Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Har hørt at man blir hormonell, men trodde mest at jeg kom til å bli skikkelig sur og grinete. Skal ikke lyve og si jeg er blitt en engel etter jeg ble gravid, men jeg ler SÅ mye! Hahaha, alt er tusen ganger mer morsomt og jeg føler meg som en fnisete fjortis. Flere som har det slik? x)

Jeg føler det sånn! er så mye mer glad nå for tiden. Kan ha mye å gjøre med at man har fått en veldig god nyhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det sånn! er så mye mer glad nå for tiden. Kan ha mye å gjøre med at man har fått en veldig god nyhet :)

Godt mulig :) Har også begynt å kjenne på andre ting med kroppen, i det siste har jeg vært skikkelig nummen i hendene. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Solstråla og Focklop! :strix:

Her er det kvalme stort sett hele dagen, selv om de siste to-tre dagene har vært litt bedre. Superømme pupper (Hmm, mindre ømme i dag :o ), en del sliten. Fikk også helt sinnsykt vondt i ryggen for tre dager siden, og smertene vil ikke gi helt slipp :( Er mye bedre enn første morgen, da klarte jeg knapt å stå og gråt av smerte da jeg måtte karre meg til do og tilbake..

Jeg er på stor familieferie, og har følt meg som tidenes kjipeste reisefølge :P Så vi fortalte det til svigers for to dager siden. Jeg trodde de hadde skjønt det, men tydeligvis ikke :)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig :) Har også begynt å kjenne på andre ting med kroppen, i det siste har jeg vært skikkelig nummen i hendene. Ekkelt!

Rart, jeg opplever at venstrearmen sovner i tide og utide :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Solstråla og Focklop! :strix:

Her er det kvalme stort sett hele dagen, selv om de siste to-tre dagene har vært litt bedre. Superømme pupper (Hmm, mindre ømme i dag :o ), en del sliten. Fikk også helt sinnsykt vondt i ryggen for tre dager siden, og smertene vil ikke gi helt slipp :( Er mye bedre enn første morgen, da klarte jeg knapt å stå og gråt av smerte da jeg måtte karre meg til do og tilbake..

Jeg er på stor familieferie, og har følt meg som tidenes kjipeste reisefølge :P Så vi fortalte det til svigers for to dager siden. Jeg trodde de hadde skjønt det, men tydeligvis ikke :)

Prøver du å strekke på deg og tøye litt? Er også på ferie og vondt over alt. Hodet, bekkenet osv.. Er fordi jeg er i lite aktivitet, så kroppen råtner litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdis

Hallo, jeg vil også være med her :blomst::gravid:

Jeg er 5+0 i dag, fikk positiv test tirsdag, da vi var i syden. Heldigvis fikk jeg ikke bruk for bindene jeg hadde hamstret med meg :fnise: Til nå har jeg vært veldig kvalm (bare flaks jeg ikke måtte bruke spyposen på flyet hjem), veldig trøtt og superhormonell (humørsvigninger, stakkars kjæresten min). Hadde en MA i februar og er nok litt reservert til hele graviditeten enda, selv om gynekologen nesten garanterte at neste gang jeg ble gravid kom det til å gå bra. Men det er vanskelig å ignorere det når man er kvalm nesten hele tiden! På grunn av MAen har jeg stående time hos den fantastiske gynekologen min, så i uke 8 skal jeg inn å se at alt er bra :)

Og gratulerer til alle dere, så morsomt å ha et sted å snakke med andre i samme situasjon med :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis bare to uker til UL nå. Hvis jeg får i det hele tatt. :) Håper tiden fram til da går fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Forhåpentligvis bare to uker til UL nå. Hvis jeg får i det hele tatt. :) Håper tiden fram til da går fort..

Kan du ikke bestille privat? Det har vi gjort, og jeg er super nervøs for hva vi får se. Hva om det ikke er liv? Ellers i dag har vi hatt besøk av mine foreldre, som vet om graviditeten, og de forventer så mye! De har nå kjøpt sprinkelseng til ungen fordi de tror ungen skal sove mye der, fra starten, blir så oppgitt! Om vi sier imot får vi bare beskjed om at vi skal være glad for at de vil stille opp. Noen som har gode råd om hvordan vi skal gripe denne situasjonen? Også lurer jeg på en ting, går det an og får restless legs så tidlig som 5 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bestille privat? Det har vi gjort, og jeg er super nervøs for hva vi får se. Hva om det ikke er liv? Ellers i dag har vi hatt besøk av mine foreldre, som vet om graviditeten, og de forventer så mye! De har nå kjøpt sprinkelseng til ungen fordi de tror ungen skal sove mye der, fra starten, blir så oppgitt! Om vi sier imot får vi bare beskjed om at vi skal være glad for at de vil stille opp. Noen som har gode råd om hvordan vi skal gripe denne situasjonen? Også lurer jeg på en ting, går det an og får restless legs så tidlig som 5 uker?

Er fullt over alt, så er avhengig av at fastlegen sender meg til sykehuset. :/

Oi, såpass! Bare å si at du skal fullamme så det blir nok ikke overnatting i starten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mensen sist 6 juni, og vet jeg hadde EL for rundt tre uker siden. Da er jeg 5 uker på vei, sant? CB sin uketest viste 1-2 uker, altså 3-4 uker inn i svangerskapet. De andre testene var svakt positiv, er det mulig at lav produksjon av hcg er årsaken til at testene ikke blir 100%? Er heldigvis gravid da, det er det ingen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, jeg opplever at venstrearmen sovner i tide og utide :P

Min venstre arm er også verst! x) føles ut som en elefant har tatt seg en siesta over hele armen, satser på positive tilbakemeldinger hos legen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også tolket deg som fem uker på vei.

En liten ting å legge merke til er at tickere man får lagt inn er fra utlandet, og de regner graviditetslengden annerledes enn her i Norge. Jeg er visst 6+6 i dag (mandag), men min rykende ferske tickere viser at jeg er kortere på vei.. Får justere for det neste gang jeg er på pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 3 mars, men har vel lagt inn 28 februar på tickeren for å få rett antall uker og dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jeg vil også være med her :blomst::gravid:

Jeg er 5+0 i dag, fikk positiv test tirsdag, da vi var i syden. Heldigvis fikk jeg ikke bruk for bindene jeg hadde hamstret med meg :fnise: Til nå har jeg vært veldig kvalm (bare flaks jeg ikke måtte bruke spyposen på flyet hjem), veldig trøtt og superhormonell (humørsvigninger, stakkars kjæresten min). Hadde en MA i februar og er nok litt reservert til hele graviditeten enda, selv om gynekologen nesten garanterte at neste gang jeg ble gravid kom det til å gå bra. Men det er vanskelig å ignorere det når man er kvalm nesten hele tiden! På grunn av MAen har jeg stående time hos den fantastiske gynekologen min, så i uke 8 skal jeg inn å se at alt er bra :)

Og gratulerer til alle dere, så morsomt å ha et sted å snakke med andre i samme situasjon med :babysmokk:

Yay! GRATULERER og velkommen hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant en tråd om bomkjøp som kan være interessant etterhvert. Er veldig tidlig ennå, men jeg har alt laget lister over hva vi bør kjøpe inn og hva vi har av klær osv. Har nemlig arvet en del klær fra søsteren min, så tenkte bare å supplere etterhvert som jeg ser hva vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...