Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Heeeelg, at last! Sovna på sofaen da vi kom hjem, og ble vekket til marrokansk kyllinggryte og hummus. Nammenam. Funderer på om jeg skal bake boller i kveld.. Fikk sykt lyst på det.

Mannen skal på fest, så jeg skal kose meg med min nye Pukka-te og BOLLER! Og Catfish. Muligens FRIENDS. JA, det skal jeg gjøre.

GOD HELG!!!! :hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan lager man den kyllinggryta der?

Jeg ser på Call the midwife, første serie med gravide og fødsler jeg har sett siden jeg fødte :fnise:

God helg :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mannen :hjerte:

Kos deg masse i kveld frøken :)

Duuuuu, slemt å nevne godsaker hele tiden :sjenert:

Ja, han er blitt supersnill og god etter jeg ble gravid! :hjerte: Altså, han var jo ikke slem før, men nå er han litt ekstra snill! Hehe, ble ikke noe baking, kjørte mannen på vors, også måtte jeg hjelpe den nysingle kompisen hans og finne ei fin skjorte han kunne ha på seg... lettere sagt enn gjort for å si det sånn :fnise: Så kom sent hjem!

Brukbar fyr han der altså :tommel: Herlig! Kos deg i kveld :klemmer:

Super fyr!!!! :hoppe: Koser meg massemasse, og det håper jeg du også gjør :kose:

Hvordan lager man den kyllinggryta der?

Jeg ser på Call the midwife, første serie med gravide og fødsler jeg har sett siden jeg fødte :fnise:

God helg :hjertesmil:

Vet ikke hvordan den lages, men fant oppskriften! Elsker at han har hentet den på kitchen queen - bli dronning på eget kjøkken ;)

http://www.kitchnqueen.com/2012/04/marokkansk-kyllinggryte-tagine.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Jobber også i butikk =) Gikk å gumlet på små biter fra et rundstykke hele dagen, så slapp jeg kvalmen ;)

Fortalte kjempenyheten til mamma og pappa i dag også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa! Jobber også i butikk =) Gikk å gumlet på små biter fra et rundstykke hele dagen, så slapp jeg kvalmen ;)

Fortalte kjempenyheten til mamma og pappa i dag også :D

Åååh, så gøy! Ble de glade? :hoppe: Vi skal fortelle svigers til helga, mamma+stefar vet allerede :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er blitt supersnill og god etter jeg ble gravid! :hjerte: Altså, han var jo ikke slem før, men nå er han litt ekstra snill! Hehe, ble ikke noe baking, kjørte mannen på vors, også måtte jeg hjelpe den nysingle kompisen hans og finne ei fin skjorte han kunne ha på seg... lettere sagt enn gjort for å si det sånn :fnise: Så kom sent hjem!

Super fyr!!!! :hoppe: Koser meg massemasse, og det håper jeg du også gjør :kose:

Vet ikke hvordan den lages, men fant oppskriften! Elsker at han har hentet den på kitchen queen - bli dronning på eget kjøkken ;)

http://www.kitchnqueen.com/2012/04/marokkansk-kyllinggryte-tagine.html

Mr Queen Dior :fnise: Takker ;)

Nå gleder han seg sikkert til å bli pappa :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veeet, sviiiindyrt! Men lærling er tingen altså, så lenge man bare skal stusse i allefall ;):

Jeg er alltid så redd hver gang jeg ber de om å stusse! En gang klipte hu 6 cm av håret når jeg skulle stusse 😢😢
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Queen Dior :fnise: Takker ;)

Nå gleder han seg sikkert til å bli pappa :hjertesmil:

Tror han gleder seg veldig,ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid så redd hver gang jeg ber de om å stusse! En gang klipte hu 6 cm av håret når jeg skulle stusse

Haha! Du må gjøre som meg... MAKS TO CM, ELLERS BLIR DET BRÅK. Også smiler jeg sukkersøtt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig husmor i dag! Bakt boller og hekla litt på babyteppet. Det blir ikke noe fint, men det driter jeg, denne ungen SKAL bruke det uansett :ler: Håndarbeid har aldri vært min sterke side, og mamma mente at jeg aaaaldri kom til å gjøre det ferdig så... nå må jeg jo bare det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MissDior og MrDior diskutert økonomi ved baby ankomst? Har dere begynt å spare? Så flink du er til å møte opp på jobb uansett formen. Da tjener du opp retten for betalt permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Jeg strikket en genser da jeg var gravid, litt med samme innstilling som du: "trenger ikke være fin, men babyen skal ha den på seg minst én gang, og jeg skal ta bilde!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MissDior og MrDior diskutert økonomi ved baby ankomst? Har dere begynt å spare? Så flink du er til å møte opp på jobb uansett formen. Da tjener du opp retten for betalt permisjon.

Får da betalt perm uansett om jeg blir sykemeldt i to uker ;) Stefaren min er jurist hos NAV og er ansvarlig for foreldrepengesektoren, så akkurat det der har vi full kontroll på! :jepp: Har en konto der vi sparer til vogn på, dit går 5,- hver gang jeg bruker penger fra brukskontoen. Per nå står det 1200,- der, og er jo enda en stund til vi skal kjøpe vogn. Sommerhalvåret innebærer også mye ekstrajobbing, så sparekontoen skal da vel få fylt seg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man tjener jo opp rett til permisjonspenger ved sykemelding også...

Jepp! (p.s I love you :hjerte: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikket en genser da jeg var gravid, litt med samme innstilling som du: "trenger ikke være fin, men babyen skal ha den på seg minst én gang, og jeg skal ta bilde!" ;)

Så lenge det er hjemmelaget! :opplyser::fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hjemmelaget og laget med kjærleik! Lua jeg laget til hentesettet til Vesla ble egentlig for trang, men vi har et par bilder av henne med den på... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så gøy! Ble de glade? :hoppe: Vi skal fortelle svigers til helga, mamma+stefar vet allerede :danse:

JA ! :D Jeg var egentlig ganske nervøs for hvordan de kom til å reagere, for de har aldri gitt noe utrykk for at de ønsker seg barnebarn i nærmeste fremtid. Men det var bare kos! :P

Og i går dro vi til svigers og delte nyheten der ;) (Og masse tårer fra svigermor :P) Og med fare for at det sprer seg (selv om vi har gitt streng beskejd om å holde munn) så ringte vi broren til samboeren min i går også =) Og i kveld er det mine søsken sin tur ;) Hoho!

Men det føles så rart! For jeg FØLER meg ikke så veldig gravid (kvalmen har gitt seg de siste dagene), så jeg føler vi skrøner litt når vi sier det høyt :P haha.

Har tidlig ultralyd på onsdag, så da føler jeg vel meg litt mer gravid etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...