Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, for tidligere har mannen pratet om at han vil følge i sin families fotspor med tre barn. Men innerst inne tenker jeg vel: Det skal vi bli to om :lur:

Når sant skal sies er jo både nr 1 og nr 2 faktisk et resultat av at jeg er ekstremt dårlig på å ta pillene mine :hoho: Og hvordan vi i det hele tatt fikk til nr. 2 er for meg fremdeles uforklarlig.

Jeg håper jo selvsagt på drømmefødselen med tiltagende rier hjemme, svippe innom føden når det begynner å bli passe uutholdelig hjemme, presse ut ungen uten for mye styr og være oppegående etterpå :jepp:

Men, jeg vet også at alt mulig kan skje, og det som skjer det skjer. :Nikke:

Haha, det er et håp for nummer 3 også, med andre ord? :fnise:

Åjadda, det hadde jo vært saker :) Jeg kommer til å være så usikker på hvor lenge man skal være hjemme, tror jeg, så hvis ting starter av seg selv tror jeg at jeg ber om å komme inn og få sjekket "fremgangen" og så evt dra hjem igjen og komme tilbake igjen etter en stund :jepp: Mamma hadde veldig raske fødsler, men jeg har jo ikke lignet henne i det hele tatt så langt, så jeg bruker vel over ett døgn på å føde, jeg? :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stk. sliten og trøtt mamma med dundrende hodepine er hjemme med en stk. trøtt, snørrete, hostende og survete frøken.

Jess, og så har vi nå "fått" den nye vogna, det vil si... den står hos mine besteforeldre i Oslo, så nå gjelder det å få den fraktet hit. Det blir nok ikke noe problem for har rennes nok døra ned rundt den 13. mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde dag med hodepine i strekk. Tok det opp hos JM for to dager siden, men verken blodtrykk, vann i kroppen eller protein i urinen gav indikasjon på noe alvorlig. Ikke er jeg bekymret heller, men er fryktelig lei av å ha en sånn konstant ulmende hodepine døgnet rundt. Paracet fungerer ikke. Jeg ønsker meg en hodepinefri dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt opp og ned, men hodepinen ligger å ulmer der inne i tinningen og bak øynene.

Føler meg nå som tidenes tregeste. Altså fødebagen skulle sånn i utgangspunktet være pakket nå... det er den ikke. Først i dag klarte jeg å surre meg ned til boden for å hente opp bilstolen for å få vasket trekket til den. Vi har ikke fikset sprinkelsenga... jeg har ingen anelse hvor madrassen til den har tatt veien, trekket til den + sengekanten bør vaskes. Jeg har nettopp dratt fram alt av nyfødtklær.. de må vaskes. I tillegg til alt dette som må vaskes til Knert har jeg nå også fått med meg et lass av frøknas bhg klær som må vaskes. Needless to say, baderomsgulvet flyter i klesvask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro, hvis du ligner på meg, så har du enda gooood tid :fnise:
Høres litt slitsomt ut å ha så mye å fikse, da, men du når det nok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin igjen?

UL-termin er 28. februar. Tror nok ikke det skjer noe før for det er lite som tyder på modning her i gården :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-termin er 28. februar. Tror nok ikke det skjer noe før for det er lite som tyder på modning her i gården :P

Stemmer, du har dagen før meg.

Samme her. Blir spennende å se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planlagt en dag ute i skog og mark med frøkna og mannen i dag, men fordi vi nå er tre stykker her hjemme med skrall form og skikkelig snøvær ble det en hjemmedag istedet. Meeeen.... vi har ikke sittet inne. I over en time lekte vi oss på terrassen med snømann-, iglo og snødragebygging. mannen og frøkna sto for snømannen og igloen. Jeg bygde dragen!! :nigo:

SÅH! Skulle fødselen sette igang i løpet av dagen kan vi jo alltids skylde på en litt feilproposjonert snødrage.. og barnet kan i skikkelig Skyrim-stil få mellomnavnet Dragonborn.

Ellers kan jeg jo også melde om at jeg nå er fryktelig lei av klesvask og det ser ikke ut til å minke i skittentøykurven engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med vinterdag, da! Vi dro oss ut på stranda en tur for å rusle litt, godt med litt miljøforandring, og med knallvær og påskestemning var det helt herlig!

Heia, heia knøttet! Bli født en uke før termin pga en drage! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen "Dragonborn".

I dag er det siste kontrollen hos JM. Tror jeg må spørre om denne hodepinen igjen for den har ikke sluppet taket enda... nå har den vel ligget murrende i ei hel uke :(

Og så kommer svigermor i dag og blir til fredag. Frøkna får derfor vinterferien sin denne uka... og det blir minimal med avslapping på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste ordinære kontrollen hos JM overstått og trivselskontrollen på sjukehuset er bestilt til 6. mars. Krysser virkelig fingrene for at jeg ikke får behov for denne for jeg aner ikke hva den går ut på. Jeg innbiller meg at det innebærer fingre oppi musa ute at fødselen er igang og det er absolutt ikke noe jeg ønsker.

Så mitt ønske nå, ingen fødsel i morgen før etter at jeg har fått vært med Frøkna enda en gang i badeland, men spontan fødsel før 6. mars. Krysser fingrene!

Utrolig nok er jeg nå i veldig god form sammenliknet med de kroppslige plagene som har preget tiden fram til nå. I dag har frøkna, svigermor og jeg vært ute på en skikkelig langtur og det merkes ikke engang i bekkenet, ikke har jeg opplevelsen av at jeg har veldig mye vann i kroppen i dag heller. Så, med unntak av den konstante hodepinen som jeg har hatt i ei uke nå føler jeg meg friskere enn på lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24. februar - menstermin

28. februar - ULtermin

01. mars - La Traviata

02. mars - MissStiles

03. mars - Tekola

05. mars - Havmus

06. mars - Essie_

08. mars - Gubben

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av de mange, fantastiske mytene er at man får et energikick et par dager før fødsel. Jeg fikk mitt ca. en uke før med begge ungene :fnise:

Da tipper jeg.... 03.03! Fordi det er vår bryllupsdato og den ser pen ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...