Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei :) Ville bare snike innom her en tur, siden jeg har lest litt om noen av dere i prøvergruppa ^^

Tips til dere som sliter med at hendene dovner bort; det kan være noe som heter
Carpal Tunnel Syndrome. Har hatt det selv, og det er fælt :/ Anbefaler dere å kjøpe
støttebandasje med skinne til håndledd på apotek, og sove med den om natta :) Eventuelt
bruke den på dagtid også hvis dere er veldig plaget ^^ Og ta det opp med legen selvfølgelig :)

Så lurte jeg på noe, Teriyaki, hvilket legesenter er du hos? :) For du var vel fra Bodø? :)
Har så lyst til å se at alt er i orden, livredd for at alt skal "gå som normalt" og så slår ikke hjertet likevel..

Unnskyld at jeg sneik meg inn i gruppa deres :P

Lykke til videre alle sammen, snart har dere/vi flotte små babyer alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Ville bare snike innom her en tur, siden jeg har lest litt om noen av dere i prøvergruppa ^^

Tips til dere som sliter med at hendene dovner bort; det kan være noe som heter

Carpal Tunnel Syndrome. Har hatt det selv, og det er fælt :/ Anbefaler dere å kjøpe

støttebandasje med skinne til håndledd på apotek, og sove med den om natta :) Eventuelt

bruke den på dagtid også hvis dere er veldig plaget ^^ Og ta det opp med legen selvfølgelig :)

Så lurte jeg på noe, Teriyaki, hvilket legesenter er du hos? :) For du var vel fra Bodø? :)

Har så lyst til å se at alt er i orden, livredd for at alt skal "gå som normalt" og så slår ikke hjertet likevel..

Unnskyld at jeg sneik meg inn i gruppa deres :P

Lykke til videre alle sammen, snart har dere/vi flotte små babyer alle sammen <3

Hei :) jeg går til Mørkved legesenter, men de er dessverre helt fulle og tar ikke inn de som ikke er pasienter :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere at det skjer noe "der nede"? Har dere vondt? Ubehag? Strammer det?

Er sikkert helt hysterisk for hver en lille ting jeg kjenner, av og til er det litt ubehagelig der, kjennes ut som det strammer seg liksom.. Og stikker litt av og til..

Jeg kjenner at det strammer litt nederst, og at det er ømt, nesten som om jeg har trent superhardt. Hvis jeg hoster/nyser hardt/pusser nesa eller går nr 2 kjenner jeg som regel at det er vondt nederst i magen. Så det er noe som skjer der nede! Hvis jeg kjenner at jeg skal hoste, så bøyer jeg beina og trekker dem opp, så gjør det ikke så vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdis

Jeg kjenner at det strammer litt nederst, og at det er ømt, nesten som om jeg har trent superhardt. Hvis jeg hoster/nyser hardt/pusser nesa eller går nr 2 kjenner jeg som regel at det er vondt nederst i magen. Så det er noe som skjer der nede! Hvis jeg kjenner at jeg skal hoste, så bøyer jeg beina og trekker dem opp, så gjør det ikke så vondt :)

Godt å høre at det ikke bare er her :)

Jeg har blødd litt de to siste dagene, i går var det bare litt blod i utfloden, og i dag kommer det mere. Har vært hos legen, de sier det er normalt å blø litt på denne tiden, men jeg synes det er så ekkelt. Får komme på tidlig ultralyd på sykehuset allerede på fredag. Det har sikkert bare vært 2-3 dråper ved to toalettbesøk i dag, men nå slapper jeg ikke av et sekund. Innbiller meg at det renner blod, så jeg er på do veldig ofte og sjekker, men det gjør jo ikke det. Er så redd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe koselig :( Doktoren har helt sikkert rett i at det ikke er noe farlig, men deilig at du får en tidlig UL uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får håpe du får gode nyheter på fredag. :klemmer:

Det er forresten helt normalt med en "øm" følelse, at det strammer, stikk og murrer i livmoren. :) Betyr bare at livmoren utvider seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdis

Er ganske sikker på at jeg mister.. kommer fortsatt blod og jeg har nesten som menssmerter.. Skjønner ikke, to ganger på rad? Det føles så urettferdig og vondt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere at det skjer noe "der nede"? Har dere vondt? Ubehag? Strammer det?

Er sikkert helt hysterisk for hver en lille ting jeg kjenner, av og til er det litt ubehagelig der, kjennes ut som det strammer seg liksom.. Og stikker litt av og til..

Som jeg skulle skrevet det selv! Litt fra dag til dag. Første ukene var det ømt stort sett hele tiden. Nå stikker det litt innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg mister.. kommer fortsatt blod og jeg har nesten som menssmerter.. Skjønner ikke, to ganger på rad? Det føles så urettferdig og vondt :grine:

Ikke at sorgene på forskudd nå :) jeg blødde i uke 4-5 og trodde det var over. I morgen er jeg 9 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg mister.. kommer fortsatt blod og jeg har nesten som menssmerter.. Skjønner ikke, to ganger på rad? Det føles så urettferdig og vondt :grine:

:klem: det går nok bra, skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er ganske sikker på at jeg mister.. kommer fortsatt blod og jeg har nesten som menssmerter.. Skjønner ikke, to ganger på rad? Det føles så urettferdig og vondt :grine:

:hug: Dette går nok bra, prøv og tenke positivt frem til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg mister.. kommer fortsatt blod og jeg har nesten som menssmerter.. Skjønner ikke, to ganger på rad? Det føles så urettferdig og vondt :grine:

Som Malicious sier, dette kan komme flere dager på rad og likevel gå bra. Hold håpet oppe, så får du svar på fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ville bare snike innom her en tur, siden jeg har lest litt om noen av dere i prøvergruppa ^^

Tips til dere som sliter med at hendene dovner bort; det kan være noe som heter

Carpal Tunnel Syndrome. Har hatt det selv, og det er fælt :/ Anbefaler dere å kjøpe

støttebandasje med skinne til håndledd på apotek, og sove med den om natta :) Eventuelt

bruke den på dagtid også hvis dere er veldig plaget ^^ Og ta det opp med legen selvfølgelig :)

Så lurte jeg på noe, Teriyaki, hvilket legesenter er du hos? :) For du var vel fra Bodø? :)

Har så lyst til å se at alt er i orden, livredd for at alt skal "gå som normalt" og så slår ikke hjertet likevel..

Unnskyld at jeg sneik meg inn i gruppa deres :P

Lykke til videre alle sammen, snart har dere/vi flotte små babyer alle sammen <3

Hihi, bare hyggelig da! <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Malicious sier, dette kan komme flere dager på rad og likevel gå bra. Hold håpet oppe, så får du svar på fredag :klem:

Jeg hadde skikkelig øm livmor og fikk menssmerter og blødning bare jeg beveget meg i løpet av en uke. Tok HCG på en tirsdag, sluttet og blø, tok ny prøve på torsdag, starter å blø litt igjen.. Det gikk over og livmora roa seg litt ned. Var heeelt knust og var sikker på at det ikke gikk bra, men det har det gjort hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Melder meg inn her jeg da siden jeg fikk svakt positiv igår og enda litt sterkere idag :)
Termin 8 april ifølge EL og 4 april i følge menstermin.

Symptomer jeg har nå er stølhet og murringer. Og så tisser jeg ofte. Husker jeg var kjempe tissetrengt i forige svangerskap :fnise:


Bygdis: Jeg blødde ganske mye i forige svangerskap og hadde en del smerter i magen uten at jeg hadde spontanabort. Krysser alt for at spiren lurer deg og sitter på mange måneder til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Melder meg inn her jeg da siden jeg fikk svakt positiv igår og enda litt sterkere idag :)

Termin 8 april ifølge EL og 4 april i følge menstermin.

Symptomer jeg har nå er stølhet og murringer. Og så tisser jeg ofte. Husker jeg var kjempe tissetrengt i forige svangerskap :fnise:

Bygdis: Jeg blødde ganske mye i forige svangerskap og hadde en del smerter i magen uten at jeg hadde spontanabort. Krysser alt for at spiren lurer deg og sitter på mange måneder til! :)

Velkommen!! :danse::blomst::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som kommer hjem fra jobb og teller timer til jeg kan legge meg? er SÅ trøtt, men våkner likevel kl. 6 hver dag!! :bond::glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!! :danse::blomst::gravid:

Tusen takk! :hoppendeglad:

Esj, skal på jobb snart jeg!

Umulig å sove på dagtid fordi det er så varmt. Smelter jo vekk! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :hoppendeglad:

Esj, skal på jobb snart jeg!

Umulig å sove på dagtid fordi det er så varmt. Smelter jo vekk! :daane:

Usj, ja ser den! Tror jeg må sove i dusjen i natt med kaldt vann over meg hele natta... !!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja ser den! Tror jeg må sove i dusjen i natt med kaldt vann over meg hele natta... !!1

:hoho:

Ja, tenk på dem som er høygravide da!! :bond:

Stakkars! Er så glad jeg slipper å være høygravid neste sommer asså!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...