Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har venner på 30+ som har småbarn og de og får foreldrene sine til å passe barnebarnet sitt mens de er ute og fester, men det er kanskje greit når de over 30 men ikke når de er 17?

Anonymous poster hash: 716fb...4b2

Herregud. Håper du så at det sto at jeg har barnevakt til fester nå som jeg er 20, fordi det er helt annerledes (mener jeg) å være på fester som 20-30 åring, enn som 16 åring. Ting går mye villere for seg når man er 16, og man drikker som oftest for å bli full- ikke for å kose seg. Så når jeg var gravid som 16åring, sluttet jeg med all festing pga hvilke typer fester det var. Nå som jeg er 20 år, er mamma barnevakt av og til. Les alt som står før du kommenterer. Jeg mener at man må se ann selv hva som passer seg å ikke. Vet ikke hvordan ungdomsfestene er i Stavanger, men regner med det er det samme som andre steder her i landet. Altså, ikke egnet for en mor. Mine venninner og kompiser er nå mye mer voksne når det gjelds drikking, og de foregår i mye roligere omstendigheter som oftest. Det finnes såklart unntak. Håper dette var forståelig ;)

Anonymous poster hash: 71b47...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle tre får barnetrygd, ja ja.

Anonymous poster hash: ce6c3...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun er 8 uker på vei. 8 uker siden var det vinterferie, og hvor var hun i vinterferien? I syden med Amir. Så jeg tror hun enten er gravid med en mann i syden sitt barn eller Amir sitt.

Du vet at hvis man er 8 uker på vei, så er det ikke 8 uker siden man hadde seg?

Anonymous poster hash: 6a42e...17a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skriver før dere tenker, og det merker jeg spesielt nå. Det sårer når dere sier "skulle ønske det var Jan som var faren" eller "åå nei, jeg håpet på at Jan var faren". Når dere skriver det tenker dere verken på meg eller pappaen til dette barnet. Det sårer meg å lese sånne kommentarer.

Jan er en flott fyr, men for meg er han bare en jobbpartner og venn, som jeg henger med. Samme med Amir, han er en kjempe fin fyr men vi er bare venner. Jeg syns det blir for galt at Amir kom og sa til meg at han hadde fått gratulasjoner når han hadde vært ute på byen, fordi folk antar han er pappaen. Noe han ikke er.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken Amir eller Jan er faren. Barnefaren betyr tydeligvis veldig masse for henne- i følge bloggen. Hun har verken bekreftet eller avkreftet ett forhold med faren. Synes det var voksent av henne å holde han skjult fra bloggen :) Dog føler jeg at dette er planlagt. Det er mye oppstyr rundt henne nå. Mye oppmerksomhet, masse flere treff på bloggen, hun er mye omtalt overalt, masse spørsmål rundt hvem som er faren- mer penger til Anna. Dette er bare tanker fra meg da, ikke vet jeg.



Anonymous poster hash: 71b47...453
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes synd på moren til Anna, jeg. Jeg så Anna+Michelle på Unge Mødre, og det kom tydelig frem at Anna kommer fra et normalt middelklassehjem med en ressurssterk mor (i motsetning til de fleste andre dektagerne i programmet). Moren hennes snakket om hvor mye hun hadde tilrettelagt og gjort, slik at Anna skulle få en tilnermet normal ungdomstid og få fullført utdannelsen sin. Jeg tror ikke at Anna hadde fullført grunnskolen en gang (langt mindre begynt på vgs og fått beholde Michelle) om det ikke var for den massive støtten og oppfølgingen hun fikk fra moren.

Det må være veldig skuffende at anna kaster det på båten og får unge nr.2.

(jeg har ikke lest bloggen, bare sett dem på Unge Mødre)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Håper du så at det sto at jeg har barnevakt til fester nå som jeg er 20, fordi det er helt annerledes (mener jeg) å være på fester som 20-30 åring, enn som 16 åring. Ting går mye villere for seg når man er 16, og man drikker som oftest for å bli full- ikke for å kose seg. Så når jeg var gravid som 16åring, sluttet jeg med all festing pga hvilke typer fester det var. Nå som jeg er 20 år, er mamma barnevakt av og til. Les alt som står før du kommenterer. Jeg mener at man må se ann selv hva som passer seg å ikke. Vet ikke hvordan ungdomsfestene er i Stavanger, men regner med det er det samme som andre steder her i landet. Altså, ikke egnet for en mor. Mine venninner og kompiser er nå mye mer voksne når det gjelds drikking, og de foregår i mye roligere omstendigheter som oftest. Det finnes såklart unntak. Håper dette var forståelig ;)

Anonymous poster hash: 71b47...453

Ungdomsfestene i Stavanger er like varierte som festene som 20 og 30 åringene går på :)

For et par helger siden så var det en gjeng i 30 årene som hadde fest ved siden av der jeg bor, og tror du ikke han ene var så full at han ramla ut av vinduet to ganger før politiet kom og roet ned festen...

Og bare så det er sagt, jeg har ikke vært på mange fester i min ungdom, men festene jeg var på når jeg var 16 år var ingenting opp mot hva slags fester jeg var ute på som 25 åring :)

Alle ungdomsfester er ikke like, det er ikke sånn at øltønnene står i gangen og bongene ligger klar overalt, det finnest faktisk streite fester med kanskje en flaske vin eller to, eller til og med helt alkoholfrie, utrolig men sant :sjokkert:

Ungdomsmiljøet på Tasta / Randaberg er faktisk ganske plain, altså sjelden de store hendelsene. Hadde Anna være ute og drukket seg snydens på fest så hadde alle visst det lenge før dagen derpå, så det at hun har vært ute på fest sverter nok ikke henne. Jenta er faktisk ganske så smart og hun vet hva hun holder på med, så hun er nok ikke så dum at hun hadde gjort det,

Anonymous poster hash: 716fb...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun filmet hele seansen der hun faktisk forteller Michelle hu skal bli storesøster. Usmakelig. Stakkars jente som må forholde seg til at moren står bak et kamera å snakker hele tiden og ikke direkte til henne!

Endret av S.89
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun forteller det så tidlig. Ting kan skje. Nå er det selvsagt opp til hver enkelt, men å si det til en vordende storesøster såpass tidlig - og i offentlighetens lys - blir helt feil for meg.

Anonymous poster hash: 24225...71d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun forteller det så tidlig. Ting kan skje. Nå er det selvsagt opp til hver enkelt, men å si det til en vordende storesøster såpass tidlig - og i offentlighetens lys - blir helt feil for meg.

Anonymous poster hash: 24225...71d

Det virker så egoistisk gjort av henne. Hun har blitt gravid igjen ettersom at hun sa at hun hadde så lyst på en liten søt baby til pg nå melker hun dennw graviditeten for alt den er verdt, så tidlig som mulig. Hun sa selv at hun er alene om dette igjen og godtar ikke at noen i det hele tatt nevner at dette kan ha vært en dårlig idé mest fordi ungene vokser uten en far og det gjorde hun bevist for andre gang.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun filmet hele seansen der hun faktisk forteller Michelle hu skal bli storesøster. Usmakelig. Stakkars jente som må forholde seg til at moren står bak et kamera å snakker hele tiden og ikke direkte til henne!

Dette bekrefter alle fordommer man har hatt mot henne. Hvem gjør sånt? Å fortelle en treåring så tidlig og si at barnet skal få være med på UL og at det er en hemmelighet, er bare helt sykt.

Det er ikke nok å dekke barns fysiske behov…

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og INGEN må få komme med kommentarer i bloggen kan skjønne.

Anonymous poster hash: 24225...71d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tullete å si til et så lite barn at det skal være en hemmelighet, at hun skal være med å bestemme navnet og si at babyen kommer når julenissen kommer. For et så lite barn er det altfor lenge til. Hun burde ikke sagt det før hun var langt på vei, så hun kunne ha forklart det med å vise på magen osv.

Anonymous poster hash: be99f...600

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usmakelig, men en ærlig film i det minste...

Lurer på hvordan filmen hvor hun offentliggjorde nyheten ble laget.

"Michelle. Hvis du kan være kjempeglad og rope at du blir storesøster, så får mamma masse penger, så kan jeg kjøpe deg et nytt skjerf til 2500 som du er så glad i!"


Og fy jeg er glad at jeg bare hadde mamma og pappa og ikke noe videokamera å forholde meg til når jeg fikk vite at jeg skulle bli storesøster!



Anonymous poster hash: c68cb...2cc
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tullete å si til et så lite barn at det skal være en hemmelighet, at hun skal være med å bestemme navnet og si at babyen kommer når julenissen kommer. For et så lite barn er det altfor lenge til. Hun burde ikke sagt det før hun var langt på vei, så hun kunne ha forklart det med å vise på magen osv.

Anonymous poster hash: be99f...600

Det var for bloggen jo... Hvordan skal hun få lesere ellers?

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes synd på moren til Anna, jeg. Jeg så Anna+Michelle på Unge Mødre, og det kom tydelig frem at Anna kommer fra et normalt middelklassehjem med en ressurssterk mor (i motsetning til de fleste andre dektagerne i programmet). Moren hennes snakket om hvor mye hun hadde tilrettelagt og gjort, slik at Anna skulle få en tilnermet normal ungdomstid og få fullført utdannelsen sin. Jeg tror ikke at Anna hadde fullført grunnskolen en gang (langt mindre begynt på vgs og fått beholde Michelle) om det ikke var for den massive støtten og oppfølgingen hun fikk fra moren.

Det må være veldig skuffende at anna kaster det på båten og får unge nr.2.

(jeg har ikke lest bloggen, bare sett dem på Unge Mødre)

Vel, håper kjerringa ser at hun må sette hardt mot hardt nå og hive ludderet ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den videoen var faktisk litt i overkant. Man så jo tydelig at Michelle var forvirret og lei seg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, for på facebook er alle bare kjempeglade på hennes vegne, men der står de jo frem med navn. Så ikke rart at de stygge kommentarene kommer fra anonyme.



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes stakkars jenta mangler privatliv, Hvorfor griper ikke moren til Anna inn her og sier nok er nok. For Michelle sin del??



Anonymous poster hash: 9d01a...619
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, for på facebook er alle bare kjempeglade på hennes vegne, men der står de jo frem med navn. Så ikke rart at de stygge kommentarene kommer fra anonyme.

Anonymous poster hash: c1fef...c1c

Anna sletter jo alt konstruktivt/negativt på facebook. Hun har selv sagt at hun er innom flere ganger i døgnet for å luke ut kommentarer.

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...