Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at kommentarfeltet er stengt,men er det flere enn meg som reagerer på henne? Se feks på bildene fra bursdagen til michelle. Og at hun har reist så sykt mye(og skal på 3! Sydenturer i år).. er det bare jeg som synes jenta skulle fått litt ro og stabilitet?

Anonymous poster hash: 04900...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt for mye på en sommer og reise så mye. Men det finnes jo flere som har en liten unge og reiser en del. fordi det er noe dem alltid har likt, til og med før dem var gravide også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært stille på bloggen hennes i snart to dager nå, er det skjedd noe? Håper alt står bra til med henne :) Forresten synes jeg innlegget ditt er teit, jeg regner med at Anna vet selv hvor mye reise Michelle tåler...



Anonymous poster hash: 60d9a...b60
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare den bloggen er gørrkjedelig

Anonymous poster hash: 2d075...282

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å lese den bloggen, men den inneholdt så mange grusomme skrivefeil og dårlig grammatikk! Har hun ikke fullført ungdomsskolen?



Anonymous poster hash: 5a769...ba5
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriene er det siste jeg hadde brydd meg på. Heller hvordan jeg skal forsørge to unger uten utdannelse, og i en alder av 18 ! Hva skal hun gjøre når Norge snur ryggen og ikke gidder å lese om dette tullet? Veldig dårlig forbilde spørr du meg, og syns alle burde gjøre som meg å det er å slutte å mate denne jenta med penger gjennom blogg besøk. Men Neida vi sluker det i oss og fortsetter å "gi" henne en inntekt for å markedsføre seg selv gjennom de stakkars ungene.

Anonymous poster hash: 53456...6aa

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feriene er det siste jeg hadde brydd meg på. Heller hvordan jeg skal forsørge to unger uten utdannelse, og i en alder av 18 ! Hva skal hun gjøre når Norge snur ryggen og ikke gidder å lese om dette tullet? Veldig dårlig forbilde spørr du meg, og syns alle burde gjøre som meg å det er å slutte å mate denne jenta med penger gjennom blogg besøk. Men Neida vi sluker det i oss og fortsetter å "gi" henne en inntekt for å markedsføre seg selv gjennom de stakkars ungene.

Anonymous poster hash: 53456...6aa

De få gangene jeg har besøkt den bloggen der har jeg gjort det gjennom readers som ikke gir henne besøk. Synes alle burde gjøre det samme

Anonymous poster hash: 2d075...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg har besøkt den bloggen der har jeg gjort det gjennom readers som ikke gir henne besøk. Synes alle burde gjøre det samme

Anonymous poster hash: 2d075...282

Hvordan gjør en det?

Anonymous poster hash: f531d...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør en det?

Anonymous poster hash: f531d...31f

Last ned feedly til mobilen :-)

Anonymous poster hash: 2d075...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun fikk vite kjønnet så tidelig i graviditeten. Hun er jo bare 16 uker på vei nå, og fikk vite kjønnet for 2-3 uker siden, altså i uke 13 eller 14. Jeg var på tidlig ultralyd på samme tidspunkt, og der sa de at det var for tidlig å si sikkert. Det så ut som det var en liten penis der, men viste seg å være ei jente på ordinær ultralyd i uke 20.



Anonymous poster hash: fea59...b33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om bloggen skifter navn når gutten blir født? mammatilmichelleog*lillebror*, kanskje?



Anonymous poster hash: f1735...b80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller 17 år og alenemamma til 2...........



Anonymous poster hash: f0f3a...802
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har skrevet at bloggen skal hete det samme selv om hun får et barn til, siden mammatilmichelle er merkenavnet på bloggen hennes..



Anonymous poster hash: 6b8a9...5f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM ER FAREN TIL DET UFØDTE BARN??!



Anonymous poster hash: 37546...1e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVEM ER FAREN TIL DET UFØDTE BARN??!

Anonymous poster hash: 37546...1e2

Mathijs eller hvordan det nå skrives

Anonymous poster hash: 9121b...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathijs eller hvordan det nå skrives

Anonymous poster hash: 9121b...3f4

Vet du det eller tror du det..?

Anonymous poster hash: 90fa5...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk at mange av dere som er godt voksne mennesker ser ned på "ett barn" på 18år.
Det er hennes liv ok?
Hva galt har hun gjort mot dere, liker dere henne ikke, så ikke les bloggen.
Er dere sjalu på henne? Start en blogg selv da!

Det virker som om mange av dere som skriver negativt om henne er bitre gamle kjerringer som bare vil andre vondt.
Jeg leser ikke bloggen hennes, jeg bryr meg ikke om hva hun kjøpte igår eller for 2 uker siden eller hva hun spiste til middag for 1måned siden..

Hadde det ikke vært for at hun er blogger så ville dere ikke ant hvem hun er.
Jeg er sikker på at hadde dere møtt henne i en park ville dere ikke en gang brydd dere.

Hun blir iallefall ferdig med barn og slikt i en ung alder..istedet for å kanskje starte som 30-35åring...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...