Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Dina er et dyre/hundenavn.

Anonymous poster hash: c0838...8c8

Neida. Ikke nødvendigvis. Synes det er fint og enkelt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det blir en jente skal hun kanskje hete Dina.

Synes det er et fint navn. :)

Anonymous poster hash: a4a10...356

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, hvilket skoleår fullfører hun nå til sommeren?

1 år på videregående men hun sa hun skulle la det på vent.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en "god" unnskylding til å slippe å gå på skolen... Hvis hun har termin i desember burde hun jo fint klare å fullføre 1-klasse vgs frem til sommeren (med mindre hun får spesielle problemer da, svangerskapskvalme eller bekkenløsning). Aldri hørt om noen som dropper skole/jobb når de blir gravide for å "kose seg" med å være gravid.... ref innlegget hennes på bloggen... :roll:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en "god" unnskylding til å slippe å gå på skolen... Hvis hun har termin i desember burde hun jo fint klare å fullføre 1-klasse vgs frem til sommeren (med mindre hun får spesielle problemer da, svangerskapskvalme eller bekkenløsning). Aldri hørt om noen som dropper skole/jobb når de blir gravide for å "kose seg" med å være gravid.... ref innlegget hennes på bloggen... :roll:

Hæ? Hun skriver ingenting om at hun skal slutte nå. Hun skriver at hun gleder seg til å ta et friår etter sommeren, altså etter å ha fullført 1.klasse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Hun skriver ingenting om at hun skal slutte nå. Hun skriver at hun gleder seg til å ta et friår etter sommeren, altså etter å ha fullført 1.klasse.

Ah, da tok jeg heldigvis feil, beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da tok jeg heldigvis feil, beklager det.

Du er ikke alene om å ha missforstått det der. Jeg også stusset veldig.

Men hun har termin i desember? Mister hun i praksis to skoleår, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er rart at barn ikke er beskyttet i loven mot slik eksponering. Hun legger jo virkelig retningslinjene til for den stakkars jenta. Det kan hende at michelle kommer til å digge det når hun blir stor, og at hun får seg en karriere bygget på alt dette, MEN det kan også hende at hun vokser opp med psykiske problemer. At hun blir redd når alle vet hvem hun er, at hun ikke tør å gå ute fordi alle ser på henne og at hun blir helt paranoid.

Jeg syntes det er rart med foreldre som så hardt prøver å forme barna sine og har visse forventninger til dem enda de ikke klarer å prate ordentlig. Litt avsporing, men husker Fotballfrue fikk en kommentar om at kanskje jenta i magen hennes ble en liten fotballspiller hvor hun svarte "he he det tviler jeg sterkt på". Man kan jo ikke vite slike ting? Selv om mor liker rosa og lavkarbo-cupcakes betyr det ikke at datteren blir helt lik.



Anonymous poster hash: d3102...b84
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år på videregående men hun sa hun skulle la det på vent.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

En 18-åring på vg1? Kom litt seint i gang da.

Anonymous poster hash: 008bb...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 18-åring på vg1? Kom litt seint i gang da.

Anonymous poster hash: 008bb...aab

Ja, men det er fordi hun startet på medier & kommunikasjon da hun var 16, men fullførte ikke skoleåret. Så begynte hun på ny linje, helse & sosial, nå i høst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Har dere virkelig ikke bedre ting å gjøre enn å sladre og slenge drit om denne personen (hvem enn hun er)? Synes det er ganske teit at dere skal sitte bak en skjerm og leke dommeren av verden. Særlig når ingen har utnevnt dere til å være det. I tillegg som anonym bruker. Dere er ganske tøffe, der dere sitter. :roll:

Om denne personen har et eksponeringsbehov så er det hun om det. Dere hjelper jo ikke akkurat på ved å rulle ballen videre, ved å gi henne enda mer oppmerksomhet.

Du er klar over at på grunn av hennes eksponeringsbehov, eksponerer hun sitt eget barn.

Tenk lengre enn nesa di rekker, for om dette bare hadde gått ut over henne hadde det vært en helt annen sak.

Ignorante folk.... :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Du er klar over at på grunn av hennes eksponeringsbehov, eksponerer hun sitt eget barn.

Tenk lengre enn nesa di rekker, for om dette bare hadde gått ut over henne hadde det vært en helt annen sak.

Ignorante folk.... :klaske:

Ikke kall meg ignorant, vennen.

Jeg ser likevel ikke at det hjelper på situasjonen at dere sitter her og bitcher om det. Hvis ingen gav henne oppmerksomheten i utgangspunktet, så hadde hun ikke hatt noe å eksponere seg selv og eventuelt andre for, i utgangspunktet.

Helt seriøst, hva oppnåes det med at dere sitter her og rakker ned på henne. Man trenger ikke å være enig i andre måte å komme seg opp og frem her i livet, men dere sitter og diskuterer unødvendig drama som om dere kjenner henne. Det hele er ganske sært. At hun eksponerer datteren sin, vel det er galt om hun gjør det, men hva skal dere gjøre? Sende barnevernet på henne? Dere legger dere oppi et annet menneskets liv, som om dere har noe dere skulle ha sagt. Om alle hadde bare ignorert henne, så hadde hun ikke hatt noe å hige etter.

Jeg skjønner at en del av dere blir kåt av å vifte med pekefingeren, mens dere ser ned på andre, men det er likevel ikke en god grunn for å holde på slik som dere gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at en del av dere blir kåt av å vifte med pekefingeren, mens dere ser ned på andre, men det er likevel ikke en god grunn for å holde på slik som dere gjør.

kåte? :filer: Hold deg unna tråden hvis du ikke liker det som diskuteres. Du skriver vel ikke så mye piss i andre tråder?

Anonymous poster hash: 16b60...c9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du er ikke alene om å ha missforstått det der. Jeg også stusset veldig.

Men hun har termin i desember? Mister hun i praksis to skoleår, da?

Når hun nå tar et friår fra høsten av ligger hun derfor 2 år etter de andre som er født i 96, men siden hun går helse og sosial vil hun bare gå 1 år til på skole før hun skal være lærling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun nå tar et friår fra høsten av ligger hun derfor 2 år etter de andre som er født i 96, men siden hun går helse og sosial vil hun bare gå 1 år til på skole før hun skal være lærling.

Jeg tenker sånn at fødselspermisjonen hennes går ut desember 2015. Da må hun vel vente til høsten 2016 med å begynne på skolen igjen, ettersom hun ikke kan gå rett inn i vårsemesteret etter endt permisjon? Altså skolefri fra sommeren 2014 til høsten 2016.

Hun har i tilegg (som jeg har sett her i tråden) allerede gått 1 år på en annen linje som hun droppet ut av, så i 2016 vil hun være 3 år eldre enn resten av klassekameratene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Jeg tenker sånn at fødselspermisjonen hennes går ut desember 2015. Da må hun vel vente til høsten 2016 med å begynne på skolen igjen, ettersom hun ikke kan gå rett inn i vårsemesteret etter endt permisjon? Altså skolefri fra sommeren 2014 til høsten 2016.

Hun har i tilegg (som jeg har sett her i tråden) allerede gått 1 år på en annen linje som hun droppet ut av, så i 2016 vil hun være 3 år eldre enn resten av klassekameratene sine.

Hun har da ikke fødselspermisjon når hun er skoleelev? Hvorfor skal hun ha et helt år med fødselspermisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da ikke fødselspermisjon når hun er skoleelev? Hvorfor skal hun ha et helt år med fødselspermisjon?

Du får permisjon fra skole når du studerer og får barn.

Mange har 1 år permisjon når de får barn, også de som går på skole. Siden Anna er Vgs-elev så har hun rett på å beholde plassen sin pga hun får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du får permisjon fra skole når du studerer og får barn.

Mange har 1 år permisjon når de får barn, også de som går på skole. Siden Anna er Vgs-elev så har hun rett på å beholde plassen sin pga hun får barn.

Men det hun da kunne gjort er vel at hun gikk skole frem til hun fikk barn og så kunne hun ta siste halvåret året etter. Eventuelt kan hun vel ta alle fag som privatist og lese hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun skrevet et innlegg om fødselen.. Tidlig ute med det aller meste denne jenta der.

Både med å fortelle toåringen om graviditet og hele bloggleserskaren.



Anonymous poster hash: c7094...702
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...