Havmus Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #421 Del Skrevet 6. mars 2015 Åh, sånn sett ja. Hjelpes, kjenner jeg plutselig gruer meg til igangsetting hvis jeg altså kan risikere å bli sjekket SÅ mye! Litt modning er bedre enn ingen i alle fall, og det har sikkert fått litt fart på sakene å bli røsket litt oppi der. Så får man bare håpe det setter i gang av seg selv hos deg snart. Kanksje vi ender opp med å føde på samme dag. Det ble så mye for meg fordi kroppen min virkelig ikke var klar for fødsel. Riene stoppet jo opp da de forsøkte å skru ned dryppet. Jeg tok opp følelsene og tankene mine rundt forrige fødsel med jm og lege i dag. De sa begge at det er mindre sannsynlig med et slik forløp til fødsel når man har gått over termin. Håper at det har skjedd litt mer på modningsfronten for din del til i morgen da, eller at det starter i løpet av dagen i dag Jeg tror nok ikke det blir noen fødsel her i gården før neste uke, men jeg håper. --- Jeg må forresten enda en tur på sjukehuset i morgen... siden knert var så rolig ved UL ble legen usikker og ville ha meg tilbake for ny UL med en forhåpentligvis en mer våken Knert. Nå har Knert hatt veldig mange dager hvor jeg knapt kjenner bevegelse, men plutselig glimter det til med skikkelig turning... jeg blir virkelig ikke klok på denne mageboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #422 Del Skrevet 7. mars 2015 Ny UL viste en noe mer aktiv Knert... Nå må fødselen barr sette igang enten i dag eller i morgen ellers så bærer det avgårde til ny undersøkelse med ctg, UL og livmorhalstafsing. Akkurat nå har jeg ikke store forhåpninger for første alternativet, men man skal aldri si aldri. Jeg er nå temmelig lei! Formen er bra og jeg har ikke problemer med å gå lengre turer. På den andre siden har jeg ikke overskudd for noe.. da er det ikke stas at det er helg, mannen er på jobb og jeg er alene med Frøkna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #423 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Rekommandert ordre om utkastelse sendes herved til Knert med utleiers påskudd om sjenerende adferd og ødeleggelse av fellesarealet. STREKKMERKER! Bare fryktelig synd at denne advarselen skulle vært sendt for 6 mnd siden. Begynner jo også å se ut som om det går troll i ord her og at jeg får nøyaktig to år mellom familiens yngste galninger... Tiltross for at onsdag er siste dag jeg får lov til å gå uten at det settes igang tiltak. Endret 8. mars 2015 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. mars 2015 #424 Del Skrevet 8. mars 2015 Lekre, lilla tigerstriper? Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #425 Del Skrevet 8. mars 2015 Lekre, lilla tigerstriper? Deilig Heldigvis bare to hittil og de er ikke lange, men ville jo gjerne vært foruten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 8. mars 2015 Er det mulig å endre tittel på dagboka til "Havmusa vil ikke være gravid lengre"? Fysj og æsj, i dag har jeg fullstendig mistet troen på at jeg noensinne kommer til å bli kvitt denne elendige magen på den naturlige måten.. og ikke minst få oppleve en naturlig fødsel. Det gjør til og med vondt å skrive dette. Jeg hadde vel håpet for mye på at ting skulle ordne seg og nå er jeg følgelig dritskuffa og ikke minst hormonell til tusen. På toppen av mitt berg av bekymringer og plager har vi ordnet det slik at min mor kommer hit fra senest onsdag for å ta seg av Frøkna mens den elendige fødselen settes igang. Dersom det blir å stappe oppi et ballonkateter vet jeg ikke om jeg orker å ha min mor rundt meg. Altså, jeg har allerede sett for meg et titalls worst case scenarioer hvor jeg jager mamma ut av huset Min mor vil på sin side komme på tirsdag... Og stakkars lille jenta mi som kom og ga mammaen sin en klem da mammaen var så lei av at sokker falt ned av klessnora at hun satte seg på gulvet å gråt en skvett. Skulle vel ønske jeg hadde motet til Dory, men "Just keep swimming" er ikke noe en bunnfisk som havmusa orker å drive med nå. Så der er dagen min.... i grove trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mars 2015 #427 Del Skrevet 8. mars 2015 Du er snart i mål, selv om det ikke føles sånn!! Tenk på den nydelige, lille babyen som kommer ut, og som elsker deg fra første stund Sender tusen gode klemmer til deg, du klarer dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. mars 2015 #428 Del Skrevet 8. mars 2015 Synes du er tapper jeg, som ikke setter deg på sykehustrappa og skriker "FÅ DEN UUUUUT!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2015 #429 Del Skrevet 9. mars 2015 Mange gode klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2015 #430 Del Skrevet 9. mars 2015 Føler med deg. Håper det skjer noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #431 Del Skrevet 9. mars 2015 Overtidskontroll unnagjort og dato og klokkeslett for innleggelse ordnet. CTG'en var fin og viste uregelmessige sammentrekninger UL viste at Knert hadde det fint. GU viste at det hadde skjedd litt siden fredag med mer modning. Legen fikk lov til å røske litt også så nå har sammentrekningene eskalert i varighet og styrke. Nå krysser jeg fingrene (og ikke beina) for at dette er starten på noe smertefullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. mars 2015 #432 Del Skrevet 9. mars 2015 Håper ting setter i gang snarlig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2015 #433 Del Skrevet 9. mars 2015 Heier litt for mer modning og smerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #434 Del Skrevet 9. mars 2015 Noe er i gjæret. Takene er enda uregelmessige, men ligger i gjennomsnitt på 3,5 min mellom hver med varighet på ca. 30-40sek. Dette har vel holdt på siden ca. kl. 12 Mannen beordret meg til å pakke bagen jeg skal ha med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2015 #435 Del Skrevet 9. mars 2015 Spennende! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2015 #436 Del Skrevet 9. mars 2015 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gray Skrevet 9. mars 2015 #437 Del Skrevet 9. mars 2015 Lykke til! Håper du slipper å gå så lenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. mars 2015 #438 Del Skrevet 9. mars 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #439 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Så har jeg blitt tobarnsmamma! Det ble nok ei jente Endret 10. mars 2015 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2015 #440 Del Skrevet 10. mars 2015 Så har jeg blitt tobarnsmamma! Det ble nok ei jente Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå