Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.


Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Betty!

Jeg har det som deg. Jentungen får noe hver gang jeg har vært på shoping, og jeg kun noen sokkepar.

Jeg er egentlig ikke glad i å handle tøy, det er kun et nødvendig onde. Jeg har en venninde som jobber i klesbutikk og når de får nye varer så ser hun hva jeg kommer til å like, og legger det unna så jeg kan komme innom og dra kortet. Kanskje jeg skal skryte på meg en "Personal shoper"??

Koslig at du tar deg tid til å lese det jeg skriver. Godt å få ut frustrasjon i en tid som denne.

La sola skinne og varmen kle av oss!! Jeg trenger sol!!!! :kul:

Kommer innom igjen!! Lykke til med å holde støvdottene unna. Jeg tror de flyktet inn til meg!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er bare innom, kjære nabo, med en liten hilsen. Det var hyggelig å se deg i boka mi.

Og så har du jo så fint navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere hilsner :)

Lykken er når noen tar seg tid til og lese mine små betrakninger om husmor-livet mitt :sjarmor:

Tusen takk for hilsner fra Mylian, Bettie og Titti72 , godt og se at det ikke bare er meg som har problemer med og få kjøpt noe til egent klesskap :ler:

Vel, en ny deg er snart over, og imorgen er det siste skoledag for prinsessen...Mor gleder seg overmåtelig til late dager, sene nattetimer og sove leeeeeeeeenge :sjarmor:

Herren er nok en gang i full sving med pensler og maling, og jeg bidrar med ivrige heiarop når det passer.

Barna er lite lydhøre for ordet sengetid om dagen, spesielt junior som er ivrig tilskuer til fotball-EM.

Han sitter og nærmest hoier i stua, og løper frem og tilbake for og informere om sklitaklinger og mål til sin kjære mor................

Ja, barn er en glede :ler:

Mor derimot nyter fortsatt at ajax-tornadoen har svingt seg over huset hennes. Selvom det begynner allerede og få visse spor av smuler+div, etter en dag med en haug av unger på besøk.

Blir ikke akkureat rent når 4 gutter kommer stormende inn for og glefse i seg brødskiver, etter og ha rullet rundt på plenen.............. :roll:

Morgendagen skal feires har jeg bestemt, første dag i sommerferien er alltid spesielt, så her blir det servert ferske boller og brus til både barn og voksne :tommelsmil:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Du har sikkert vært flink å funnet sengen for lengst. Mens jeg har blitt et nattmenneske.

Jeg håper du har hatt en god natt og at onsdagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Trulselinemor for nok en hilsen :) , ja, jeg sov nok da du postet den :ler:

Første dag i ferien, mor har gledet seg i ukesvis............og hva skjer :o .Joda våkner selvfølgelig opp med full låsning i nakken :evil: :evil:

Er det mulig og ha sånn uflaks, så nå sitter mor her med stivt blikk og ikke noe mindre stivere nakke :ler:

Jadda, god ferie.......

Man oppdager når sånt skjer at det meste henger sammen i kroppen......en feil bevegelse, og mor kjenner det fra nakken og ned til rompa :evil:

Og jeg som har så store planer for disse første dagene, men ukrutt forgår ikke så lett :sjarmor: . Og mor er fryktelig sta, og ikke minst er apoteket oppe...Her gjelder det og stavre seg ned med stivt blikk og få dopingmiddler....masse dopingmiddler :ler:

Regner med og være tilbake med ned sløvet hjerne, og vasne pupiller om en time eller to :sjarmor: Her tar vi det onde med roten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outchh! Så uheldig da! :trøste: Og så første dagen i ferien :riste:

Har du vassne pupiller nå, eller? :wink:

Her har du en stor god berding :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å ønske deg god ferie jeg.. men det får bli god bedring i stedet .. :blomst_opp:

Du får legge deg nedpå og la deg oppvarte av de som måtte befinne seg i nærheten.. (om ikke annet.. kanskje en hybelkanin eller to har overlevd og kan ta den jobben..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Hei Betty

Håper du er bedre.

Høres rett og slett deilig ut å ha tid til å feire

ungenes ferie med ferske boller og brus ... :-)

Jeg for min del må jobbe tre uker til før jeg ta ta ferie -

men da kommer kanskje finværet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange innom på sykebesøk, så godt det er og få litt omtanke, tusen takk til Mylian, Naken, LaToya, LilleBille og Esther :)

Hva skulle en stakkars stivnakket kvinne gjort uten dere :)

Vel, undertegnede har nogle vassne pupiller og hjernen er nok ikke sylkvass akkurat nå, men jeg er da oppegående nok til og skrive litt i mitt humoristiske fristed............ :ler:

Fikk stavret meg ned til nærmeste apotek, hvor jeg ble stående i en hemoride kø, tror jeg............Det var hvertfall samtaleemne hos de tre damene som befant seg før meg i køen...

Så idag har jeg fått innføring i for eller imot AlcosAnal,eller hva det nå het.........og ikke minst om smertefulle toalettbesøk og forstoppelse........... :o

Jeg var nesten utlært innen hemoride-faget før det endelig ble min tur :ler:

Etter og fått gitt et utfyllende referat om mitt problem, fikk jeg både innvortes og utvortes midler til bekjempelse av min gjenstridige nakke.

Så var det bare og komme seg hjem og pøse på med doping, og iløpet av kort tid merket fruen at solen nok en gang dukket opp i hennes ellers så lyse sinn...... :ler:

Så her har vi bare fylt på ved behov (når smertene har gnagd i nakkeskinnet igjen) og dermed har Bettymor kunnet både servere voksne og barn sine hjemmebakte boller og brus....

Det er det jeg alltid har sagt: der det er vilje - er det vei............ :wink:

Vel ,tilslutt karnsje jeg får legge ved et godt råd til de ugifte kvinner der ute i anledning Sankthansaften.

Husk og plukke markblomster (husker ikke hvor mange forskjellige slag, men :ler: ) og legg under hodeputa.........da drømmer du om han du skal gifte deg med inatt....Lykke til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty!

Håper du er bedre nå! Og atd u får en smertfri natt - med eller uten smertestillende!

Skulle du få hemoroide en gang har du ihvertfall kunnskap om emnet!

Ha en fin St. Hans kveld videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cilla, tusen takk for hilsen, joda fruen har sovet godt og nakkeskinnet er faktisk ikke så vondt idag...

Dopingmidler hjelper :sjarmor:

Vel, det er feriestart, regner høljer ned, gradestokken viser 11 grader og jeg lurer på om det er sommerferie eller muligens høstferie nå :roll:

Snakket med en venninne som hadde vært på hytten sin på fjellet, og der hadde det snødd 3 cm :o

Jeg tror knapt nok det finnes den ting jeg kan irritere meg mer over ( muligens naboen) enn været.

Har en tendens til og bli skikkelig vær syk :evil:

Så nå sitter da frue her og lurer på hva hun skal få ut av denne regnværs dagen, bortsett fra tunge depresjoner :ler:

Herren er blitt så løsemiddelskadd av all malingen, så han kjørte fra garasjeporten uten og lukke den idag. Så når fruen tusler opp et par timer senere, sto porten åpen og det var bare og rusle inn og forsyne seg med ulåst bil, 4 sykkler, masse verktøy og et loft fullt av møbler( lagrer mye der siden vi pusser opp!!)

Heldigvis var det ingen uærlige mennesker i mitt nabolag i dag tidlig, for alt sto som det pleier, heldigvis :)

Men Herren tror jeg trenger en malepause snart, ikke godt og vite hva han gjør neste gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet skattepenger :sjarmor: , mange penger........og mor sitter og føler litt på at livet smiler til tross for regnvær :ler:

Ellers så har det jo regnet hele dagen og intet er som ferie med to barn som ikke er spesielt glad for kun innedøressysler............

Har nå sendt veslemor ned på biblioteket og veslefar bort til en kamerat, så da kan mor meske seg med litt KG igjen.

Regner med at den løsemiddelskadde :ler: er på vei hjem snart, og her må jeg dessverre si at aktiviteten har vært laber og ingen middag er klar........

Sitter fremdeles og funderer litt på menyen, men må vel snart se og ta den store avgjørelsen... :roll:

Imorgen blir det venninnelag hos den støvfrie kvinnen i gjengen, der er det duket vil jeg anta med damaskduk og blomsteroppsats.....det pleier hvertfall det :roll:

Vi andre jentene får da som vanlig en aha-opplevelse på hvordan det kan gjøres, men resten av oss er nok mer for voks-duk og markblomster :hoho:

Men det er jo det som gjør mennesker intresante, at vi faktisk er forskjellige og har forskjellig smak.. :)

Smaken er som baken, den er delt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi, har nettopp oppdaget at søndagskjørerne er ute på torsdag også :o .

Ja, sånne som ikke får bilen opp i mer fart enn 30 km i timen.................

Selvfølgelig har man alltid dårlig tid når man havner bak sånne, som meg nå i kveld..........hadde en avtale, kjører hjemmefra i god tid, regner med og bruke ca 15 min på turen...Ja, det var selvfølgelig før jeg havnet bak vår venn "vei snilen" :evil: .

Her kommer mor i godt drag, fått bilen op i marsjfart, og hva skjer, full brems, "snilen" er plutselig foran deg iført hatt, lada og all verdens tid................

Ladaen formelig slimet seg ivei fremover veien, og herren bak ratten brydde seg nok ikke stor om at køen vokste og vokste bak han...........

Ja, ja, jeg kom da frem tilslutt, 15 min for sent, utrolig irritert og med bitemerker i rattet :sinna:

Herved oppfordrer jeg alle søndagsbilister og bli hjemme og kun kjøre ute mellom 09.00 og 11.00 søndag formiddag...........for da er det sjelden jeg er på veien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, oi, oi, har nettopp oppdaget at søndagskjørerne er ute på torsdag også :o .  

Ja, sånne som ikke får bilen opp i  mer fart enn 30 km i timen.................

Selvfølgelig har man alltid dårlig tid når man havner bak sånne, som meg nå i kveld..........hadde en avtale, kjører hjemmefra i god tid, regner med og bruke ca 15 min på turen...Ja, det var selvfølgelig før jeg havnet bak vår venn "vei snilen" :evil: .

Her kommer mor i godt drag, fått bilen op i marsjfart, og hva skjer, full brems, "snilen" er plutselig foran deg iført hatt, lada og all verdens tid................

Ladaen formelig slimet seg ivei fremover veien, og herren bak ratten brydde seg nok ikke stor om at køen vokste og vokste bak han...........

Ja, ja, jeg kom da frem tilslutt, 15 min for sent, utrolig irritert og med bitemerker i rattet :sinna:  

Herved oppfordrer jeg alle søndagsbilister og bli hjemme og kun kjøre ute mellom 09.00 og 11.00 søndag formiddag...........for da er det sjelden jeg er på veien :ler:

Er det ikke typisk ? Man blir sprø av mindre og så skal man _alltid_ havne bak sånne. Det slår liksom aldri feil.

Det er i de stunder man virkelig får testet temperamentet :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

hei Betty! :-)

Det virker som du har en koselig liten humoristisk krok her ja! Det trenger vi alle i vår verden. har smuglest litt fra för..

Ville bare takke for hyggelig hilsen i min dagbok! jeg blir så glad :hoppe:

Ha en fin helg der ute! Og her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...