Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er sykt er jo at bloggen hennes virkelig tok av nettopp etter at noen hadde sagt at michelle var stygg. (etter dette innlegget: http://mammatilmichelle.blogg.no/1340115907_faen_ikke_si_at_ungen.html )

Så etter at ditt eget barn blir hetset på nett finner man det for godt å tjene penger på det. For en verden man lever i....

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

Og dette: http://mammatilmichelle.blogg.no/1341003459_29062012.html

Michelle ble hengt ut når hun var baby. Nå er kommentarfelt stengt, og stygge kommentarer blir luket ut.

Men Anna har SELV valgt å poste hets og redigerte bilder av Michelle. Stakkars lille jente...

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart hun fjerner stygge kommentarer/har feltet stengt. Vi ser jo bare hvordan dere holder på. Dessuten er ikke noe hyggelig for henne eller Michelell å lese senere i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun fjerner stygge kommentarer/har feltet stengt. Vi ser jo bare hvordan dere holder på. Dessuten er ikke noe hyggelig for henne eller Michelell å lese senere i livet.

Poenget var vel at det var hun som valgte å publisere disse kommentarene i første omgang. For å få folk å se hvor jævlige folk kan være og samtidig generere flere klikk på bloggen. Penger penger.

Anonymous poster hash: 24225...71d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere ikke forstår hva omsorgssvikt er så kan dere jo lese litt mer her http://no.wikipedia.org/wiki/Omsorgssvikt

Blir helt feil å si at hun utsetter barnet sitt for omsorgssvikt, dette er ikke et begrep dere bare kan slenge ut av dere, ubegrunnet. Det er faktisk altfor mange barn i Norge som det ikke blogges om så blir utsatt for dette hver eneste dag. Og tro meg det er en veldig STOR forskjell på de barna og Michelle.

Og jenta er jo faktisk vant med å bli filmet, har tross alt vært med på unge mødre og det, så det er ikke akkurat nytt for henne.



Anonymous poster hash: 716fb...4b2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ble jeg forvirret. Så mange forskjellige menn på bloggen? -tenkte jeg..

Men hun har jo et liv utenfor bloggen som vi ikke kjenner til, og hun er i mine øyne en fantastisk mor, som gjerne kan føde tusenvis av barn for min del :)

Gleder meg utrolig masse til å se enda en nydling<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har det så travelt alene med datteren, men tid til romantikk har de alltid. Utrolig rart det der!!



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dere ikke forstår hva omsorgssvikt er så kan dere jo lese litt mer her http://no.wikipedia.org/wiki/Omsorgssvikt

Blir helt feil å si at hun utsetter barnet sitt for omsorgssvikt, dette er ikke et begrep dere bare kan slenge ut av dere, ubegrunnet. Det er faktisk altfor mange barn i Norge som det ikke blogges om så blir utsatt for dette hver eneste dag. Og tro meg det er en veldig STOR forskjell på de barna og Michelle.

Og jenta er jo faktisk vant med å bli filmet, har tross alt vært med på unge mødre og det, så det er ikke akkurat nytt for henne.

Anonymous poster hash: 716fb...4b2

Det er du som ikke forstår hva omsorgssvikt er. Tror heller du bør lese linken din selv.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at ikke moren hennes har tatt affære for lenge siden.

Anonymous poster hash: 477e1...573

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg vet godt hvem moren er, og hun er en oppegående og flott dame. Det overrasker meg.

Anonymous poster hash: 20d4e...529

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen Michelle får vite om graviditeten får jeg helt vondt av. Jeg fikk bare lyst til å hoppe inn i skjermen og gi jentungen en god klem. Ble videre sjokkert av at dama zoomer ut før hun gir datteren sin en trøstende klem!

Og man kan ikke si til en 2 åring at hun skal få en overraskelse og legge frem et klesplagg som er til en baby som ikke finnes enda. Jenta er altfor ung til å forholde seg til et 8 uker gammelt foster. Roper du overraskelse til et barn bør det ligge en gave der - til barnet selv.



Anonymous poster hash: d3102...b84
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen Michelle får vite om graviditeten får jeg helt vondt av. Jeg fikk bare lyst til å hoppe inn i skjermen og gi jentungen en god klem. Ble videre sjokkert av at dama zoomer ut før hun gir datteren sin en trøstende klem!

Og man kan ikke si til en 2 åring at hun skal få en overraskelse og legge frem et klesplagg som er til en baby som ikke finnes enda. Jenta er altfor ung til å forholde seg til et 8 uker gammelt foster. Roper du overraskelse til et barn bør det ligge en gave der - til barnet selv.

Anonymous poster hash: d3102...b84

Det er jo et barn som har blitt mamma. Hun evner ikke å forstå konsekvens da pannelappen ikke er utviklet, ennå. Trist.

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et barn som har blitt mamma. Hun evner ikke å forstå konsekvens da pannelappen ikke er utviklet, ennå. Trist.

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Jeg vet ikke mye om dette, men ville det ikke vært mer forsvarlig å vente så lenge som mulig med å fortelle det til Michelle? 7 måneder må jo være grusomt lenge for et lite barn, det blir umulig for henne å forholde seg til det.

Anonymous poster hash: d3102...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mye om dette, men ville det ikke vært mer forsvarlig å vente så lenge som mulig med å fortelle det til Michelle? 7 måneder må jo være grusomt lenge for et lite barn, det blir umulig for henne å forholde seg til det.

Anonymous poster hash: d3102...b84

Selvfølgelig. De aller fleste forteller ikke så små barn om kommende babyer før det begynner å vises, helst etter OUL. Anna sier jo at Michelle kan få være med på ultralyden, dette er jo noe helsepersonell fraråder på det sterkeste, i tilfelle det skulle være noe feil med fosteret.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mye om dette, men ville det ikke vært mer forsvarlig å vente så lenge som mulig med å fortelle det til Michelle? 7 måneder må jo være grusomt lenge for et lite barn, det blir umulig for henne å forholde seg til det.

Anonymous poster hash: d3102...b84

Det er i grunnen så mye som burde ha vært gjort annerledes i den familien, men for sent nå. Synes synd på hele familien :(

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

If you aint got something nice to say, its better to say nothing at all..

Åh, så deilig å se dette uten "Mamma fortalte meg da jeg var liten....." foran.

Anonymous poster hash: bc3fd...309

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Åh, det er alltid like kos å se mennesker snakke dritt og dømme alle andre for ting de gjør, akkurat som de selv aldri har gjort noe som ikke er så populært. Jeg vil si det er minst like tåpelig å uttale seg på så negative måter som mange kan gjøre og påpeke hva som er galt og ikke galt når man ikke vet så mye mer en det som blir sakt på bloggen om situasjonen. Stå på folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at den nye babyen blir en jente, og skal hete Vanezza.



Anonymous poster hash: 72b46...23e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper faren er faren til Michelle jeg :)



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at den nye babyen blir en jente, og skal hete Vanezza.

Anonymous poster hash: 72b46...23e

Hvis det blir en jente skal hun kanskje hete Dina.

Synes det er et fint navn. :)

Anonymous poster hash: a4a10...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir en jente skal hun kanskje hete Dina.

Synes det er et fint navn. :)

Anonymous poster hash: a4a10...356

Dina er et dyre/hundenavn.

Anonymous poster hash: c0838...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...