Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

hvis ikke du fikser den j* sykemeldinga di snart!!!!!!!!!!!! :opplyser:

Mandag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har CousCous fått ny lærling? :)

Jepp :jepp: Også begynner det enda en ny en i juli!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg har det, men det var i feil dagbok! Så jeg måtte gjøre meg til kjenne i denne også, så jeg slipper å lete hver gang jeg er nysgjerrig på hva som skjer med deg! 🙊 åh, kjipt at du må jobbe så mye.. Som Studenten sier, det er vel på tide at du skaffer deg sykemelding så du kommer deg til hektene igjen! Det er tross alt en bitteliten baby (😍)du må passe på i tillegg til deg selv!

Hehe, men sykemelding sitter laaangt inne hos meg altså.. Må vel ringe legen på mandag, for dagen i dag har vært grusom! Bare gråt og gråt da jeg kom hjem. Såå godt å bare slappe av i kveld, med hekling (skal hekle babyteppe men jeg er så jævlig dårlig på det) og fotballkamp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker!!! :strix: Og i følge den ene appen er jeg 20,3 % ferdig med svangerskapet !!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke apper har du? Jeg har babyverden sin og "im pregnant" . Liker BV sin, men den andre er så som så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke apper har du? Jeg har babyverden sin og "im pregnant" . Liker BV sin, men den andre er så som så. :)

Jeg har mange.... :plystre:

I'm Expecting - Helt ok sak, veldig greit

med datooversikt i forhold til hvor

mange uker man er osv

Gravid app - Også helt grei, kun ukesoppdatering (er her prosentmåleren er)

BV - veldig fornøyd!

Gravid - Har ikke testa så mye, er også

ukesbasert

Babybump - Gravidappen fra PinkPad. Veldig grei, daglig oppdatering

Hello! Baby - Egentlig bare en animasjon av hvordan babyen ser ut akkurat NUH

:nigo:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuh, takk for tips :nigo:

Har funnet ut at jeg hadde blitt sprø av å gå gravid for 20-30 år siden. Er sååå greit å ha den kontrollen vi har på ting i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag morgen og jeg skal på jobb..... Gleder meg helt ekstremt til klokka blir 18 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper arbeidsdagen flyr avgårde uten altfor mye vondter og ubehageligheter :klemmer:

I morgen er det fri! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å gjøre! :opplyser: Klipte meg hos lærling, så ble bare 330,- :hoppe:

Åååå, sååå billig! Sist gang jeg klipte meg betalte jeg 800kr. Sinnsykt dyrt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det høres ikke noe kjekt ut. Da er set greit å få slapper av litt på legens anmodning! :-) så kjekt at du hekler og ordner til den lille, øvelse gjør mester! 😊 og nå er det vel bare en time igjen til du kan ta helg?:-)

Hehe, men sykemelding sitter laaangt inne hos meg altså.. Må vel ringe legen på mandag, for dagen i dag har vært grusom! Bare gråt og gråt da jeg kom hjem. Såå godt å bare slappe av i kveld, med hekling (skal hekle babyteppe men jeg er så jævlig dårlig på det) og fotballkamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Kjente du meg igjen i dag? Jeg fikk meg ikke til å prate mer til deg enn et litt mer enn vanlig entusistisk hei, i tilfelle du ikke kjente meg igjen og jeg måtte begynne å forklare. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper arbeidsdagen flyr avgårde uten altfor mye vondter og ubehageligheter :klemmer:

I morgen er det fri! :hoppe:

Den gikk ganske fort, for det var sykt mye folk i dag! Startet dagen med å spy to ganger på doen på jobb, så dagen var ikke fin :ler: JA, fyttigraisen så deilig det skal bli! God helg :kose:

Lykke til på jobb i dag =) Jeg jobber også til kl 18 =)

Jobber du også i butikk? : )

Åååå, sååå billig! Sist gang jeg klipte meg betalte jeg 800kr. Sinnsykt dyrt!

Jeg veeet, sviiiindyrt! Men lærling er tingen altså, så lenge man bare skal stusse i allefall ;)

Håper dagen din på jobb går fort :)

Gikk fort!!! :hoppe: :hoppe: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres ikke noe kjekt ut. Da er set greit å få slapper av litt på legens anmodning! :-) så kjekt at du hekler og ordner til den lille, øvelse gjør mester! og nå er det vel bare en time igjen til du kan ta helg?:-)

Jeg har ingen dårlig samvittighet lenger, er så mye bedre å føle seg _litt_ bedre enn å slite seg ut totalt. Jeg trenger det :) Håper virkelig det blir finere enn det er nå, for denne ungen kommer til å fryse ihjel hvis den skal bruke mine tepper :skratte: HELG, jaa!! HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Kjente du meg igjen i dag? Jeg fikk meg ikke til å prate mer til deg enn et litt mer enn vanlig entusistisk hei, i tilfelle du ikke kjente meg igjen og jeg måtte begynne å forklare. :ler:

:vinke: JA, det gjorde jeg! Så mannen din først, og tenkte at nuuh, skulle jeg hilse på dere! Men så har man jo disse maaaaaasete damene i ca 40årene som aldri blir ferdig.... Så jo, jeg så deg og hilste såvidt, men kom meg ikke bort fra kassa! :ler: (ps du er enda penere i virkeligheten!! *boooooost* :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...