Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt råd til en eneste tur jeg.

Hvor tjener hun pengene sine? Bloggen?

Anonymous poster hash: fcc17...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets sydentur nummer FEM? og det bare fordi hun kjeder seg av å gå gravid hjemme? for en verden vi lever i.

lukrativt å være alenemor uten utdanning for tiden skjønner jeg.

Anonymous poster hash: ba311...dc0

Lukerativt å ha gode aksjeinntekter eller blogginntekter.

Uavhengig av skolegang og sivilstatus.

Anonymous poster hash: 675fa...b66

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner seriøst ikke hvorfor folk gidder å bry seg jeg... hvis det er SÅNNE ting som plager dere så har dere jammen ikke mye motgang i livet



Anonymous poster hash: 8b2cf...efe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjener hun over 600 000 kanskje?? Da får hun ikke OS, ikke rart jenta dropper ut av skolen hvis lønnen er så høy for å knipse bilder av en 2 åring og seg selv hele dagen. Usmakelig hele greia!

Hva med de som får barn hvert 3. år da? De får os videre de da...

Anonymous poster hash: 779e9...7f8

Heldigvis er det frivillig både det å drive en blogg, og å lese den.

Anonymous poster hash: d8394...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, avsporing og svar til disse.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

HVorfor ikke ta en tur til Syden? Hva bryr det vel dere? Er det vondt for dere at hun reiser? Forstår at blogging kan være ganske lukurativt. Nå støtter jeg ikke alt hun gjør da, men det må være måte å henge seg opp i ting på....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må bare reise for min del.

Men tenker at hun sikkert er litt ensom..



Anonymous poster hash: 7ce1a...352
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, folk får reise så mye de vil for min del, men hun har et lite barn og jeg kan tenke meg det er slitsomt for den lille jenta å reise så mye. Små barn trenger stabilitet og rutiner, noe det er vanskelif å opprettholde når man reiser så hyppig

Anonymous poster hash: 5ce7e...de9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lukter det misunnelse! Jenta fikk en gullbillett da hun sto frem med bloggingen og ung mor. Men hva er spesielt med akkurat Anna? Er jo tusenvis av unge mødre liksom.



Anonymous poster hash: d3e66...c11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lukter det misunnelse! Jenta fikk en gullbillett da hun sto frem med bloggingen og ung mor. Men hva er spesielt med akkurat Anna? Er jo tusenvis av unge mødre liksom.

Anonymous poster hash: d3e66...c11

Gullbillett? Hun tjener penger på å utlevere barndommen til M. som vokser opp helt uten privatliv. Anna har selv skrevet at M.blir usikker og redd av alle fremmede som kommer bort til dem, samtidig setter hun opp tider når hun feks.er i Oslo slik at fansen kan komme å hilse på henne og M.samt ta bilder med dem. Hun kler opp ungen som en dukke og tjener penger på å vise henne frem som et slags tilbehør. Jeg synes ikke det er greit og håper det kommer strengere lover ift.å skjerme barn fra pr.kåte foreldre og denne type eksponering på nett.

Anonymous poster hash: 30b80...a9f

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en trist blogg. :( Lyser usikkerhet og ensomhet lang vei.



Anonymous poster hash: 7f706...f4b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sydentur nummer FEM? og det bare fordi hun kjeder seg av å gå gravid hjemme? for en verden vi lever i.

lukrativt å være alenemor uten utdanning for tiden skjønner jeg.

Anonymous poster hash: ba311...dc0

Og eksaktlig HVA ønsker du å oppnå med denne tråden? Hvorfor ikke la andre leve livene sine slik de vil, også gjør du det samme. Er så lei av at folk skal rakke ned på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel ikke så bra å ta barnet ut av bhg hele tiden for morens reisebehov. Barn trenger faste rammer og kontinutet, ikke bare reising, fest og moro ;)



Anonymous poster hash: 779e9...7f8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ho nå få kose seg. En dag slår virkeligheten ho i trynet også. Dvs den dagen ikke folk gidder å lese bloggen hennes lenger ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så bra å ta barnet ut av bhg hele tiden for morens reisebehov. Barn trenger faste rammer og kontinutet, ikke bare reising, fest og moro ;)

Anonymous poster hash: 779e9...7f8

Hun har en særs velfungerende datter så det er nok andre barn som trenger din bekymring mer enn henne.

Anonymous poster hash: 80e66...45c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...