Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Vel, etter mange tunge og alvorlige diskusjoner med meg selv, har jeg nå kommet til den konklusjon og åpne min egen dagbok.......

Det er med skrekkblandet fryd, at jeg tar mot til meg og hopper ut i det det ukjente farevannet, som dagbokskriving er for meg :o

Vel må nok innrømme at i min helt grønne ungdom, så skrev jeg en slags dagbok, eller karnsje jeg heller får si protest opprop til min foreldre og andre over 16 år......ja-ja det var den gang :ler:

Presantsjon er viktig, så herved strekker jeg ut "labben", og sier pent " god dag, mitt navn er Betty. Jeg er 37 lyse sommere, er gift med Bettymannen. Som er mitt anker her i livet... Og sammen har vi våre to engler på 11 og 8 år". :rosaengel:

Vi bor i et hus, i en nabokommune til Oslo, med en stor hage rundt oss. Hvor undertegnede roter rundt i jorda, så fort hun har mulighet.....Lange pene negler :o ........hva er det??????????

Jeg er selvvalgt hjemmeværende, og stortrives faktiskt med det, karnsje når jeg blir "voksen" kommer jeg til og gå tilbake til jobb igjen. Men det er nok lenge til...(ja, at jeg blir voksen altså :ler: )

Nå har jeg presentert meg i grove trekk, og resten kommer vel fram etterhvert som dagboken skrider frem (er jeg redd.. :ler: )

Ha en fortsatt fortreffelig kveld :sjarmor:

Hilsen Betty :wink:

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok.. (eller er det nattbok??)

Ha en fortsatt fortreffelig kveld..

Det er veldig deilig å kunne sitte inne ..¨å ikke være på telttur i det guffne været som er ute nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. la forresten merke til at du var 37 somre... er det noen vintre inne i dette også.. eller?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. la forresten merke til at du var 37 somre... er det noen vintre inne i dette også.. eller?? :sjarmor:

Overhode ingen vintere, Bille...........de har jeg fortrengt :wink:

Må nok melde at som skiløper passer jeg nok best i pulk, blir liksom så mange hull i lysløypa etter meg :oops: .

Tusen takk til Arkana, Soul og Optimist også for hyggelige hilsner, ja selvfølgelig til deg og Bille :sjarmor:

Bettymannen har vært nødt til og melde pass og finne sengen, er nok undertegnede som er mest nattdyr her i huset, ja....

Ingenting er som og sitte i et nattstille hus, hvor både mann og barn har funnet søvnen. Og mor selv kan boltre seg på KG, småspisende på litt snacks :sjarmor: mmmmmmmm, deilig. Da er det virkelig helg, dere :ler:

Nei, nå får jeg skynde meg inn på Snikk-snakk og passe på ordet mitt :sjarmor:

Vi sees....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Betty! Grattis med dagbok! :danse:

Blir gøy å kikke innom deg innimellom! :-)

Leste hos Optimist at du lurte på hvordan du skulle lage link i sinaturen din.

Det finnes kanskje enklere måter.., men jeg gikk i alle fall bare til dagboka mi og skrev et innlegg der (som jeg ikke posta da):

Jeg skrev "Nakens den", og lagde en vanlig link ved hjelp av URL knappen, og addressen øverst på skjermen. Så kopierte jeg linken og "pasta" den over til signaturen. (Den endrer du jo inne på "Profil" i den orange menyen øverst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmm, nå fikk jeg litt og gruble på igjen :o .

Hvordan i all verden får jeg laget en link til dagboken min, tro......Nå har jeg lest gjennom det jeg har funnet om informasjon, men ikkenting om det...alle andre har jo det så da kan det vel ikke være noe hokus pokus.

Trøste, nå føler jeg meg som en idiot :oops:

Ja, ja jeg får gruble videre :ler:

Egentlig sitter jeg og venter på at min kjære nabo :evil: fest-terroristen snart skal bli ferdig med sin vante helge-fest. Og ikke bare at at må rope og skrike i hagen, men han må selvfølgelig ha høytalerne på terassen........Så alle vi andre naboene kan kose oss med litt techno musikk, ja livet er deilig dere :roll:

Også techno musikk da, som er det beste jeg vet.................................

Men jøss her tikker det inn pm til meg fra Optimist og jammen ser det ikke ut som hun har løst mitt link problem.......... :)

Tusen tusen takk du er en engel, Optimist :rosaengel:

Nei nå ble jeg glad :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, og takker og bukker for enda flere koselige hilsner :)

Ja, nå har jeg erkjent at intelligensen min ikke stakk så lang til at jeg greier og åpne en link til min egen dagbok............til tross for hjelp og råd fra både Naken og Optimist er jeg fortsatt like langt. Det vil si like kort.............. :-?

Jeg sitter her rødmende :oops: og fryktelig irritert på meg selv :frustrert: , ja jeg vil nesten gå så lang at jeg er i ferd meg og bli litt sint........da er det ille...

Karnsje det er for sent på natten eller karnsje jeg har hørt på for mye techno musikk fra naboen, uff tenk om man blir rett og slett dum av det :o

Ja, ja, målet må være og klare det før side 10 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det]http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...851#1230851]Det du ønsker den skal hete

Kopier denne linken inn i profilen din .. etter å ha endret "det du ønsker den skal hete" ... til det du ønsker den skal hete :wink: og ta bort mellomrommet etter

Da blir den sånn:

[url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=1230851#1230851'>Det du ønsker den skal hete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja........etter og ha holdt på halve natten med koder og linker, og hodet mitt nærmest var blitt helt surrete...(om det kan bli mer surr der da :ler: )

Så får jeg den endelig forløsende pm fra Otimist som med sitt kloke hode skjønte hva en stakkars uvitede idiot :oops: ikke greide og se............

Jeg hadde jo selvfølgelig greid og sette / feil vei, ja jeg visste ikke ar det var to / sånne engang jeg :oops: :oops: ....

Og med et tastetrykk og rett vei på / , så var linken der..... Du verden hvor glad man kan bli av en link :ler:

Har sendt blomster og klemmer til Optimist, men gjør det enda en gang her for og ha holdt ut med undertegnede idiot :oops: , ut i de små nattetimer.

Og tusen takk både til Naken og Bille også for og ha gjort sitt ytterste.... :)

Det er en skamfull :oops: , men klokere :sjarmor: kvinne som fremstår i sin nye dagbok idag, lykkelig over og ha så mange som hjelper til når hjernecellene tydeligvis kom til kort....

Takker også for hyggelig hilsen fra Veslo og Meteora :)

Vel, tilbake til hverdagen, Bettymannen er i full gang med pensler og maling igjen, vi pusser nemlig opp halve huset, og det er jo en utfordring............

Må nok innrømme at jeg hjelper nok best til på det mentale plan( tåler ikke oljemaling), men jeg er flink til og planlegge andres jobbing :ler: ............Vet ikke om Bettymannen er intressert i og skrive under her, menvi behøver jo ikke og si noen til han :wink:

Ellers så er vel værgudene tatt seg en tur bort fra mine trakter, og inn har Tor meg hammeren og regneværet kommet stormende....Vel, det er greit nok, for plenen trenger jo også vann, da den faktisk begynte og få brune tendenser.....

Ja, ja nå skal en lykkelig og klokere kvinne med LINK, ta og gjøre litt forefallene arbeid......trur eg...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er meget stolt over min link, nesten så det er godt bare og se på den :ler::ler: Takk igjen Optimist.

I dag har jeg begitt meg ut på en kulinarisk reise......var i en innvandrer forretning igår, og kjøpte inn ting jeg aldri prøvd før.. :roll:

Butter beans, ble en av tingene (bønner skal jo være så fabelaktig sundt, ifølge sunnhetsprofetene) så mor har nå pløyd kokebøker for og finne ut hva jeg gjør med disse flotte bønnene.... :o

Vel, de ble lagt i vann og vannet ut over natten også har de kokt i 2 timer,( her nytter det nok ikke og bråbestemme seg hva man skal spise nei...)

Nå ligger disse sunnhetsapostlene i gryten min, og spørsmålet blir jo nå.....hva mer :roll:

Bettymannen ble litt tvilsom da han entret mitt kjøkke og tittet i gryta, men han er en klok mann og skjønner at ved matvarer som tar såååå lang tid og tilbrede er det best og ikke si for mye (galt hvertfall)

"Oi, det så godt ut", prøvde herren seg på med et litt fårete smil, "hva skal vi ha til", sa han der etter med et håpefult blikk mot kjøleskapet.. :P

Vel, bønnene ligger der, fruen er usikker på hvor godt det er, ( men ned skal det nok :ler: ). Men at det er sundt, ja det er det ingen tvil om........

Karnsje jeg skal sende det som en liten sommerhilsen til Fedon.........bønnenens forkjemper :sjarmor:

Jeg får vel da tusle ut til bønnegryten min igjen og lure litt videre,

karnsje jeg rett og slett tar kyllingfileet, du :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Liv. Vet ikke helt om Bettymannen synes denne bønnegryta er så morsom, men-men :ler:

Den skal snart fortæres så etterpå kommer jeg tilbake, kjempesunn og med Fedon look :hoho: ( gud, tenk om Bettymannen blir lik han også..........hjelp :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadddda, lever enda, til tross for bønnene.

Vel, må nok innrømme at "me juksa litt" og tok kyllingfileet....Men bønnene var på bordet de også, selvom det ikke var rush i den gryta :roll:

Mor spiste sine bønner med andektig mine og mens hun selvfølgelig fortalte alle rundt bordet om hvor sundt det er............Det hjalp ingenting på barnas motivasjon til og prøve "den skumlegryte", som min datter så elskelig kaldte retten min.... :sjarmor:

Bettymannen derimot så vel at hans frue var på bristepumktet for humor over hennes mat, så han spiste med alvorlig mine og så nesten troverdig ut da han høylytt fortalte hvor godt dette var.................

Ar han spiste mest kyllingfileet lot jeg da passere for hans gode miner og vilje... :ler:

Neida, det var slett ikke så verst, kan til og med hende at Bettymor slumper til og kjøpe det igjen :) , man vet ikke når man neste gang kjenner Fedon rasler i sunnhetsboken sin :wink:

Har kjent orntlig etter i kroppen nå, og kjenner meg absolutt sunnere :sjarmor: , så sunn at desserten kan bli en sjokoladepudding :ler:

Ja, nå våknet Bettymannen og barna til liv også, mamma er blitt seg selv igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...