Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

:ler: denne byen suger i snø! jeg var ute å gikk med en forkjølet A i trehulingen vår i dag jeg å, og det var like før jeg lempet hele vogna på sjøen. HERREGUD. Det var umulig å gå i det hele tatt. Er bare glad jeg slapp å dra rundt på en gravidmage i samme slengen kjenner jeg :fnise:

Og hva er poenget med å salte veien for å så drite i å brøyte?? Idioter..

(Jeg hater snø her som du sikkert skjønner :ler: )

Jeg er jo som sagt veldig glad i snø, men da skal det ligge hele vinteren og jeg tillater bare en runde med slapseføre. Dette er vel tredje runden.. og nå regner det selvsagt igjen så nå blir det slush og is på veiene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aja, jeg så på tickeren din, og der står det 18 dager igjen :Nikke:

Ja den ja :ler: sitter stort sett på mobilen jeg så den har jeg ikke oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sjeleglad for at vi har sluppet unna det verste slapseføret her foreløpig! Det har enten vært bart og sølete eller skikkelig vinterføre, sånn som nå. Det er neimen ikke selvsagt i Vestfold ved sjøen!

Ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sjeleglad for at vi har sluppet unna det verste slapseføret her foreløpig! Det har enten vært bart og sølete eller skikkelig vinterføre, sånn som nå. Det er neimen ikke selvsagt i Vestfold ved sjøen!

Ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Heldig. Nå er snøen borte igjen da :P Erstattet av punktvis holke :hoho:

:vinke:

Må jo ta turen innom her :)

Velkommen hit. :velkommen:

En arbeidsdag igjen nå...

Snaart permisjon ^^

Det føles litt merkelig, men jeg tror også at det kommer til å bli godt å få disse dagene før fødsel til å koble av. Selv om ordet "koble av" egentlig er litt ukjent i mitt vokabular.

******

My gaaad jeg gjør og sier mye rart for tiden. I går glemte mannen brillene sine hjemme hjelpsom som jeg er spurte jeg om jeg ikke skulle ta dem med til ham etter at jeg hadde kjørt frøkna på jobb (mente selvsagt bhg). Senere på kvelden spurte jeg likesågodt mannen om jeg ikke skulle hente ham i barnehagen når han var ferdig for dagen.

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et lite antiklimaks å gå ut i permisjon i dag. Her har jeg gledet meg til å stulle hjemme, men så snart jeg satt i bilen etter endt vakt gikk tankene over på: hva i all verden skal jeg foreta meg nå?

Jeg tror nok kroppen min er klar for en liten pause, men hodet er fremdeles innstilt på full fres. Trenger nok litt tid til å vende meg til tanken på en roligere hverdag som ikke må planlegges til døde for at jeg skal rekke over alle planene mine.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Det er så deilig med gravidhjerne og småbarnshjerne atte!

God helg!

Tenk bare når ammetåka slår til igjen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig flere tanker rundt fødselen melder seg. Jeg nærmer meg nå i hastig tempo tiden hvor vannet gikk med eldste, pg for hver dag som går blir jeg stadig mer nervøs. Jeg ønsker så absolutt ikke en tilsvarende start på fødselen. Jeg blir uvel av å tenke på tiden på sjukehuset før fødselen kom igang.. jeg tror ikke jeg klarer enda en slik runde :(

På den andre siden har det vært morsdag i dag! Mannen reiste kjærringa for forrige morsdag da han lot meg stå opp i otta med frøkna mens han sov til langt på dag. I dag fikk jeg sove lenge og de to lagde kake til meg :D Jeg har også fått fikset kostyme til frøkna som har karnevaluke (hele uka faktisk) i barnehagen. Fordi hun enda ikke har helt forståelsen av hva dette er og fordi jeg er fryktelig glad i animasjonsfilmer har jeg bestemt at hun skal få være en av De Utrolige! Et kjønnsnøytralt og anstendig superheltkostyme :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går kvelden ble avrundet med en tur på sjukehuset for en ekstra sjekk da jeg syntes jeg hadde kjent lite liv. CTG viste en sovende knert som våknet til etterhvert, men jordmoren syntes det siste sf-målet som ble tatt var litt merkelig og ville ta ett nytt. Også dette målet lå under det grønne området.. så da ble det jammen meg en tur til UL for sjekk av morkake, blodgjennomstrømming til navlestreng og vekstestimering. Alt så fint ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går kvelden ble avrundet med en tur på sjukehuset for en ekstra sjekk da jeg syntes jeg hadde kjent lite liv. CTG viste en sovende knert som våknet til etterhvert, men jordmoren syntes det siste sf-målet som ble tatt var litt merkelig og ville ta ett nytt. Også dette målet lå under det grønne området.. så da ble det jammen meg en tur til UL for sjekk av morkake, blodgjennomstrømming til navlestreng og vekstestimering. Alt så fint ut :)

Bra at alt så fint ut, da :) Greit å få seg en sjekk så man får sjelero :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var veldig greit å få det sjekket. Heller en gang for mye enn for lite, er det ikke det de sier?

Nå er jeg heldigvis utstyrt med en god porsjon ro generelt og stresser egentlig ikke med annet enn studie.. men også der har jeg de siste årene klart å koble mer av. Men som sagt, greit å få det sjekket så trengte jeg ikke ligge å gruble utover natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se på jordmorkontroll i morgen da, om jordmor jeg har gått til til vanlig klarer å få et sf-mål som følger kurven.. Jeg mener etter to mål som begge ligger under det grønne feltet kommer det til å se ut på skjemaet som en berg-og-dalbane. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...