Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

:o Gotteskålen nesten ikke tatt av..........her lukter slankekurer damer :o .

Vil med en gang få sagt at denne dagbok er en slankefri sone, og at her går vi under mottoet:

Det finnes ikke for små klær, bare klær i feil str :sjarmor:

Takker for hilsner i boka, LaToya( som tok en melkerull, nam-nam) Mel-anine( het ikke du noe annet før, tro :roll: ) Baby- E ( som er blitt dagbokskriver selv) Bille (min våpendrager i ordjakten :ler: ) og Saeria ( som tok en padde, et meget fornuftig valg :wink: )

Herren har på ny iført seg maletøy og pensel og stup inn i oppussingens rike.

Han har faktisk hatt tiløp til aggresjon idag under møte med naboen, og det er en sjelden foreteelse her i huset.

Herren kan med rette kalles det mest tålmodige og sindige herre jeg noensinne har møtt. Og iløpet av de 14 årene vi har campert sammen, har vel fruen sett han orntlig sint 3 ganger :o

Nå var han hvertfall småirritert på den %¤#%¤ naboen, og selvom fruen kansje ville brukt sterkere utrykk til han så fikk hvertfall herren gjort seg forstått...

Nå får vi se om det blir fortgang i gjørmehaugen....

Fruen har vært på shopping og cafe besøk med venninner idag, meg selv uten barn de med.......

Det resulterte i 1 stk leteaksjon med 3 stk sikkerhetsvakter (kjøpesenteret sine), da en av de håpefulle rotet seg bort under handlerunden.

Tilstanden kan med rette kalles for kaotiske under dette lille senario. Mor fullstendig oppløst i tårer og hysteri, vi andre jentene løpende rundt mens vi roper etter den bortkommende og sikkerhetsvaktene ( som var en smule mer fornuftigere enn oss )i retning mot lekebutikken.

Hvor de tilslutt faktisk fant den lille rømmlingen, etter 12 times stress og kaos, ble mor og barn tårevått gjennforenet i beste Hollywood stil :cry:

Etter dette hadde vel luften gått ut av de fleste av oss, så vi dumpet ned på en cafe, hvor vi nærmest hentet oss inn igjen. Da med unger som var klar for nye eventyr, og maste stort sett i kor :ler:

Du verden hvor godt det var idag og være barnløs, mine var velplassert hos skolevenner og ble hentet blide og fornøyde før mor atter en gang vente nesen hjem igjen

Vel, får prøve og sette frem en ny skål med noe godt i, og idag tror jeg at vi tar litt Pringels, litt salt gjør seg i varmen damer :ler:

Ta for dere og ingen beskjedenhet er nødvendig her :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Betty.

Stikker innom å mumser litt pringels jeg :sikle:

mens jeg leser deg utrolig artige og flotte dagboken din.

Ha en deilig tirsdags kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også matvett når det kommer til gotteri...og tar litt smågodt av deg hvis du kan skaffe! :sikle: Men Pringles er også godt!

Så må du gjerne komme å få cookies, toblerone eller boller av meg. :)

Takk for besøk forresten, det er alltid hyggelig! Skulle vært litt flinkere til å skrive hos andre, fro det er jo så koselig å få hilsen tilbake he he. :wink:

Nå må du kose deg med mannen og roe ned etter all action du har opplevet i det siste. Ble revet med bare av å lese om det. Puh. :ler: Godt det gikk bra!

Må vel løpe og hente ordet jeg...

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smågodt skal bli Soul, du verden så hyggelig det er og få selskap i gotteskåla :ler:

Tja hva skal vi putte i......satser på seigmenn(de nye), salte ufo, sure føtter, noen skumputer også tilslutt rosinen i pølsa.......lakerispingviner :sikle:

Forsyn dere, damer........sukker gir energi (og det er noe man trenger i en hektisk hverdag :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! :sjarmor: Føler jeg trenger litt energi nå... he he.

Takker for deilig og hyggelig gottekalas! :blomst_opp:

Sove godt Betty! (Hvis vi får sove etter alt sukkeret vi har puttet i oss!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringles!!!!!!

Det er jeg avhengig av. Sist gang jeg var over grensen kjøpte jeg 9 pk. :oops: Den extra hotte får jeg ikke kjøpt i norge så derfor må jeg på harrytur jevnlig...

Jeg er ikke på slanker'n så jeg skviser meg ned i sofaen og jafser småsjokolader og ser etter barna....

Stikk på cafe igjen du Betty, jeg har kontroll!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringels :hoppe::hoppe:

Akkurat det jeg trenger for å holde sulten unna til jeg skal ut til skravlelunsj...

Trenger sånne små positive greier når sommeren svikter så totalt... Prøvde å sitte ute i går.. men det kjentes ut som en kald marsdag.. og når regnet i tillegg kom.. da var det ikke annet å gjøre en å tusle inn..

Kjenner jeg er glad at mine håpefulle er blitt så store at det ikke er skummelt for annet enn lommeboken å miste dem på kjøpesentere.. - for jeg har hatt mine leteaksjoner jeg også.. eldstemann elsket nemlig heiser .. og smatt inni åpne dører om han hadde muligheten.. og en lørdag før jul ... på et stort kjøpesenter med en 3 åring som heiste opp og ned .. :sjokkert::redd:

Ønkser deg en riktig god dag.. (men jeg er redd jeg ikke kan ta så mye ansvar for ordet i dag...- kommer sterkere tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Hvilken lykke og se at damene både har næringvett og smak :wink: .

Pringels og smågodt, ja da er det skikkelig sommer :sjarmor:

Soul ( må takke for sjokoladekalaset i din dagbok, har faktisk tiløp til magekramper ennå :ler: ) Optimist (selvfølgelig må du bare forsyne deg, beskjedenhet fører ingen vei her i livet :ler: ) Saeria ( nok et godt valg, Pringels er godt :sjarmor: ) og Titti72 ( ny Pringels i Sverige :o , dette har undretegnede ikke fått med seg, er det mulig og få en beskriveles av produktet....og takk for tilbudet om barnevakt, men jeg har allerede foreslått for damene flotte hundebånd som med letthet kan brukes på rømmlingssyke unger :hoho: )

Ny dag- ny graving :evil: , Du verden nå har de fått frem hakkespetten også...De fant selvfølgelig fjell og nå må det pigges opp. Intet er som sommerferie med en hakkespett utenfor vinduet :evil: ...............

Vel, fruen har da kommet seg tidligere opp enn antatt, og det kan jo være fordeler i det også :wink: ...

Tror nok deler av dagen må settes av til kamp mot skittentøyet, må nok stålsette meg og iføre meg både omo ultra og comfort skyllemiddel og innta kjelleren med bestemte skritt.

Skittentøyet er i fred med og få overtaket på fruen, og som god frue jeg er....kan jeg selvfølgelig ikke la dette skje :sjarmor: ....Nei, fremad soldater...her skal vaskes (hvertfall sette på en maskin :ler: )

I sunnhetes tegn duker jeg bordet til damene med på smurte runstykker og frisk frukt idag ( gotteri smaker nemlig best etter kl18 00 :hoho: )

Nok en gang forsyn dere , intet er som litt spekeskinke, vannmelon og et ferskt rundstykke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye pringlesen er "Extra Hot"

Og den er hot.... Knall god.... Tror røret er sort med masse oransje farge på. Har du først prøvd den så går du ikke tilbake til de "tamme og gamle".

Kan anbefales på det sterkeste....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodt skal bli Soul, du verden så hyggelig det er og få selskap i gotteskåla :ler:

Tja hva skal vi putte i......satser på seigmenn(de nye),

Min, min, min (har du sett Finding Nemo?). De nye er dødsdigge.

salte ufo, sure føtter, noen skumputer også tilslutt rosinen i pølsa.......lakerispingviner :sikle:

Forsyn dere, damer........sukker gir energi (og det er noe man trenger i en hektisk hverdag :ler: )

Oops, tror jeg kunne blitt lenge i den skåla di Betty........ Tror jeg får ta med med litt vannmelon i stedet.

Ha en fin dag Betty, og takk for godisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk allerede :sjarmor: , damer jeg er rørt og glad for den oppmerksomhet min gotteskål og pringels har fått :wink: .

Endelig kvinner som vet og nyte det gode liv :ler:

Bille (ta det helt med ro, ordet er i trygge hender......tror jeg da...hmmmm hvor er det tro.....ORDET :o ooops :oops: .

Jeg kan forresten tenke meg skrekksenario med en treåring i heis opp og ned mens mor løper trapper, hysterisk etter :hoho: ...)

Titti ( takker for opplysninger om den nye Pringels, kjenner nå at Harryturen sprenger seg på i min tankevirksomhet :sjarmor: mmmmmm snarlig tur, ja :ler: )

Anonyma ( velkommen i skåla, kan jeg vel nesten si...Hyggelig med en ny hånd i den. :ler:

Godt og se at du også har god smak, de nye seigmennene, ja :sikle::wow: kjempegode....Bare ta mer, skålen står fortsatt på bordet for de som heller vil satse på litt eneribomber istede for frukt :wink: Tror jammen jeg tar en selv også, selvom klokka ikke er seks ennå :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og god morgen Betty.

Takk for hilsen i boka mi. :)

Ja, da sitter vi her igjen. :wink:

Nei, skal ikke ha dårlig samvittighet for å ikke "gjøre " annet.

Tror jeg er født med dårlig samvittighet....slitsomt, men det ligger nok litt for oss jenter. Synes bare det blir værre og værre...Kanskje noe meg alderen å gjøre også ?? Får skjærpe meg!

Mmm, søtsaker godt om morgenen, men her hos meg er det tomt...alltid. Må finne en ny plass å gjemme sjokoladen min. :wink:

Som hos deg, blir det ekspedering av klesvask også her. Ingen unnasluntring i dag, nei.

En god onsdag til deg, Betty :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta navn, Betty.

Jeg er "gamle" maja2003. Mange majaer her, så jeg ville finne noe annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for i går Betty- det var kjekt! :sjarmor: Tror jeg ble liggende litt lenge i den gotteriskåla jeg og.... men deilig var det! Og ikke er jeg på slankern heller så jeg stikker innom en tur i dag og jeg! :)

Jeg har også startet kampen mot skittentøyet, det har en tendens til å vokse så fort. :o Så vi får være fit for fight! Og det er vi vel med noen kilo gotteri innabords! :hoho:

Ønsker deg en strålende dag Betty!

Akkurat nå er faktisk ordet i min makt...tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Har du noe snop igjen, eller? :sjarmor:

Usynlig snop er jo digg - og diabetikeren forsyner seg overdrevent fra godteskåla når sjansen byr seg :wow:

Klemmer fra ¤Chanela¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...