Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

:hoppe: Brownies! :D :sikle:

*Saeria kommer løpende, setter seg i sofaen, og plukker opp et fint stykke kake.*

Brownies er duganes frokost! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brownies... LilleBille ... elsker brownies.. og nå har jeg vært på lang tur med lånt hund.. så jeg fortjener noe godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og klesvasken snurret nok rundt i dag og skal snart finne senga. :wink:

Håper du får sove godt Betty! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si brownisen fikk bein og gå på :ler: , her er fatet tomt og damane er forhåpentligvis mette :wink:

Takker for hjelp i kakefatet til Saeria, Soul, Arkana, Bille og Optimist :) Godt dere hjelper til så ikke Betty-mor må ha i seg alle kaloriene selv :hoho:

Dagen har gått med til klesvask, rydding og hagearbeid.

Herren har malt, og nå begynner stua og ta form :) , gleder meg til og ta den ibruk igjen..........

Ellers prøver fruen og få oversikt over tøy som av en eller annen grunn ikke blir brukt.

Har nå funnet ut at jeg kan kaste eller gi bort det som ikke har blitt brukt de siste 2 år..

Og det var visst mye, ja....... :roll:

Visste ikke at jeg hadde så mye tøy, jeg.....

Men nå skal det ryddes, og klesskapet skal fremstå med millitær ryddighet igjen.

Idag har jeg ryddet bort en søpplesekk, så det blir nok en tur til Freetex imorgen, ja :ler:

Barneklær blir også nå gått igjennom, og du verden sånn ungene vokser.........det som var passe ifjor, kan vel bare skrinlegges iår, ja :o

Godt jeg har venninner med mindre barn, for her blir det visst flere sekker :ler:

Ellers har jeg hatt min ukentlige tur til mamma og pappas gravsted, tent et lys og satt ned roser.

Synes det er godt og sitte og minnes en liten stund innimellom, gir liksom en sånn fred og være på graven.........eller karnsje det er bare jeg som er litt rar

Uansett så et utrolig nydelig sted de er gravlagt, med både blomstereng og skog rundt.

Må nok si jeg savner de begge to, skulle så gjerne hatt de rundt meg enda for og dele ungenes oppvekst, og små og store ting i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...

Ingen servering :o .. og jeg som tenkte å ta lunsj her i dag...

Er det naboen som lager så mye styr at det ikke blir tid til noe annet??

Uansett ønsker deg en fin mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flere brownies? :-( Hmm.. spise brødskive jeg da..

Takk for hilsen i dagboka mi. Men jeg tror du missforsto litt.. Det var ikke mamma som døde i jula, det var mormor. Hun hadde vært syk lenge, og vært "trollat" i alle år, og selv om det kanskje høres groteskt ut, så blei vi letta når hun sovna stille inn på sykhuset på julaften.

Selvsagt var det trist, men hun har det nok mye bedre der hun er nå.

Jeg var så heldig og få lov til å ringe i kirkeklokka når de rodde over til kirkegårdsøya for å begrave henne.

Tror hun var der i kirketårnet lamme meg :)

Så trist at du har mista mora di. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er. Får vondt inni meg med tanken på at mamma en dag skal forsvinne. Eller pappa for den saks skyld... :klem: til deg

Nå skal jeg spise frokost, drikke kaffe og sløve resten av dagen :D

Ha en strålende dag Betty!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen er skamfull over og ha glemt servering i dagboka idag :oops: , tenke seg til her har det vært besøkende og ikke en kopp kaffe er blitt satt frem engang :oops:

Betty ber dypt og indelig om unnskyndning og lover bot og bedring, eller hva med te og varme crossainter :)

Setter frem et stort fat med winerbrød, crossainter og kanelsnurrer mglasur :sjarmor: ............Håper det smaker damer :ler:

Takker for hilsner i boka,

Bille ( naboen har reist på ferie og entrepenøren er blitt borte :o , og jeg sitter igjen i gjørma :evil: .......Tror nok karnsje naboen kommer hjem igjen når han får lest brevet fra oss, ja......Han har karnsje ikke lyst til og bli advokat-mat :evil: .)

Soul ( takker for godnatt klem og hilsen :) )

Mel-anine ( ønsker en riktig god mandag til deg også :wink: )

Sarabi ( Får nesten si at det var godt jeg misforsto :wink:

Godt du har dine igjen :)

Håper du tar til takke med litt sen lunsj :ler: , og ønsker deg en fantastisk dag :)

Her er huset full av gutter i 8 års alder og støynivået er vel i taket...........

Fruen vurderer snart og ta på hørselsvernet til herren for og få ro og samle tankene.

Da dette innlegget er skrevet til hoinig både om pizza og beyblade-kamp så her kan det forekomme både skriveleif og forvirring...........ber om forståelse for det :ler:

Solen har faktisk vært fremme idag og fruen har løpt ut for og sanke solstråler, deilig :kul:

Nei, her må det vel fores, gutta maser mer enn en sulten baby......får vel surre meg ut på kjøkkene for og fikse pizzaen...

Karnsje det blir ro i 15 min etterpå :wink::ler:

Ta for dere damer, litt sen lunsj, men forhåpentligvis god :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda flere hilsner, hergår det fortere enn en "sliten " frue henger med........ :ler:

Maten er kommet, dessverre ingen brownies idag, Mylian, men håper det smaker uansett :wink:

Ha en riktig herlig dag videre

Sarabi håper du også får en nydelig mandag og takker for hilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Takk for godt bakverk. Dere! Jeg synes vi andre skal bake litt til Betty en dag, som takk for alt hun har gitt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er Optimist :klem: , ser de er ute etter deg på Hvem tråden...............gjem deg her hos meg du, jeg skal ikke sladre :ler: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...