Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er tragisk at mange av dere som er godt voksne mennesker ser ned på "ett barn" på 18år.

Det er hennes liv ok?

Hva galt har hun gjort mot dere, liker dere henne ikke, så ikke les bloggen.

Er dere sjalu på henne? Start en blogg selv da!

Det virker som om mange av dere som skriver negativt om henne er bitre gamle kjerringer som bare vil andre vondt.

Jeg leser ikke bloggen hennes, jeg bryr meg ikke om hva hun kjøpte igår eller for 2 uker siden eller hva hun spiste til middag for 1måned siden..

Hadde det ikke vært for at hun er blogger så ville dere ikke ant hvem hun er.

Jeg er sikker på at hadde dere møtt henne i en park ville dere ikke en gang brydd dere.

Hun blir iallefall ferdig med barn og slikt i en ung alder..istedet for å kanskje starte som 30-35åring...

Og utlevere barn på nett er ikke greit.

Anonymous poster hash: 8316a...055

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og utlevere barn på nett er ikke greit.

Anonymous poster hash: 8316a...055

Rapporter henne til barnevernet da..

Men dere må huske, når barnet vokser opp, så kan ungen også finne ut hva dere har skrevet her inne på forumet..

Hvor greit er det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTM har sagt på facebook at hun skal reklamere for angrepiller



Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer sånn på hvem barnefaren er. INGEN som vet det?



Anonymous poster hash: cd4b5...695
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer sånn på hvem barnefaren er. INGEN som vet det?

Anonymous poster hash: cd4b5...695

Mange her som vet det, men vi kan ikke publisere det her på forum ellers blir tråden ryddet for spekulasjoner. Men jeg kan si at du kan google det, du finner nok svaret der.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å respektere at hun ikke vil gå ut med hvem som er faren?
Herlighet, først klager dere på at hun deler for mye, og så fort ho holder noe skjult er det galt også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å respektere at hun ikke vil gå ut med hvem som er faren?

Herlighet, først klager dere på at hun deler for mye, og så fort ho holder noe skjult er det galt også..

Ekkeno vits å holde skjul på hvem den nye barnefaren er når alle vet hvem han er.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTM har sagt på facebook at hun skal reklamere for angrepiller

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Herligheten, hun har aldri sagt at hun skal reklamere for angrepiller...

Det er snakk om reklamen som popper opp på bloggen, den reklamen har ikke hun kontroll på.

Anonymous poster hash: 716fb...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, hun har aldri sagt at hun skal reklamere for angrepiller...

Det er snakk om reklamen som popper opp på bloggen, den reklamen har ikke hun kontroll på.

Anonymous poster hash: 716fb...4b2

hahahaha

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, hun har aldri sagt at hun skal reklamere for angrepiller...Det er snakk om reklamen som popper opp på bloggen, den reklamen har ikke hun kontroll på. Anonymous poster hash: 716fb...4b2

Da er det tydligvis flere ting hun ikke har kontroll på da :ler:.

Anonymous poster hash: 6f3b7...7bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, ser for meg en gjeng med sladrekjerringer fra 50-tallet som sitter rundt kjøkkenbordet med siggen i kjeften og slenger dritt om den stakkars alenemoren lenger nede i gaten som ingen vil hjelpe. Og så fyrer dere hverandre opp, ingen setter på bremsene, og vips har man Fluenes Herre.

Dere burde langskjemmes! Dette er netthets! Det er et menneske bak bloggen, hva med å vise litt empati? Hadde dere klart å si dette ansikt til ansikt til henne?
Skulle likt å se han der TV3-fyren som jakter på netthatere oppsøke dere og konfrontere dere med all dritten dere slenger rundt dere. Lett å gjemme seg bak et nick når man skal bitche.

Dere mangler folkeskikk, anstendighet, empati og intellekt. Konstruktive tilbakemeldinger er ok, men det er dere milevis unna. Hva faen har dere med å mene om hvilke karakterer hun kommer til å få? Hvilke støtteordninger hun mottar/har rett på fra NAV? Om det er synd på bestemor/mor eller ei? Om hun skal fullføre utdanningen først eller ikke? Selv om hun velger å være i offentligheten, gir ikke det dere frikort til å sparke henne ned i søla.

Sier bare en ting; Fluenes Herre. Google it.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, ser for meg en gjeng med sladrekjerringer fra 50-tallet som sitter rundt kjøkkenbordet med siggen i kjeften og slenger dritt om den stakkars alenemoren lenger nede i gaten som ingen vil hjelpe. Og så fyrer dere hverandre opp, ingen setter på bremsene, og vips har man Fluenes Herre.

Dere burde langskjemmes! Dette er netthets! Det er et menneske bak bloggen, hva med å vise litt empati? Hadde dere klart å si dette ansikt til ansikt til henne?

Skulle likt å se han der TV3-fyren som jakter på netthatere oppsøke dere og konfrontere dere med all dritten dere slenger rundt dere. Lett å gjemme seg bak et nick når man skal bitche.

Dere mangler folkeskikk, anstendighet, empati og intellekt. Konstruktive tilbakemeldinger er ok, men det er dere milevis unna. Hva faen har dere med å mene om hvilke karakterer hun kommer til å få? Hvilke støtteordninger hun mottar/har rett på fra NAV? Om det er synd på bestemor/mor eller ei? Om hun skal fullføre utdanningen først eller ikke? Selv om hun velger å være i offentligheten, gir ikke det dere frikort til å sparke henne ned i søla.

Sier bare en ting; Fluenes Herre. Google it.

Amen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun burde fått et kurs om prevensjon. Spesielt siden hun sa da hun var med i unge mødre: "jeg brukte ikke prevensjon for jeg visste ikke at det gikk an å bli gravid så ung".

Trodde hun det fantes aldersgrense på slikt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun burde fått et kurs om prevensjon. Spesielt siden hun sa da hun var med i unge mødre: "jeg brukte ikke prevensjon for jeg visste ikke at det gikk an å bli gravid så ung".

Trodde hun det fantes aldersgrense på slikt?

Lol.

Men helt ærlig tror jeg hun ble gravid uten å bruke prevensjon. Hun har jo allerede "gått på en smell" så man skulle jo tro at dama husket å ta p-pillene fra nå av. Hun har jo gitt inntrykk av at hun hart vært gira på en ny unge, så helt uplanlagt fra hennes side var det nok ikke. Unasett, tipper jeg hun ble lei av skolebenken og så for seg to år til uten annen forpliktelse enn barna og bloggen. Hun tjener sikkert godt på den måten og vil vel melke det mens kua enda er varm.

Anonymous poster hash: d3102...b84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun burde fått et kurs om prevensjon. Spesielt siden hun sa da hun var med i unge mødre: "jeg brukte ikke prevensjon for jeg visste ikke at det gikk an å bli gravid så ung".

Trodde hun det fantes aldersgrense på slikt?

At hun "ikke visste at det gikk an å bli gravid så ung" vitner virkelig om noe manglende seksualundervisning eller noe. Dersom du ikke vet hva sex fører til, burde du ikke ha det.

Anonymous poster hash: affe0...72c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet, har dere gått så tom for ting å klage om, at dere begynner å gå etter ting ho sa for over 4(!!) år siden?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe søppel!

Hun skryter av at hun skal på delfinshow. Dette er faktisk dyreplageri, jeg er sjokkert over hvor lite reflektert det er mulig å være. Og at hun bruker ungen sin på å tjene penger er også moralsk forkastelig. Stakkars kid, verdier har en stygg tendens til å gå i arv.

Anonymous poster hash: 469df...322

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe søppel!

Hun skryter av at hun skal på delfinshow. Dette er faktisk dyreplageri, jeg er sjokkert over hvor lite reflektert det er mulig å være. Og at hun bruker ungen sin på å tjene penger er også moralsk forkastelig. Stakkars kid, verdier har en stygg tendens til å gå i arv.

Anonymous poster hash: 469df...322

Hvis verdier går i arv, må foreldrene dine være noen drittslengende, baksnakkende og sladrete folk gitt!

Anonymous poster hash: 0fbb8...19c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis verdier går i arv, må foreldrene dine være noen drittslengende, baksnakkende og sladrete folk gitt! Anonymous poster hash: 0fbb8...19c

Seriøst? Hvor er drittslengingen? Om du synes fremtoningen hennes er akseptabel, så vær så god. Baksnakking? Sladring? Jeg sier rett ut hva jeg mener. Det du sier med andre ord, henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: 469df...322

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...