Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

JA ! :D Jeg var egentlig ganske nervøs for hvordan de kom til å reagere, for de har aldri gitt noe utrykk for at de ønsker seg barnebarn i nærmeste fremtid. Men det var bare kos! :P

Og i går dro vi til svigers og delte nyheten der ;) (Og masse tårer fra svigermor :P) Og med fare for at det sprer seg (selv om vi har gitt streng beskejd om å holde munn) så ringte vi broren til samboeren min i går også =) Og i kveld er det mine søsken sin tur ;) Hoho!

Men det føles så rart! For jeg FØLER meg ikke så veldig gravid (kvalmen har gitt seg de siste dagene), så jeg føler vi skrøner litt når vi sier det høyt :P haha.

Har tidlig ultralyd på onsdag, så da føler jeg vel meg litt mer gravid etter det ;)

Så morsomt med gode reaksjoner! :hoppe: Hvor langt er du nå? Jeg grugleder meg til å fortelle svigermor, hun har masa lenge, men er så redd for at hun ikke skal bli glad :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legetime overstått. Tatt litt blodprøver for å sjekke diverse, og ble sykemeldt i to uker, 100%. Fikk resept på kvalmestillende, så har henta det på apoteket. Fikk beskjed om å bruke hele denne uka, men skulle se an formen på

mandag også heller få friskmelding av legen sånn at jeg kunne jobbe neste uke. Har tatt en tablett, og foreløpig funker den ikke, håper bare den holder seg nede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MrDior og MissDior diskutert budsjettet ved babyene ankomst? Hvor mye tenker dere å bruke før babyen kommer. Skal dere kjøpe det mest nødvendige, kjøpe brukt på finn.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MrDior og MissDior diskutert budsjettet ved babyene ankomst? Hvor mye tenker dere å bruke før babyen kommer. Skal dere kjøpe det mest nødvendige, kjøpe brukt på finn.no?

Jada, vi har mye å rutte med :) Sikler på denne, og kommer nok til å kjøpe den.. Ikke så ille pris egentlig, for noe så fint. Vi skal også ha to vogner, en til bybruk og en til turbruk. De koster henholdsvis 10000 og 11000 så det er jo fine priser.

Endret av missdior
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Er ikke det litt billige vogner? Med tanke på at du er så ung, er det viktig å ikke fremstå som om du har lite penger! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt billige vogner? Med tanke på at du er så ung, er det viktig å ikke fremstå som om du har lite penger! :opplyser:

Vet du om noen som lyser litt mer "jeg har penger" ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

En av butikkene i Trondheim tok inn noen av disse Emmaljunga premium/exclusive-vognene, da nærmer det seg noe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av butikkene i Trondheim tok inn noen av disse Emmaljunga premium/exclusive-vognene, da nærmer det seg noe :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Ble mange økonomiske spm. Her nå. Det som er så fint, det er at selv for oss unge foreldre så går det som oftest bra! ;) Kjøpte noe brukt, men mye nytt til O! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hayati

Jada, vi har mye å rutte med :) Sikler på denne, og kommer nok til å kjøpe den.. Ikke så ille pris egentlig, for noe så fint. Vi skal også ha to vogner, en til bybruk og en til turbruk. De koster henholdsvis 10000 og 11000 så det er jo fine priser.

Kjøpte mye søtt og unødvendig til min lille også! Bare nevner at de skal ligge de første månedene før de ruller/setter seg opp i sittende/krabber, så min lille reagerte veldig hvis body eller gensere hadde knapper/ekkelt stoff bakpå. Og kjoler før hun kunne sitte var bare å gi opp, alt lå som en bylt midt på ryggen :ler: Anbefaler heller å kjøpe de kjolene med knapper til hvis du skal kjøpe til nyfødt, så de ikke glir opp sånn. Min lille var vinterbaby da, så var mest strømpebukser og body i ull/silke det gikk i.

Hei forresten ;)

Endret av Hayati
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Søstera mi bestilte vogna fra utlandet og den kom på 6000 kr. Håper å arve den i fremtiden sammen med andre klær og leker. Ingen vits med å kjøpe nytt når man har ting i familien i nabolaget.

Ellers gratulerer med sykemelding. Men hvordan er det i praksis? Du har vel ikke fortalt på jobben at du er gravid. Hvordan forklarer du grunnen til sykemelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi bestilte vogna fra utlandet og den kom på 6000 kr. Håper å arve den i fremtiden sammen med andre klær og leker. Ingen vits med å kjøpe nytt når man har ting i familien i nabolaget.

Ellers gratulerer med sykemelding. Men hvordan er det i praksis? Du har vel ikke fortalt på jobben at du er gravid. Hvordan forklarer du grunnen til sykemelding?

Arbeidsgiver har ikke rett til å vite sykemeldingsgrunn.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi har mye å rutte med :) Sikler på denne, og kommer nok til å kjøpe den.. Ikke så ille pris egentlig, for noe så fint. Vi skal også ha to vogner, en til bybruk og en til turbruk. De koster henholdsvis 10000 og 11000 så det er jo fine priser.

hehe, du er så søt missdior. Den blusen/bodyen VAR jo nusselig da, men skal du ikke avvente noen uker til du vet at det ikke skjuler seg en liten pjokk i magen? :fnise: (selv om han sikkert hadde sett smashing ut i den, han også!!) :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...