Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den vidoen var skikkelig klein.



Anonymous poster hash: 9c538...d97
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg begynner å bli drittlei hele greia, hun henger ut den ungen så ekstremt, virker som at hun baserer hele bloggen på Michelle og tjener fett på det. Hun burde virkelig ha prioritert skole og utdannelse før et barn til. Håper ikke hun skal eksponere det nye barnet på samme måten som hun har gjort med Michelle.. Og måten Michelle står og poserer foran kameraet i moteklær (dyrere enn mine for å si det sånn..). Kjenner jeg blir dårlig. Leker aldri Michelle i en saulepytt og faktisk blir SKITTEN? Nei, virker ikke sånn. K

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vidoen var skikkelig klein.

Anonymous poster hash: 9c538...d97

Ikke reint lite heller :P

Anonymous poster hash: 9d01a...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun er 8 uker på vei. 8 uker siden var det vinterferie, og hvor var hun i vinterferien? I syden med Amir. Så jeg tror hun enten er gravid med en mann i syden sitt barn eller Amir sitt.

En random mann i syden? :daane: Dette blir bare verre

Anonymous poster hash: 480e3...f7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En random mann i syden? :daane: Dette blir bare verre

Anonymous poster hash: 480e3...f7f

Folkens! Man regner svangerskapsuker fra første dag i siste menstruasjon! Ikke fra dagen man hadde sex.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En random mann i syden? :daane: Dette blir bare verre

Anonymous poster hash: 480e3...f7f

Hun har jo også sagt det er en fra Stavanger, så det ikke vil si oss fra andre byer noe, om hun sier navn.

Anonymous poster hash: f4cc9...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna tjener penger på å være gravid. Interessantverden2014#



Anonymous poster hash: 8a3d6...83b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun burde lagt ut den videoen av Michelle............man ser godt hvor forvirret hun er, sårbarheten og at hun blir lei seg. Og det er trist å se det påklistra smilet barnet tar på seg når moren ber om å få et smil.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker jo til Michelle som om hun er en baby og gjør til stemmen.



Anonymous poster hash: c0838...8c8
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen var jo langt over grensen på hva man burde dele med omverdenen! Greit nok at hun har en blogg og vil vise frem datteren, men dette er en diskusjon som burde vært dem i mellom og det burde også være på et senere tidspunkt. Det er jo innenfor den private sfæren og lille Michelle kan jo ikke velge selv.

Se og lær hvordan det ikke skal gjøres!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen var jo langt over grensen på hva man burde dele med omverdenen! Greit nok at hun har en blogg og vil vise frem datteren, men dette er en diskusjon som burde vært dem i mellom og det burde også være på et senere tidspunkt. Det er jo innenfor den private sfæren og lille Michelle kan jo ikke velge selv.

Se og lær hvordan det ikke skal gjøres!

Jeg synes det er rart at hun deler dette, men ikke hvem faren er.

At folk lurer på hvem faren er og hvilken relasjon de har er jo bare helt naturlig. Og at hun deler dette med "alle" på et så tidlig tidspunkt er jo også helt uforståelig. Mye kan jo skje ennå.

Anonymous poster hash: c0838...8c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomt når hun sier "dette er en hemmelighet. Ikke si det til noen". Kjempelurt å si det til en liten unge da, og i tillegg legge det ut på bloggen sin ... :skratte:



Anonymous poster hash: 970c3...4d6
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæh, synes alltid det er så rart med de som forteller unga sine at de skal få baby når de bare er noen uker på vei. Tenk hvis man mister, så små barn som michelle er klarer jo ikke å skjønne noe av det. I tillegg blir jo ventetiden så uendelig lang så de klarer jo ikke å forholde seg til det i det hele tatt.



Anonymous poster hash: ad5fa...7da
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ble dårlig av se den filmen. Michelle er som en utstillingsdukke som ikke aner noen ting, mens Anna tjener penger. Tenk på jenta når hun kommer i tenårene og alle vet alt om henne fra hun ble født.. Finnes det noen andre som eksponerer så mye av ungen sin i det hele tatt? Ikke en gang verdensberømte Hollywood kjendiser gjør det, dog de allerede er rike.. Men uansett, at en 17 år gammel jente med svært liten livserfaring holder på sånn (og nei jeg ser ikke på det å ha vært gravid som 14-åring som stor livserfaring). Nei, har ikke ord. Redigert ; skrivefeil

Endret av embla1807
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomt når hun sier "dette er en hemmelighet. Ikke si det til noen". Kjempelurt å si det til en liten unge da, og i tillegg legge det ut på bloggen sin ... :skratte:

Anonymous poster hash: 970c3...4d6

Kan også skape angst hos små barn å be dem holde på en hemmelighet, det er ikke naturlig for så små; å kreve voksenadferd fra barn (ikke si det til noen) vet jeg ikke er bra. Helt på trynet hele bloggen.

Anonymous poster hash: 6051f...b8c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er faren til Michelle da?



Anonymous poster hash: b6950...ed3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Det er ikke ofte jeg kommer med kritikk, men den videoen der var så langt over streken man får det.
Stakkars barn som blir så utlevert av sin egen mor, skjønner ikke at ingen har tatt tak i galskapen ennå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...