Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Du ringer til legen din for å bestille timen. Du informerer om at det er 12 ukers. Hos legen min er det da vanlig med dobbeltime. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med legen din om du er usikker, men du kan i utgangspunktet bare ringe helsestasjonen og sette opp time :)
Jeg stakk bare innom og ba om time hos jordmor, og dett var dett. Nå går jeg der fast hver fjerde/femte uke :)

Så morrrroo at du må styre med alt dette, hihihihi det betyr bebbiii :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du får håpe du skal til helsestasjonen for nordsia (R ), herlig jordmor og fantastisk helsesøster når den tid kommer. :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i R eler husker jeg feil? (skriver ikke navnet siden du vil være anonym, hehe) Er en helsestasjon der og en i sentrum. Du kan ringe M og spørre? De er veldig hyggelige der, eneste hun vikarhelsesøstra vi har er litt uviten og usikker, har sikkert lite erfaring. Er veiedag tirsdager men de hjelper til uansett hvilken dag ;) Jeg vet ikke hvordan man måler hodeomkretsen så greit at det blir rett. Digger også den egentlige helsesøstra vår! Hun er så god, akkurat som jordmora! :hjertesmil: Jordmora jobber også litt på føden så kanskje hun tilfeldig tar i mot babyen din ;) Er litt usikker på om det er en eller to jordmødre på M, min hette Hege. Men er sikkert snille de andre jordmødrene i byen :)

Bor der, ja :) Skal sjekke litt rundt og høre med legen min, så får jeg sikkert svar på det jeg lurer på! :fnise:

Det er koselig å gå til jordmor. :) Synes det er litt dust at andregangsfødende må vente til uke 24. Som om man er mindre hyppå å vite at alt er ok. :P

Det vet jeg ikke om noe om, men håper da virkelig det :nigo:

Vil tro du hører til på helsestasjonen på leira

Den over Kiwi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer til legen din for å bestille timen. Du informerer om at det er 12 ukers. Hos legen min er det da vanlig med dobbeltime.

Da skal jeg gjøre det!!!!! :hoppe:

Hør med legen din om du er usikker, men du kan i utgangspunktet bare ringe helsestasjonen og sette opp time :)

Jeg stakk bare innom og ba om time hos jordmor, og dett var dett. Nå går jeg der fast hver fjerde/femte uke :)

Så morrrroo at du må styre med alt dette, hihihihi det betyr bebbiii :nigo:

Skal ringe legen nå, så får han eventuelt sette meg opp hos jordmor (med mindre jeg fikser sjøl, men det blir ikke i dag!! :opplyser: ) :nigo: Jaaaa, ikke sant! Men det ER et styr assa :lol:

Åh, du får håpe du skal til helsestasjonen for nordsia (R ), herlig jordmor og fantastisk helsesøster når den tid kommer. :)

Den over Kiwi?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe tidlig i dag! Har kjørt mannen på jobb, fått dusja og ordna meg og venter egentlig bare på at klokka skal bli så mye at jeg kan dra til frisøren og ordne litt opp :nigo: Kvalmen er tilbake for fullt, og puppene mine, som jeg trodde hadde slutta å være vonde, er ikke det allikevel. AU! :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalme er noe dritt, men det er i alle fall et symptom på noe positivt! Sånn sett mye lettere å håndtere enn omganssyke som bare er kjipe greier! ;) Så bra med en time hos frisør - det gjør seg med litt luksus for slitne kropper! Pass på å ta en time rett før fødsel også, det var deilig da jeg følte meg som en overspist elefant! :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er noe dritt, men det er i alle fall et symptom på noe positivt! Sånn sett mye lettere å håndtere enn omganssyke som bare er kjipe greier! ;) Så bra med en time hos frisør - det gjør seg med litt luksus for slitne kropper! Pass på å ta en time rett før fødsel også, det var deilig da jeg følte meg som en overspist elefant! :) Ha en fin dag!

Joda, også går det jo over (håper jeg :roll: ) Håret ble såååå fint!! Glatt og en cm kortere :ler: Skal absolutt huske på det! Det er viktig å føle seg litt fredh :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt å lese dagboken din om dagen! :-D til tross for at jeg egentlig bare er en snikleser, er jeg innom flere ganger i uken for å følge med på hva som skjer! :-) god helg, håper du får slapper godt av! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg også til frisøren :(

Bare en ting å gjøre! :opplyser: Klipte meg hos lærling, så ble bare 330,- :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt å lese dagboken din om dagen! :-D til tross for at jeg egentlig bare er en snikleser, er jeg innom flere ganger i uken for å følge med på hva som skjer! :-) god helg, håper du får slapper godt av! :-)

Tihi! Velkommen frem i lyset da, selv om jeg tror du har stått frem en gang tidligere :ler: Jeg er møkkasliten og har enda en 8timersvakt i morra, så helgeturen vi skulle på er skikkelig avlyst. Trenger søvn og hvile nå for å si det sånn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også vært hos frisøren. :P

Anbefaler CousCous på Hunstadsenreret :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1t25min til jeg er ferdig for i dag.. Er helt utrolig sliten, enda godt det er lite kunder sånn at jeg kan sitte litt rundt på hyllekantene og hvile beina. Har fått masse varer i dag også, så jeg må bli ferdig med å pakke ut før jeg drar i kveld.. Eller, det ekke så nøye, jeg åpner jo i morra og skal være hele dagen såååå *synessyndimegselv* :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi! Velkommen frem i lyset da, selv om jeg tror du har stått frem en gang tidligere :ler: Jeg er møkkasliten og har enda en 8timersvakt i morra, så helgeturen vi skulle på er skikkelig avlyst. Trenger søvn og hvile nå for å si det sånn :)

Hehe, ja, jeg har det, men det var i feil dagbok! Så jeg måtte gjøre meg til kjenne i denne også, så jeg slipper å lete hver gang jeg er nysgjerrig på hva som skjer med deg! 🙊 åh, kjipt at du må jobbe så mye.. Som Studenten sier, det er vel på tide at du skaffer deg sykemelding så du kommer deg til hektene igjen! Det er tross alt en bitteliten baby (😍)du må passe på i tillegg til deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...