Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Hvorfor skal hun absolutt fullføre vgs, når hun har dårlige karakterer? De fleste utdanninger i dag krever høye snitt. Det er ikke mye en kommer inn på om en har 4 i snitt.

Anonymous poster hash: 8a3d6...83b

Nei, altså, hvorfor skal man fullføre VGS tror du? Hahah, gratulerer med det minst intelligente innlegget til nå da:p

Og joda, man kommer inn på mye med 4 i snitt, men anna går helse og sosial så hun vil nok ta fagbrev antar jeg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange snakker om at hun "outer" barnet sitt. Er det blitt pop å bruke dette uttrykket helt feil, eller er det jeg som ikke følger med; er dette akseptert slang nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snakker om at hun "outer" barnet sitt. Er det blitt pop å bruke dette uttrykket helt feil, eller er det jeg som ikke følger med; er dette akseptert slang nå?

Ja, det er det.

Jeg antar du sikter til at outing tidligere ble brukt når man gjorde en persons seksuelle legning kjent, som homofil. Begrepet er utvidet nå og kan gjelde alt fra å legge ut noens navn eller annen personinfo på nett.

Anonymous poster hash: c9075...d3a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det.Jeg antar du sikter til at outing tidligere ble brukt når man gjorde en persons seksuelle legning kjent, som homofil. Begrepet er utvidet nå og kan gjelde alt fra å legge ut noens navn eller annen personinfo på nett. Anonymous poster hash: c9075...d3a

Tja, jeg sikter vel mer generelt til ordet outing i betydning av å avsløre noe om en person som personen ikke ønsker skal bli kjent. Slike hemmeligheter har vel neppe en 2-åring (eller hvor gammel Michelle nå er). Selv om hun kanskje i fremtiden vil reagere på noe av det som er skrevet om henne i bloggen, synes jeg fortsatt det er pussig å bruke begrepet om "dagens outfit" og softisspising eller hva annet det nå postes om denne ungen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg sikter vel mer generelt til ordet outing i betydning av å avsløre noe om en person som personen ikke ønsker skal bli kjent. Slike hemmeligheter har vel neppe en 2-åring (eller hvor gammel Michelle nå er). Selv om hun kanskje i fremtiden vil reagere på noe av det som er skrevet om henne i bloggen, synes jeg fortsatt det er pussig å bruke begrepet om "dagens outfit" og softisspising eller hva annet det nå postes om denne ungen.

Dette hører vel heller hjemme i språkforumet.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hører vel heller hjemme i språkforumet. Anonymous poster hash: 1cf63...d41

Ja, gid, la oss for all del ikke avspore denne rasende festlige tråden, for all del, rapporter meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott at Michelle får en bror eller søster. Men dersom Anna ikke er sammen med barnefaren, så vet jeg ikke helt hva jeg synes, siden hun da vil ha to barn uten å ha vært i forhold med fedrene (hmm kan være hun var i forhold med faren til Michelle inntil hun ble gravid? har ikke lest bloggen så lenge).

Men hva synes dere om den siste videoen hun la ut? Om hvordan Michelle virkelig reagerte? Det at hun la fram en babybody var nok ment godt fra Anna sin side, men utrolig dumt at Michelle skulle bli lei seg fordi hun trodde at bodyen var til seg selv (ikke lett for et lite barn å forstå at "gaven" er til en annen når ingen andre er der og får den). Og i tillegg så synes jeg det er dumt at det legges ut hvordan hun reagerer, det er jo personlig. Men så legges jo alt ut om henne, så videoen blir vel forsåvidt det samme som om når det blir skrevet innlegg om henne eller lagt ut bilder.

Anonymous poster hash: cbdad...66a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært tvangsabort for alle som blir gravide før de er 18 år.

Tragisk!

Anonymous poster hash: 0ee66...6f8
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at Michelle får en bror eller søster. Men dersom Anna ikke er sammen med barnefaren, så vet jeg ikke helt hva jeg synes, siden hun da vil ha to barn uten å ha vært i forhold med fedrene (hmm kan være hun var i forhold med faren til Michelle inntil hun ble gravid? har ikke lest bloggen så lenge).

Men hva synes dere om den siste videoen hun la ut? Om hvordan Michelle virkelig reagerte? Det at hun la fram en babybody var nok ment godt fra Anna sin side, men utrolig dumt at Michelle skulle bli lei seg fordi hun trodde at bodyen var til seg selv (ikke lett for et lite barn å forstå at "gaven" er til en annen når ingen andre er der og får den). Og i tillegg så synes jeg det er dumt at det legges ut hvordan hun reagerer, det er jo personlig. Men så legges jo alt ut om henne, så videoen blir vel forsåvidt det samme som om når det blir skrevet innlegg om henne eller lagt ut bilder.

Reaksjonene på dette får du hvis du leser en side eller to tilbake.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Vet dere, jeg håper hun tar seg en svingod utdannelse i skjul, får seg godt betalt jobb, to veltilpassede sunne og lykkelige barn og en gud av en mann. Leser ikke bloggen hennes og aner ikke hvem hun er, men så hatefulle, nedlatende, selvgode og kvalme majoriteten av brukerene her inne er så hadde dere virkelig fortjent og fått den i trynet.

Mammaen min pleide å si "gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg" da jeg var barn. Hva i himmelens navn gjorde mammaene deres? Satt på lekeplassen og bøttet nedpå kaffe mens de slengte dritt om den mora som ikke var helt A4?

Må bare spørre, beriker det livet deres på noen som helst måte å gause ut av dere dritt om andre på nett? Fleste parten av dere bare antar ting om henne og makter ikke å holde dere saklige. Bruk energien deres positivt så får kanskje livet bedre innhold enn drittslenging på kvinneguiden...

Anonymous poster hash: 68032...1bc

+500 til deg :blomst:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Leser ikke bloggen hennes og aner ikke hvem hun er, men så hatefulle, nedlatende, selvgode og kvalme majoriteten av brukerene her inne er så hadde dere virkelig fortjent og fått den i trynet.

Mammaen min pleide å si "gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg" da jeg var barn. Hva i himmelens navn gjorde mammaene deres? Satt på lekeplassen og bøttet nedpå kaffe mens de slengte dritt om den mora som ikke var helt A4?

Må bare spørre, beriker det livet deres på noen som helst måte å gause ut av dere dritt om andre på nett? Fleste parten av dere bare antar ting om henne og makter ikke å holde dere saklige. Bruk energien deres positivt så får kanskje livet bedre innhold enn drittslenging på kvinneguiden...

Impressionnant, 10 points :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg leste på bloggen hennes, så var hun ikke i forhold med faren til Michelle. Det var bare en fest i 9. klasse.

Men faren til det nye barnet er inne i bilde. Vet ikke om de er sammen, men er de det, så kommer det frem på bloggen etter hvert.

Anonymous poster hash: b00aa...056

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller er det drøyt å legge ut kyssebilde av michelle på bloggen? Sier ikke at selve kyssingen er så farlig, men bilde av det på bloggen, det synes jeg er litt drøyt.

Anonymous poster hash: 9121b...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det drøyt å legge ut kyssebilde av michelle på bloggen? Sier ikke at selve kyssingen er så farlig, men bilde av det på bloggen, det synes jeg er litt drøyt.

Anonymous poster hash: 9121b...3f4

Hvorfor? Er jo bare søtt når barn kysser.. Nå får dere gi dere, sier nok om dere hvert fall når dere går inn på bloggen hennes kun for å finne ting å klage på KG om..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det siste blogginnlegget hennes nå, jeg er faktisk sjokkert over hvor UMODEN hun fremstår. Hun er tross alt 18 år, og har en av Norges mest leste blogger, men hun formulerer seg jo elendig, og har en veldig rotete tankegang? Jeg er ikke 100% norsk, men selv da jeg var 17-18 år, hadde jeg langt bedre norsk rettskrivning og langt mer moden tankegang enn henne... Hun fremstår veldig barnslig, med overraskende mange rotete "dramaqueen"-innlegg? Det er også dårlig taktikk av henne å hinte mellom linjene om misbruk/traumer hun selv har vært utsatt for, samt å skrive såpass åpenhjertlig om sitt eget skiftende humør/psyke..."dårlig taktikk" mht at Barnevernet garantert leser bloggen hennes...

Og det å sette seg i en situasjon hvor man blir gravid 2 ganger før man fyller 18 år men 2 ulike menn (eller "menn" blir feil, han ene var jo en mindreårig gutt), det vitner ikke om den høyeste formen for modenhet i seg selv...? Jeg må innrømme at jeg syns synd på datteren hennes og det kommende barnet; å bli født til en mor som bare er 14,5 år eldre enn seg selv, og som i tillegg er påfallende umoden - og er umoden "in public" (mht den offentlige bloggen hennes), ...hvor kommer man selv i livet da...? Neppe særlig langt mht at utdanning/mangel på utdanning/ambisjoner stort sett er arvelig...

Endret av Niennas
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper graviditeten er planlagt. For jeg vil tro at noen som har opplevd å gå gravid som 15-åring er noe mer påpasselig med beskyttelse/angrepille og riktig bruk av prevensjon i og med at man har følt det så fullstendig på kroppen hvilke konsekvenser det har. Om det er planlagt så håper jeg barnefar ikke ble lurt på noe vis.

Om det ikke var planlagt, men et uhell så bør en eller annen forbarme seg over henne og gi henne sårt tiltrengt seksualundervisning. Ellers ender hun som octomom før tiåret er omme.

Anonymous poster hash: d6366...df1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tragisk at hun i det hele tatt ser på situasjonen som normal. En 18 åring med 2 barn med 2 fedre hun ikke er sammen med?

Hvor er foreldrene? Jeg er ingen person som følger henne, men måtte inn å lese litt bare for å få en liten forståelse. Alt jeg skjønte var at hun var en 18 åring som prøver å fremstå som hun er en voksen Kvinne.

Hva med utdanning og fremtid før barn? Å hva med senere når hun faktisk ønsker å finne seg en partner. Er nok mange som blir skremt av denne situasjonen hennes med 2 barn gjennom engangssituasjoner.

Hun bretter ut om dette som om det er det beste i verden noe som skremmer vettet av meg pågrunnlag av andre jenter som leser denne bloggen.

Hun rettferdiggjør dette daglig. Nei det er ikke normalt! Du er 18! Å tror jeg leste flere ganger at hun ofte vil legge ned bloggen sin. Gjør det! Så gjør du alle oss en tjeneste. Men dette er bare for å provosere lesere å absolutt noe hun ikke kommer til å gjøre nettopp fordi hun tjener penger på barna sine.

Leste om en eller annen rettssak som hun angrer på at hun nevnte men som hun fortsatt snakker om. Markedsføringstaktikk for å få lesere. Slutt å les bloggen hennes for våre unge jenters skyld og hennes uskyldige barn!

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruket hennes på merkeklær måtte gått kraftig ned hvis ingen klikket seg inn på bloggen, men når alle er så nysgjerrige på livet hennes så ruller det klingende mynt inn i kassa. Hun kan også leve på nav noen år, pga hun får barn uten å være sammen med fedrene. Hun har der nok fint nå, men hva når bloggboblen sprekker og nav har gitt henne sine 3 år? Da kommer hverdagen ja, og hun må ut i full jobb slik de fleste må om hun skal fortsette det himmelhøye forbruket sitt.

Anonymous poster hash: c1fef...c1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...