Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Natti natt til Betty også! :klem:

Natta :klem: til deg også Naken :)

Har nettopp hatt herren på telefon, og må si at det var et mystisk språk han hadde :o . Blanding av finsk,urdu,russisk og muligens noe norsk.............skal bli intressant og se om han skal krype eller gå hjem :ler:

Imorgen tror jeg hvertfall at jeg må støvsuge litt ekstra under senga, ca i 10-tiden :sjarmor: , det vil nok herren like, ja :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du stakk innom allikevel, jeg vet du har mye og stri med nå . Her er det rom for både sorg og glede.

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Takk, takk.

Er litt ambivalent i dag. På en måte vil jeg ikke ha kontakt med noen, på en annen måte så trenger jeg mennesker. Fint å bare være uten å si noe også.

Ha en fortsatt fin natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Optimist, gir deg en stor :klem: idag også ,jeg.

Håper det går litt bedre med deg idag :trøste: .

Ja, da var natten over og Bettymannen utskeielser fant en ende :ler: . Jeg tror nok det er lenge til herren har lyst på en ny bytur, for dagsformen hans i dag tror jeg er temmelig sjaber( har ikke hatt hjerte til og vekke han ennå)

Det ble som jeg spådde, herre ankom heimen ca 4 tiden, og brukte vel hele hagen for og komme seg fremover, sjelden sett en man som har svaiet mer i ganglaget........

Etter 10 min utenfor døren, letende etter de nøklene han ikke hadde (tømte samtlige lommer) får han den lyse ideen og prøve fingeren i nøkkelhullet......... :ler: ( her måjeg tilegge at fruen sto i vinduet og så alt, har sjelden ledd så mye :ler: )

Etter endel styr med denne fingeren, så ga han opp forsøke, men istede for og ta sikte mot soveromsvinduet, så satte han heller igang utenfor døren med "mooooooooor hvor er du", koret.

Jeg fikk låst opp faderlig fort, og inn ramlet herren (bang i gangulvet!!!!!!!!)

Språkmessing hellet det kraftig mot Harald Heide Steen`s ubåt kaptein, og blid som en lerke var han :ler:

Vel , fikk nå geleidet han mot gjesterommet med streng mine, han luktet jo som Løiten brenneri, så fruen var engstelig for og få promille bare av og ligge i samme rom :ler:

Han rusley nå litt slukøret inn og traff faktisk senga, siden har ingen sett han...Og jeg vil tro at det enda kan ta en stund før han vil nok engang innta familielivets gleder :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen serenade :plystre: .. det må jo nesten ha vært en nedtur :ler:

Synes forøvrig du mer meget sympatisk jeg .. som fortsatt lar ham sove... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 min utenfor døren, letende etter de nøklene han ikke hadde (tømte samtlige lommer) får han den lyse ideen og prøve fingeren i nøkkelhullet......... :ler: ( her måjeg tilegge at fruen sto i vinduet og så alt, har sjelden ledd så mye :ler: )

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Herren er oppe :o .................

Med slukøret blikk og øynene stivt festet på vannkranen, sto plutselig herren i kjøkkene.

Fåmelt og ikke like munter som inatt, ja det må man vel også kunne si :ler:

Herren har visst hatt det hygglig, det han husker hvertfall, og fruen har også hatt det gøy .

Så da vender familielivet tilbake til normalen, og igjen legger freden seg over det Bettiske hus :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: Gøyal mann du har!!

Kan jeg låne ham en dag jeg er deppa?

Skal ikke finne på noe ulumskt med ham altså!, neida, bare sjenke ham, sette han utenfor døra mi og kikke ut av vindu :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for innspill og latter i min dagbok :ler:

Herren er i ferd med og komme ned på et edru plan. Etter og ha blitt slepet rundt på handlerunde med fruen, har nok promillen sluppet mer og mer taket.

Fruen truet forøvrig med en familietur til IKEA, men da brøt stakkaren sammen og nærmest pipende ba om og få slippe................. :sjarmor:

Pipende menn............hvilken makt det gir oss kvinner :sjarmor:

Jeg var i mitt storsinnede hjørne, så herren slapp IKEA, men har gått pent bak meg med handlevognen når vi handlet matvarer. Vil nærmest beskrive gangarten som krypende "jeg følger etter deg, min kjære"gangart :ler::ler:

Selvfølgelig måtte han desifinserer først, så med munnen full av Ekstra tyggis, og litt ekstra deo, kunne han bringes ut i det fri :ler:

Tror nok det blir en stund til herren har lyst på ny guttetur.

Dessuten må fingeren leges, han kunne ikke begripe hvorfor den var blitt så sår og øm...............så da jeg fortalte om hans lille nøkkeltriks inatt, ja, da måtte han le med :hoho:

Ikke rart den fingeren var skadet etter og ha blitt prøvd dyttet inn i et lite nøkkelhull :hoho:

Neste gang herren skal ut, Naken kan jeg jo evt sende han hjem til deg, så får du og en festelig natt, med en lystig, glad og meget oppfinnsom herre med promille :wink:

Ikke minst får du noen til og trille handlevogn dagen etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, hvilken makt menn ufrivillig kan gi oss kvinner. Synes jeg ser han, når han lunter bak deg og handlevogna. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Han høres minst ut som om han var i samme modus som jeg var forrige lørdag. Bortsett fra at jeg antagelig hadde sittet oppi handlevogna og ikke gått bak og dyttet dagen derpå... :roll:

Antar din kjære har mobilisert det han kunne av krefter for å være med deg på shopping! Min kjære hadde nok brånektet hvis han var i en slik forfatning; all verdens tyggegummig og deodoranter og ikke engang Fandens 10 ville hester hadde greid å lokke ham ut av døra - og i hvert fall ikke inn i noen butikk - han har nemlig butikkvegring selv i edru tilstand! :ler:

Ha en fortreffelig lørdag, Betty!

Klem fra sauen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Han høres minst ut som om han var i samme modus som jeg var forrige lørdag. Bortsett fra at jeg antagelig hadde sittet oppi handlevogna og ikke gått bak og dyttet dagen derpå... :roll:  

Antar din kjære har mobilisert det han kunne av krefter for å være med deg på shopping! Min kjære hadde nok brånektet hvis han var i en slik forfatning; all verdens tyggegummig og deodoranter og ikke engang Fandens 10 ville hester hadde greid å lokke ham ut av døra - og i hvert fall ikke inn i noen butikk - han har nemlig butikkvegring selv i edru tilstand!  :ler:  

Klem fra sauen!  :klem:

Du vet samvittighetes makt er stor, og ingen er så flink til og gi noen dårlig samvittighet som kvinner, deriblant meg :sjarmor:

Herren har nok også butikkvegring, men han er en klok mann og vet når det er lurt og gi seg.............. :ler:

Ikke hyggelig og være fyllesyk og attpå til ha en hissig kvinne rundt seg som ikke har fått lagt seg fordi han har glemt nøkkelen, da er nok shopping bedre.........selv for herren :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  

Synes jeg ser han, når han lunter bak deg og handlevogna. :ler:

Ja, det var et syn for guder, jeg kan le lenge på den opplevelsen :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...