Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda et sutreinnlegg om graviditetene! Er så drittlei den bloggen.. Skjønner ikke hvorfor hun har så mange lesere..



Anonymous poster hash: 32702...f56
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere leser den jo, derfor får hun mange klikk. sLUTT Å LES Problem solved.



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere ikke lei av å spekulere i hvem faren er? Samme det vel, Anna er den eneste som vet sannheten. Så inntil hun finner ut hun vil fortelle det så kan jo alle sammen bare fortsette med livene sine og slutte å fly rundt som skrubbsultne gribber som sikler etter å få vite. Take a chillpill.

Det er jo hele vitsen, blir litt som en soapopera :) Ja takk til drama (som ikke omhandler meg) i hverdagen :)

Anonymous poster hash: 37546...1e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger hun opp til det selv?

Hun "teaser" leserne sine. Nå på FB sa hun at hun var ute på date, for eksempel. Og annen hver uke skriver hun innlegg ala "her kommer ett innlegg der jeg prater om barnefar nr 2" for å så si at hun ikke vil fortelle det likevel. Hadde hun vært en så bra blogger kunne hun kanskje skrevet om noe annet en gang i blant tror du ikke det selv?

Anonymous poster hash: 23084...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler selv at jeg er sånn passe liberal. Men er det ikke litt spesielt å bli gravid med en person du ikke kan fortelle verden at er faren til barnet ditt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler selv at jeg er sånn passe liberal. Men er det ikke litt spesielt å bli gravid med en person du ikke kan fortelle verden at er faren til barnet ditt?

Sånn som folk holder på her inne, er det virkelig rart? Ho har begrunna det mer enn bra nok, men uansett hva ho gjør blir ho jo angrepet for det. Enten deler ho for mye, eller så deler ho for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke grunnene hun gir på bloggen er helt ærlige, men ok, skal ikke spekulere i det. Det var uannsett ikke poenget mitt.

Jeg synes det er ganske spesielt å bli planlagt gravid når du er 17 (18?) år gammel, og enda mer spesielt å bli det med en som ikke er kjæresten din. Jeg synes også hun burde ventet med å bli gravid til hun var i et stabilt langvarig forhold, der det er åpenlyst for alle hvem faren er og ingen skulle trenge å spekulere i det i det hele tatt.

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jo du strengt talt ingenting om, ikke at ho planla å bli gravid heller..

Syns folk heller skal feie for egen dør jeg da, man skal passe seg for å dømme andre da man aldri vet hva som venter for en selv rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør jo alt for penger....



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jo du strengt talt ingenting om, ikke at ho planla å bli gravid heller..

Syns folk heller skal feie for egen dør jeg da, man skal passe seg for å dømme andre da man aldri vet hva som venter for en selv rundt hjørnet.

Hun legger opp til det selv.. Hun er en offentlig person som ønsker å ha denne bloggen! Hun velger selv å fortelle at hun er gravid.. Til og med poste video av datteren når hun fikk vite om graviditeten!

Anonymous poster hash: 32702...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger opp til det selv.. Hun er en offentlig person som ønsker å ha denne bloggen! Hun velger selv å fortelle at hun er gravid.. Til og med poste video av datteren når hun fikk vite om graviditeten!

Anonymous poster hash: 32702...f56

Og så da? Bare fordi man er en offentlig person, så trenger man faktisk ikke å dele alt om livet sitt.

Å det er søren ikke rart ho velger å holde det skjult så lenge som mulig heller, når det finnes mennesker som dere uti verden, som gjemmer dere bak AB og spyr ut dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER UTROLG KJEDELIG AT SKRIVER UVIKTIG DRITT SOM BLIR DISKUTERT OM IJGEN OG OM IGJEN!! SKRIV KUN HVIS DERE HAR FAKTA!!!!! JEG BLIR SKUFFA HVER GANG JEG KLIKKER INN OG DET IKKE ER NOE INTERESSANT SOM HAR BLITT SKREVET!



Anonymous poster hash: 37546...1e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å henge ut Anna spesifikt, må jeg si jeg blir ganske trist av trenden med foreldre som så til de grader henger ut barn på blogger og sosiale media.



Anonymous poster hash: 63e2c...148
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun "teaser" leserne sine. Nå på FB sa hun at hun var ute på date, for eksempel. Og annen hver uke skriver hun innlegg ala "her kommer ett innlegg der jeg prater om barnefar nr 2" for å så si at hun ikke vil fortelle det likevel. Hadde hun vært en så bra blogger kunne hun kanskje skrevet om noe annet en gang i blant tror du ikke det selv? Anonymous poster hash: 23084...20e

Hun gjør dette for penger slik at lesere skal klikke seg inn. Slutt å mat henne! Det verste er at det absolutt er ingenting fornuftig på denne bloggen annet enn at hun blir gravid i hytt å pine å slenger dritt til lesere. Hun lurer dere ved å si at hun er på date eller at wooow nå skal hun fortelle noe spennende, så er det absolutt ikke noen form for fornuft. Beste er å la det ligge å la bloggen falle i grus slik at hun faktisk forstår virkeligheten av livet utenom bloggen. Å kanskje barna hennes faktisk kan få et normalt liv.

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hun holder denne faren skjult slik at vi skal fortsette å klikke oss inn hver dag. Slutt! Hvem bryr seg er vel en stakkars fyr som fikk graviditeten slengt i trynet.

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bloggen hennes er.... G J E S P..... Kommentarene er ofte det mest underholdende i slike blogger og i hennes kan ingen kommentere. Hvorfor ikke? Kjedelige greier...



Anonymous poster hash: 6e908...741
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle bloggere som sensurerer, forhåndsgodkjenner etc kommentarer eller stenger kommentarfelt vil oppleve at de blir samtaleemner på større og mindre foraer som dette. Folk reagerer gjerne på ting de leser og ønsker å diskutere dette, ønsker å kommentere det. Vi er bortskjemt med å få lufte våre synspunkt, så trykket vil bli lettet et sted. Hadde de åpnet for kommentarer, svart på spørsmål og heller slettet ufine kommentarer etterhvert etc, så hadde det føltes mer ærlig for leserene, bloggeren hadde holdt flere lesere på bloggen og sluppet at det var debatt rundt innlegg og spekulasjoner i så stor grad på deler av internet hvor bloggeren ikke selv har mulighet til å kontrollere informasjonsflyten eller svare på tilbakemeldinger i like stor grad.

De har det nok lettere i hverdagen med å stikke hodet i sanden, men det er neppe noe sjakktrekk. Og det gjelder Anna såvel som andre. Hun titulerer bloggen sin med "en av Norges største" og snakker om bloggen som en stor nasjonal greie så ofte hun kan, da må hun regne med at folk har synspunkt, tilbakemeldinger, spørsmål etc etc.... Så ja - hun MÅ faktisk tåle tråder som dette. Hun har valgt det selv.



Anonymous poster hash: d6366...df1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen MÅ tåle å få dritt slengt i trynet, uavhengig av om de er kjent eller ikke.
Er ikke rart at mobbing er så utbredt som det er vet du, når sånne meninger finnes..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen MÅ tåle å få dritt slengt i trynet, uavhengig av om de er kjent eller ikke.

Er ikke rart at mobbing er så utbredt som det er vet du, når sånne meninger finnes..

De må ikke tåle dritt nei. Eller personangrep. Men de må tåle synspunkt, meninger, og til en viss grad også spekulasjoner. Det ligger litt til bruken vår av sosiale media (som blogger og diskusjonsforum havner under) i dag at folk har muligheten til å synse, spørre, mene. Når bloggeren stenger sin hovedventil, så vil denne informasjonsflyten finne en annen kanal.

Jeg sa at bloggerene må tåle og forvente slike tråder og slike diskusjoner, men ikke at de må tåle mobbing eller dritt. Har man valgt å posisjonere seg og profilere seg selv som NORGES STØRSTE MAMMABLOGG (eller i dette tilfellet "en av...") så må man også regne med at man har en svært stor skare mennesker som bryr seg om hva man skriver, hva man legger ut, hva man ignorerer, reagerer på hva man gjør og publiserer, som å reagere på at barnet sitter i forovervendt bilstol i en alder av ett år, eller reagerer på måten en liten jente får budskapet om at hun skal bli storesøster på. Det er ikke dritt som ligger bak dette - det er bloggfansens måte å vise interesse på.

Om dette IKKE passer Anna, så bør hun ikke blogge.

Jeg hadde ikke likt å bli kritisert og pirket i for alt jeg gjør, så derfor blogger jeg IKKE. Easy as. Hun velger det selv.

Anonymous poster hash: d6366...df1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...