sagt) Håper du får drømmefødselen Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, for tidligere har mannen pratet om at han vil følge i sin families fotspor med tre barn. Men innerst inne tenker jeg vel: Det skal vi bli to om Når sant skal sies er jo både nr 1 og nr 2 faktisk et resultat av at jeg er ekstremt dårlig på å ta pillene mine Og hvordan vi i det hele tatt fikk til nr. 2 er for meg fremdeles uforklarlig. Jeg håper jo selvsagt på drømmefødselen med tiltagende rier hjemme, svippe innom føden når det begynner å bli passe uutholdelig hjemme, presse ut ungen uten for mye styr og være oppegående etterpå Men, jeg vet også at alt mulig kan skje, og det som skjer det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå