Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg brev fra Ullevål! Bekreftelse på fødeplass og Ultralyd 1. oktober kl. 09.45! ææææ - så lenge til! Da er jeg 18+6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

maf15j.jpg

Magen, 7+3. Synes den har begynt å bule litt allerede!

Haha, sånn ser jeg ut på en god dag uten å være gravid ;) Så jeg tror nok du får til å skjule det litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Strammer buksene dine eller? Jeg har ikke gått i jeans på evigheter, så vet ikke hvordan det er. Men når jeg holder inne magen, så buler det litt helt nederst. Gøy :D

Jeg har ikke turt å prøve jeans enda :O Men jeg har lagt på meg generelt(også før jeg ble gravid), så alle buksene har blitt ørlite trangere. Men gøy å se en liten kul på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg brev fra Ullevål! Bekreftelse på fødeplass og Ultralyd 1. oktober kl. 09.45! ææææ - så lenge til! Da er jeg 18+6

Så koselig å vite om datoen du får vite kjønn! Eller skal du sniktitte før? Er jo bare fra uke 16 man kanskje kan se noe, og det er jo en stund til uansett. Kanskje det blir litt sånn at siden det alt er lenge å vente, så gjør ikke de to ukene noe?

Dere vil vite kjønn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn ser jeg ut på en god dag uten å være gravid ;) Så jeg tror nok du får til å skjule det litt til!

Du aner ikke hvor mye jeg strevde med å holde inn magen der! :o Har "naturlig" veldig oppblåst og utstående mage, har sett ut som jeg har vært 5 måneder på vei i mange år :fnise: Husker vi hadde en vikar på ungdomskolen som kom bort til meg og spurte om jeg hadde snakket med helsesøster, hun trodde jeg var gravid... Huff. Flaut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke så moro. Jeg ble i dag spurt av en liten jente om jeg var gravid. Man ser ingen kul der nede ennå, er bare luft og dårlig kosthold den siste tiden som vistes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min har spurt meg om jeg har baby i magen, fordi han syntes magen min var stor.. :P Fortsatt to uker til vi skal si noe til han, så er ikke det at han vet det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å vite om datoen du får vite kjønn! Eller skal du sniktitte før? Er jo bare fra uke 16 man kanskje kan se noe, og det er jo en stund til uansett. Kanskje det blir litt sånn at siden det alt er lenge å vente, så gjør ikke de to ukene noe?

Dere vil vite kjønn eller?

Hehe, jeg vil, tror jeg. Men typen vet jeg ikke.. Hadde jo vært gøy om det ble en overraskelse, men samtidig, vil jo handle inn litt :) Tror det blir en tidlig UL også, men vet ikke helt når.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryder meg iallefall over denne kulen som hverken er luft eller fett :D

Det er det viktigste! Du merker selv endringen i kroppen. At andre påstår det er luft, matmage, osv osv.. får så være ;) Kos deg du! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skulle du på ul spiremor?

Var på ul i dag! :D Har gjester som ikke vet noe som bor på kontoret vårt til i morgen, men det kommer bilde! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utålmooooodig på å få vite om det skjuler seg en gutt eller ei jente inni der! Føler meg mye mer utålmodig denne gangen enn sist, for denne gangen så er på en måte familien komlpett og alle brikker faller på plass og alt det der så fort vi vet.. :P På en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte jo ta en UL i dag også! Nervepirrende! Men alt sto bra til. Liten appelsin med hode, armer og bein og skikkelig til hjertebank :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo ta en UL i dag også! Nervepirrende! Men alt sto bra til. Liten appelsin med hode, armer og bein og skikkelig til hjertebank :rodmer:

Åja! Hvorfor måtte du ta en til? :)

Deilig å se. Vi kan nok begge to være rimelig sikker på at det blir en sprellende baby ut av dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg brev fra Ullevål! Bekreftelse på fødeplass og Ultralyd 1. oktober kl. 09.45! ææææ - så lenge til! Da er jeg 18+6

Jeg har også søkt på Ullevål! :-) håper inderlig at jeg får plass, der ble jeg født også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja! Hvorfor måtte du ta en til? :)

Deilig å se. Vi kan nok begge to være rimelig sikker på at det blir en sprellende baby ut av dette. :)

Nei, det er flere som har tatt UL i det siste at jeg ble altfor nysgjerrig selv. Veldig spontant, men altså vår første UL, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også søkt på Ullevål! :-) håper inderlig at jeg får plass, der ble jeg født også.

Jeg har faktisk ombestemt meg og vil gå for ABC-klinikken, lurer litt på hvordan jeg evt. ordner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ombestemt meg og vil gå for ABC-klinikken, lurer litt på hvordan jeg evt. ordner det?

Men er ikke det en del av Ullevål eller tar jeg bare helt feil? Og hvordan søker man seg inn på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det en del av Ullevål eller tar jeg bare helt feil? Og hvordan søker man seg inn på den?

Jo, men du må søke dit spesifikt tror jeg. Skal høre med legen min på neste time om 14 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...