Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Esther

Å - moreller er kjempegodt - det minner meg om ferien i Haranger hvor de stod og solgte de deiligste moreller langs veien :-)

Magen min romler også - jeg har nemlig dyttet i meg masse sukkerfri vingummi :-? at jeg aldri lærer...

Ville jeg bare innom og ønske deg en god helg, Betty ... kos deg :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det din mage jeg hørte romle nå, Bille :o ? :hoho:  :hoho:  

Eller er det min, mon tro :ler:  :ler:

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig så god helg!!

Vær forsiktig med de morellene da :wink:

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig at noen har savnet meg!! :kose:

Har vært et par dager på hyttetur med soulamnnen og et vennepar, veldig deilig med en mini-ferie! Men nå er jeg tilbake, bedre rustet til ordjakt enn på lenge... :sjarmor:

Bra man kan le av seg selv, Betty! Tror det er en viktig egenskap å ha... Det hjelper i hvert fall en selv masse. :)

Har hatt masse ekle ormer og virus på maskina mi så den står og fikses og jobber. Nå skal soulmanne ha tilbake pcen sin så jeg må gå og lage litt brunch jeg. :slikke:

Skrives1

Ønsker deg en strålende lørdag med masse digg he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo damer, godt og se at morellene falt i smak :ler: .

Fruen har hatt en hard natt med mange besøk på "det lille rommet", men har alikevel funnet veien til butikken og kjøpt 3 nye kg moreller :wink: .

Setter frem et digert fat til dere idag også jeg :P

Takker for hilsner Optimist ( bare spis idag også, siden du nyter denne frukten så sjeldent :ler: )

Esther ( barndomsminner, ja..........det har jeg også med mormor kjempestore morelltre som jeg kunne sitte nærmest hele dagen og spise i.....Til historien hører det til at hun hadde utedo....... :oops: det var ikke fullt så gøy når kvelden kom og magen var vond :-? )

Bille ( var det din mage, du skjønner det bråker sånn hos meg........så det er ikke godt og si :hoho::hoho: )

Fredslilja ( nytt fjes i boka, velkommen og en riktig flott helg til deg også, håper du tar turen innom snart igjen :) )

Soul. ( selvfølgelig savner jeg deg :klem2: , blir jo helt alene om denne ordpassingen...... :wink: . Ormer i pc`en :o , ikke bra, det hjelper vel ikke og kjøpe ormekur på apoteket heller, nei.......... :hoho: . Håper du får en fortsatt ormefri helg :wink: )

Saeria ( stor :klem: til deg også :) )

Fruen har ryddet opp i kjøleskapet idag :o , og det var det nok endel levende individer :o .

Utrolig hva som gjemmer seg bak, helt innirst inne i krokene.....Tror det er en sammensvergelse av alle de levende microorganismene som finner en passende krok....langt fra fruens årvåkende blikk....og der, ja der lager de leir :evil: .

Dagens leir fant jeg bak div syltetøyglass og dressingflasker........ Der hadde de benket seg sammen, herr Leverpostei med antydling til grått hår, Fru servelat med antydling til grønnskjær :o , og ikke for og glemme en kjønnsløs issalat som igrunn var blitt merkelig myk og rar i fargen ,ja :ler:

Vel, ulumskhetene er kastet ut, uten lov og dom, og med ingen ankemulighet :sjarmor:

Kjøleskapet fremstår igjen skinnende rent, og maten kan nå trygt spiser uten engstelse for evt ubehagelige konsekvenser :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: :ler:

Å rydde i kjøleskap kan være en interessant opplevelse!

Rydda i hyllene på hytta i går og fant 11 år gammel natron :o og sukker som var stivnet til en stor murstein :wink:

Ha en fin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Alltid interessant når maten får bein å gå på, eller som du skriver; hår som gror. Selv pleier jeg å la mannen ta seg av å sparke de...Har litt dårlig-mat-angst... :oops:

Men moreller er bra. Om det blir rkig i magen, får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare innom med en liten helgeblomst .. som takk for all god servering. :blomst_opp: - og med ønske om en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en pakke ormekur til kattene i skapet, kanskje jeg skulle prøve det på pcen ja! :hoho:

Virusprogrammet jobber fortsatt, men nå går det i hvert fall an å bruke pcen igjen. :)

Ser du har kjøpt moreller, det elsker jeg! Tar en neve av deg jeg! :sikle:

Kos deg i kveld! (Med passe mengder moreller...) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt hva som jemmer seg i kjølen, ja. Hos oss er det mannen som ordner utkastelsesordrene. Jeg har angst for dårlig mat. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Opprydding hos Betty i dag ser jeg! :wink:

Ville bare titte innom for å si at jeg setter pris på at du titter innom meg i dagboka mi! :)

Ha en fortsatt fin helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at så mange gidder og ta turen innom boken min med hilser, smil og gode ord :hoppe:

Mylian ( 11 år gammel natron og sukkermurstein :ler: ,

kjekt og ha, som Øystein Sunde ville formulert seg :ler: )

Optimist ( håper magen din fortsatt er nogenlunde iorden, min er ikke det.......... :oops: har greid det igjen........spist alt for mye moreller :ler: )

Bille ( blomst, tusen takk og jeg som er blomsterelsker.*setter de pent i vase*. Håper du også har en fabelaktig helg :klem: )

Soul ( håper du har hatt en knallfin fest ikveld :wink: , og at PC`en påny er ormefri :ler: ....skummelt med disse ormene :o )

Saeria ( ser du har angst for dårlig mat :o , hos meg er det omvendt....maten har angst for meg :sjarmor::ler: )

Kverula (så hyggelig og se enda et koselig fjes i boka mi :)

Velkommen innom og håper og se deg igjen, ta deg en neve moreller :wink::ler: )

Så har natten kommet til heimen igjen, unger og mann er i seng og mor sitter på KG som vanlig :ler:

Morellene virker som de skal, og fruen har nok noen turer til på **** før hun kan finne sengen.

Heldigvis er butikken stengt , så da blir det hvertfall ingen morell-fråtsing imorgen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Magen har sikkert godt av en morellfri dag.Men det er mye som kan kjøpes på bensinstasjon også da...Bare ingen gir meg dårlig mat, så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ville bare ønske deg en god natt, for nå skal denne damen finne sengen.

Helt utrolig at jeg orker å sitte oppe så lenge, når øynene holder på å falle igjen av seg selv. :Gjesp: Lærer jo aldri heller, og det er jo det som er det dumme.

Men men, kan heldigvis sove en stund i morgen, og det skal bli deilig. Du får sove godt, og drømme søtt, om du ikke allerede gjør det.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny dag- karnsje sommer :-? ...........eler nei, trekker øyeblikkelig tilbake siste konklusjon.

Noe sommer er det hvertfall ikke her, overskyet og blåser som bare fy :evil:

Takker for hilsner, dere damer får litt sol inn i livet mitt :)

Optimist ( ingen moreller idag, hverken her eller der, nå må det være slutt sier fruen med mynding stemme :ler: )

Madam Felle ( så hyggelig at du tok turen innom boken min :vinke: , intet er som nye fjes. Velkommen skal du være håper du stikker innom igjen :) )

Soul ( Takker for nattahilsen, og joda fruen har sovet fortreffelig...når hun endelig fikk lagt seg da :ler: ......

Godt det er ormefritt hos deg nå, ble nesten litt bekymret en stund :wink: )

Nå får jeg kaste meg rundt og kjøre unger til noen venner, det hadde visst de avtalt lenge før jeg sto opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig Soul :ler: , eller karnsje vi skulle heller si KG kos........ :ler:

Herren er i full gang med pensel og spann igjen og stuen tar sakte men sikkert form.

Alltid spennende med farger, for jeg må jo innrømme at de fargene jeg stntes var fin på fargekartet , ble alldeles gyselig på veggen :roll:

Så nå etter 20 prøvebokser fant vi endelig en farge vi likte ,takket være en gammel maler som hjalp oss litt med valget.

Den stuen vi pusser opp skal være finstuen vår, og alt som skal inn der er fra ca 1910-1920. Så da er det viktig at fargen passer til møblene, for de kan vi naturlig nok ikke bytte ut :wink: .

Har også fått en snekker til og lage et flott stort karnapp-vindu som man kan sitte og kose seg i :)

Det blir nok fint når i blir ferdig en gang, forhåpentligvis til jul :ler::ler: .

Ellers har fruen vært ute med gift-flasken sin idag, for bladlusene har tatt overhånd i rosebed og på sitrustreet mitt :evil: . Men med maske og gummihansker tenker jeg nok at lusa ble skremt av både meg og giften :sjarmor:

Idag er det ingen moreller her i bollen (heldigvis :oops: )

Men noe og kose oss med må vi ha alikevel, så idag "flesker vi til" ( som en viss deltager i Nr 19 sa det så pent :ler: ) med Brownies......deilig mye, seige brownies :sikle:

Ta for dere damer, husk det er søndag bare en dag i uken

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...