Ulzzang Skrevet 23. juli 2014 #201 Del Skrevet 23. juli 2014 Er det bare jeg som kommer hjem fra jobb og teller timer til jeg kan legge meg? er SÅ trøtt, men våkner likevel kl. 6 hver dag!! Har samme problem... også er det så varmt i tillegg at jeg får problemer for å holde meg i senga så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. juli 2014 #202 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, vi bør kanskje ikke klage, vi er jo bare -litt- gravide alle sammen.. Stakkars høygravide, de må jo eksplodere av varmen :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 23. juli 2014 #203 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Ja, tenk på dem som er høygravide da!! Stakkars! Er så glad jeg slipper å være høygravid neste sommer asså!! Tenkte det samme helt til at kvalmen kom! den blir jo bare 1000 ganger verre med denne varmen! har konkludert med at det bare er vanskelig å være gravid (eller være et menneske sånn generelt ) sånn i denne varmen. Edit: skrivefeil! Endret 23. juli 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 23. juli 2014 #204 Del Skrevet 23. juli 2014 Tenkte det samme helt til at kvalmen kom! den blir jo bare 1000 ganger verre med denne varmen! har konkludert med at det bare er vanskelig å være gravid (eller være et menneske sånn generelt ) sånn i denne varmen. Edit: skrivefeil! Huff jaa!! Er så glad jeg aldri var plaget med kvalme. Hadde et rimlig tøft svangerskap sist, men bekkenløsning, sterke kynnere og nestenprematur. Men er glad jeg slapp unna kvalme! Tenker å allerede nå høre om jeg kan få fysioterapaut. Har litt bekkenløsning etter sist svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 23. juli 2014 Er det bare jeg som kommer hjem fra jobb og teller timer til jeg kan legge meg? er SÅ trøtt, men våkner likevel kl. 6 hver dag!! Jeg er også mye trøtt, men sover mye på dagtid.. Har jobbet natt hittil (64%), og har derfor vært hjemme på dagtid. Så ble jeg jo sykemeldt forrige uke. Er nå ferdig med sykemeldingen, men har fri på turnusen i en uke til, også skal jeg uansett prøve å få gå over til dag og kveld så fort som mulig. Uansett, jeg får mye tid til å sove hjemme, og det er jeg glad for, for hvis ikke hadde jeg nok hatt det på samme viset som deg. Sover lett to timer på formiddagen og legger meg halv elleve på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 23. juli 2014 #206 Del Skrevet 23. juli 2014 Er det bare jeg som kommer hjem fra jobb og teller timer til jeg kan legge meg? er SÅ trøtt, men våkner likevel kl. 6 hver dag!! Jeg er også stuptrøtt og våkner tidlig! Må tvinge meg til å sove den siste timen før jeg må opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. juli 2014 #207 Del Skrevet 23. juli 2014 Velkommen hit, Hay! Jeg har fremdeles ferie (og kan sove lenge), og har knapt våget å bevege meg ut døra. Er helt enig i at kvalmen er myyye verre i varmen, så jeg har full lufting på gang her inne! I morgen skal jeg prøve å bli med en venninne for å bade litt, får se om kvalmen holder seg unna eller ei.. Om hun skjønner tegninga, er ikke det så farlig, for hun har egentlig skjønt at vi prøver å få barn. Har knapt sett henne siden jeg fikk positiv test, for jeg har jo vært på ferie i tre uker, så jeg har ikke måttet skjule noe før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 24. juli 2014 #208 Del Skrevet 24. juli 2014 Takk for alle lykkeønskninger. Desverre gikk det som vi fryktet. Blødningene og smertene bare økte på i går, og utover kvelden endte jeg opp på sykehuset. Der tok de ul og så at livmoren var tom. De var redde for at det var svangerskap utenfor livmoren, siden jeg hadde hatt svangerskapssymtomer så sent som tidligere på dagen og siden jeg hadde store smerter. Sjansen for å abortere to ganger på rad er vistnok liten, legen mente det bare er uflaks, og at neste gang går det bra. Men, har det helt jævlig nå, selv om jeg har prøvd å distansere meg fra graviditeten så godt som mulig, er det ikke lett når det å få et barn er det jeg ønsker meg mest i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #209 Del Skrevet 24. juli 2014 Takk for alle lykkeønskninger. Desverre gikk det som vi fryktet. Blødningene og smertene bare økte på i går, og utover kvelden endte jeg opp på sykehuset. Der tok de ul og så at livmoren var tom. De var redde for at det var svangerskap utenfor livmoren, siden jeg hadde hatt svangerskapssymtomer så sent som tidligere på dagen og siden jeg hadde store smerter. Sjansen for å abortere to ganger på rad er vistnok liten, legen mente det bare er uflaks, og at neste gang går det bra. Men, har det helt jævlig nå, selv om jeg har prøvd å distansere meg fra graviditeten så godt som mulig, er det ikke lett når det å få et barn er det jeg ønsker meg mest i hele verden. Åh, Bygdis! Jeg er så lei meg på dine vegne! Jeg sender deg mange gode tanker og klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #210 Del Skrevet 24. juli 2014 Takk for alle lykkeønskninger. Desverre gikk det som vi fryktet. Blødningene og smertene bare økte på i går, og utover kvelden endte jeg opp på sykehuset. Der tok de ul og så at livmoren var tom. De var redde for at det var svangerskap utenfor livmoren, siden jeg hadde hatt svangerskapssymtomer så sent som tidligere på dagen og siden jeg hadde store smerter. Sjansen for å abortere to ganger på rad er vistnok liten, legen mente det bare er uflaks, og at neste gang går det bra. Men, har det helt jævlig nå, selv om jeg har prøvd å distansere meg fra graviditeten så godt som mulig, er det ikke lett når det å få et barn er det jeg ønsker meg mest i hele verden. Uff, så fryktelig trist å høre! Håper du blir gravid kjempefort igjen og at spiren da sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 24. juli 2014 #211 Del Skrevet 24. juli 2014 Takk for alle lykkeønskninger. Desverre gikk det som vi fryktet. Blødningene og smertene bare økte på i går, og utover kvelden endte jeg opp på sykehuset. Der tok de ul og så at livmoren var tom. De var redde for at det var svangerskap utenfor livmoren, siden jeg hadde hatt svangerskapssymtomer så sent som tidligere på dagen og siden jeg hadde store smerter. Sjansen for å abortere to ganger på rad er vistnok liten, legen mente det bare er uflaks, og at neste gang går det bra. Men, har det helt jævlig nå, selv om jeg har prøvd å distansere meg fra graviditeten så godt som mulig, er det ikke lett når det å få et barn er det jeg ønsker meg mest i hele verden. Uff! Trist og høre! Henger meg på de andre å håper du blir fort gravid igjen:hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. juli 2014 #212 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Huff, det var utrolig trist å høre, Bygdis! Klarer ikke engang å fatte det du opplever, håper virkelig spiren sitter igjen på første forsøk! Endret 24. juli 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #213 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen av dere som merker noe i bekkenet? Jeg er skikkelig vondt på venstre side. Kiropraktor mente det var bekkenet som skulle utvide seg. au au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 24. juli 2014 #214 Del Skrevet 24. juli 2014 Åh så leit Bygdis Du blir nok fort gravid igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 24. juli 2014 #215 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen av dere som merker noe i bekkenet? Jeg er skikkelig vondt på venstre side. Kiropraktor mente det var bekkenet som skulle utvide seg. au au! Jeg merker det i skambeinet allerede. Kommer til å gå til fysioterapi eller kiropraktor ganske tidlig. Er du annengangsgravid? Bekkenløsning kommer ofte fortere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #216 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg merker det i skambeinet allerede. Kommer til å gå til fysioterapi eller kiropraktor ganske tidlig. Er du annengangsgravid? Bekkenløsning kommer ofte fortere da Jeg er hysterisk førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 24. juli 2014 #217 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg er hysterisk førstegangs Kjenner det litt i bekkenet, ved belastning, som hvis jeg løfter feil. Var hos kiropraktor i dag og har fått løfte nekt.. Hun mente det kunne være en begynnende bekkenløsning Trodde ikke det var mulig allerede, når jeg bare er 6+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #218 Del Skrevet 24. juli 2014 Kjenner det litt i bekkenet, ved belastning, som hvis jeg løfter feil. Var hos kiropraktor i dag og har fått løfte nekt.. Hun mente det kunne være en begynnende bekkenløsning Trodde ikke det var mulig allerede, når jeg bare er 6+1 Uff! Jeg skal prøve å komme i gang med trening igjen og gjøre forsiktige øvelser, men gir meg selv løftenekt, fordi jeg merker det blir vondere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 24. juli 2014 #219 Del Skrevet 24. juli 2014 Uff! Jeg skal prøve å komme i gang med trening igjen og gjøre forsiktige øvelser, men gir meg selv løftenekt, fordi jeg merker det blir vondere. Har store planer om det selv, begynne og gå turer, ikke så mye annet jeg kan gjøre, pga skade i bena. Men liker egentlig og gå litt i skogen, og nå er det vel snart litt blåbær i skogen også Men håper virkelig ikke jeg får skikkelig bekkeløsning altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. juli 2014 #220 Del Skrevet 24. juli 2014 Huff, pass på så ikke det blir verre, jenter! Jeg har ikke merket noe til det foreløpig, men jeg har heller ikke vært i noen særlig fysisk aktivitet på snart fire uker. Kan være det kommer når jeg skal tilbake på jobb med masse løfting. Krysser fingrene for at det ikke skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå