Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Heisann !

Kjedelig med gravemaskiner. Misunner deg ikke naboen..... håper han snart blir ferdig slik at freden og stillheten kan senke seg. Det er få ting som er mer Grrrr enn å bli vekket av en gravemaskin :evil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skulle jeg ha gjort uten dere mine trofaste våpendragere :klem: .

Her sitter en utrolig irritert frue, for nå har de jammen greid og blokkere utkjørslen min også, så jeg ikke kommer meg på venninnekaffe..............Er det mulig :o :frustrert: .

Kjenner snart at halspulsåren er i ferd med og sprekke av sinne :kjempesinna:

*gulper ned litt kaffe fra Soul*

Nei ,nå er det like før jeg flytter............er det noen som har et fredfylt nabolag til salgs :ler: eller bare et lite rom og leie ut for en uke eller to :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Uff så mye mat det var her når jeg skulle slanke meg da :sikle:

Ikke lett for en stakkar som skal holde seg unna slikt!

Hadde de blokkert innkjørselen min hadde det blitt månelyst! :frustrert:

sniker til meg litt mat og gjemmer meg i min egen dagbok mens jeg smatter fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle jeg ha gjort uten dere mine trofaste våpendragere :klem: .

Her sitter en utrolig irritert frue, for nå har de jammen greid og blokkere utkjørslen min også, så jeg ikke kommer meg på venninnekaffe..............Er det mulig :o :frustrert:

Men... Men... Men! De kan da ikke gjøre slikt! Glett om jeg hadde blitt forykende forbanna hadde jeg vært deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty... for en nabo du har... :o Hadde blitt gal jeg!

Siden jeg ikke rakk frokosten i dag, så tar jeg med meg en stor bolle med jordbær på kveldsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fantastiske :kose: , klemmer ,te og jordbær, og ikke minst støtte.

Jeg gir dere alle en kjempeklem :klem: tilbake,

mine :rosaengel: `er

Jeg kom meg omsider ut idag, hadde hele min innkjørsel full av gravemaskiner og lastebiler, og fruen var såpass sint at bilene ble flyttet på rekordtid :sjarmor:

Nå er gravearbeidene straks ferdig, og da kommer vi til erstatningen :sjarmor: , den blir nok ikke liten nei :sjarmor: .............

Skal ring rundt til anleggsgartnere til uken for og få anbud på hva som må gjøres.... Endelig kommer det fruen har gledet seg til...............naboen må betale :ler:

Ellers har fruen handlet litt idag, bl.a et vifteblodlønnetre (det var da et utrolig langt og vanskelig navn :roll: ).

Og det skal behørig plantes i helgen tenker jeg....

Nei, undertegnede er nærmest utslitt og overtrøtt etter og ha blitt dratt opp kl syv i dag tidlig :Gjesp: , så her blir det nok en tidlig kveld, kjenner jeg :ler:

Sette frem litt natt mat, jordbær fra AloVera og te fra Saeria også litt winerbrød fra fruen :ler:

Ha en drømmefull natt damer og nok en gang tusen takk til dere alle for hilsner :klem: :klem2: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg du har lagt deg, sover godt og drømmer noe fint... Så må du våkne uthvilt og med et smil i morgen!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stikker innom og tar et winerbrød og en kopp te fra natten til frokost* :sikle: noen kalorier må jeg ha å gå på når jeg skal trene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God morgen, damer

Fruen har faktisk fått sove til kl 9 30 idag, og da skal man ikke klage, gavegutta har heldigvisikke vært rett under mitt soveromsvindu denne morgnen.......... :wink:

Også må jeg starte dagen med en god morgen :klem: til Fredslilja, Mylian, Bille, Saeria og katte-mor :ler:

Fruen kjenner seg absolutt lettere til sinns idag, utrolig hva litt søvn kan gjøre for sjelen :ler:

Idag er jeg på jakt etter arbeidslyst (ser liksom ut som jeg har mistet den et eller annet sted :o ), så hvis noen har noe og dele eller finner min egen....Så tre frem og meld dere, her er det nå kritisk.

Hybelkaninene er i fred med og danne gjenger under sofaen, og med dagens voldstendenser så er det klart at frue er sterkt bekymret :roll:

Videre tror jeg skittentøyet kloner seg selv............... :o det vokser jo i rekordfart :roll:

Nei her må noe gjøres,og idag skal det skje :sjarmor: , tror jeg :ler::ler:

Så damer ,meld dere har dere litt arbeidslyst til en stakkars frue...........jeg venter spent :wink:

Frokost må vi ha, (mylian, tenke seg til winerbrød til frokost.............. :ler: )

idag blir det en kyllingsalat med hvitløksdressing og chilisaus :sjarmor: ...........Da tenker jeg kroppen våkner, jeg :hoho::hoho:

Ha en støvfri dag damer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Heisann Betty

Fruen har faktisk fått sove til kl 9 30 idag, og da skal man ikke klage, gavegutta har heldigvisikke vært rett under mitt soveromsvindu denne morgnen..........

Ingen gavegutter utenfor vinduet ditt, altså ? :ler:

Jeg for min del er syk idag - har sovet omtrent 2 timer inatt og er steintrøtt. Kan det rett og slett være mangel på gavegutter ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler:

Hadde tenkt til å tilby deg husrom for noen dager, men siden gravinga har opphørt, så er det kanskje ikke nødvendig?

Dessuten holder innkjørslen vår også på å bli blokkert av en gravemaskin og en lastebil...de BØR være forbi den innen lørdag når vi skal reise på ferie, ja! :Nikke:

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty.

Se hva jeg fant på tax-free'n i går. Anton Bergs Vanilje-fudge-karameller!!

Og det er nok til alle, bare hogg innpå.

Finner fram en stor skål jeg og så setter jeg den på bordet her hos deg, så blir ikke jeg frista til å spise opp alle selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...